Головна сторінка

ІЖ 2125

Роки випуску: 1973 - 1997

Ринок: Україна

Особи, що задекларували ІЖ 2125
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління Пенсійного фонду України в м.Енергодарі Запорізької області - Головний спеціаліст бюджетно-фінансового відділу
ПАТ "Миронівський завод по виготовленню круп і комбікормів" - електромонтер, депутат Яхнівської сільської ради
Михайлівський районний центр зайнятості Запорізької області - провідний юрисконсульт
ДСП "Чорнобильська АЕС" - Заступник керівника проектів та програм групи проекту "Новий безпечний конфайнмент" Групи управління проектом План здійснення заходів на об’єкті Укриття
Коломийський економіко-правовий коледж Київського національного торгівельно-економічного університету - заступник директора по АГР
Козарська ЗОШ - Працівник
Чернігівський відділ поліції - слідчий
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НОВОВОЛИНСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ - ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛВСТ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, ЗВІТНОСТІ, КОНТРОЛЮ ТА ГОСПОДАРОСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
18 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області - водій
Красносільська сільська рада - депутат
Усього знайдено - 3927

ІЖ-2125 «Комбі» (ІЖ-Комбі) – радянський вантажопасажирський легковий автомобіль, що випускався з 1973 по 1982 рік на Іжевському автомобільному заводі, на базі легкового автомобіля Москвич-412. У 1982 році був модернізований і випускався до 1997 року під назвою ІЖ-21251 „Комбі”. В результаті модернізації автомобіль було змінено досить суттєво.

Він отримав дискові гальма на передніх колесах, вакуумний підсилювач гальм, два незалежні гальмівні контури, суттєво змінену схему електрообладнання та підретушований дизайн. Формально, модель 21251 є модифікацією моделі 412ІЕ (седан), хоча для заводу вона явно була найулюбленіша. Автомобіль має кузов типу хетчбек. Заднє сидіння складається, утворюючи рівну підлогу, і дозволяє перевозити довгі предмети. Під підлогою багажника є окрема ніша для запасного колеса та інструментів.