Головна сторінка

Acura TLX

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Acura TLX
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу ( Центру) надання адміністративних послуг
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу ( Центру) надання адміністративних послуг
ДП ХМЗ "ФЄД" - Гл.инженер
Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація - начальник відділу ( Центру) надання адміністративних послуг
Усього знайдено - 4

У початку 2014 року компанія Acura представила в Детройті передсерійний прототип нового бізнес-седана TLX, який в тому ж році прийшов на зміну відразу двом моделям компанії: TL і TSX.

Офіційна прем’єра серійного зразка відбулася в квітні 2014 року. Новинка, вигляд якої був розроблений в дизайн-студії Acura в Лос-Анджелесі, зайняла в модельному ряду компанії місце між компактним седаном ILX і новим флагманом RLX.

Автомобіль має таку ж колісну базу, як і пішов седан TL (2776 мм), але по довжині менше його на 9,7 см (4831 мм) за рахунок більш коротких звисів. У порівнянні з TL, на 15% покращено коефіцієнт аеродинамічного опору. Деякі деталі виконані з магнію і алюмінію (капот, балки бампера і передній підрамник), завдяки чому TLX став легше. На російському ринку люксовий седан представлений в двох модифікаціях: з переднім і повним приводом. У першому випадку (комплектація Techno) під капотом 2,4-літрова "четвірка", в другому (комплектація Advance) - 3,5-літровий V6. За замовчуванням в стандартне оснащення Acura TLX входять світлодіодні фари, омивачі фар, передні і задні протитуманні фари, датчики дощу і світла, обігрів форсунок склоомивача, бічні дзеркала з підігрівом / електроприводом і повторювачами покажчиків повороту. У салоні - двозонний клімат-контроль, мультируль з обігрівом, кнопка запуску двигуна, електропривод передніх сидінь, люк з електроприводом.

Мультимедіа-система включає дев’ять динаміків, сабвуфер і два ЖК-дисплея, передбачені система активного шумозаглушення Active Noise Control (ANC), можливість підключення iPhone, голосове управління різними функціями.

Електричне стоянкове гальмо не тільки ефективніше звичайного ручного, але і дозволяє заощадити простір в салоні. Необхідний ступінь трансформації салону забезпечує спинка заднього дивана, яка складається щодо 60:40. У дорожчій комплектації Advance седан отримує систему старт-стоп, перемикання передач кнопками на центральній консолі, сонцезахисну шторку за задньому склі (з управлінням з другого ряду сидінь), вентильовані передні сидіння і багато іншого.

В комплектації Techno передньопривідний Acura TLX обладнаний 2,4 літровим чотирициліндровим мотором потужністю 208 к.с. Двигун працює в парі з восьмиступінчастою АКПП, що об’єднує два зчеплення і гідротрансформатор - за заявою виробника, дане рішення застосовується в серійної трансмісії вперше в індустрії. У цій модифікації седан розганяється до 100 км / год за 8,2 сек., Максимальна швидкість 210 км/год. Витрата бензину - 7,9 л / 100 км в змішаному циклі. Більш дорогий варіант - Advance - відрізняється 290-сильним двигуном V6 об’ємом 3,5 літра, який працює разом з дев’ятиступеневою "автоматом". У цій модифікації Acura TLX розганяється до "сотні" за 6,9 секунди, максимальна швидкість 201 км / год, середня витрата 9,1 л / 100 км.

Крім зменшеної маси і незалежних підвісок (ззаду - багатоважеля), на поліпшення їздових якостей повинні вплинути різні системи. Одна з них - Acura Precision All-Wheel Steer (P-AWS) на передньопривідних версіях - допомагає задніх коліс підрулювати.

Повнопривідні версії мають фірмову систему Super-Handling All Wheel Drive (SH-AWD), що забезпечує розподіл тяги не тільки між передньою і задньою віссю, але і між задніми колесами, в якій компоненти стали легше на 25%, а втрати на тертя були скорочені. Система Agile Handling Assist (AHA) використовує потенціал системи стабілізації VSA і гальмівних механізмів для впевненого проходження поворотів з меншою необхідністю роботи кермом.

На додаток до цього застосована система настройки параметрів автомобіля Integrated Dynamics System (IDS) з чотирма можливими режимами (Econ, Normal, Sport, Sport +), кожен з яких змінює роботу електропідсилювача керма, коробки передач і повного приводу, а також чутливість акселератора і логіку підрулювання задніх коліс.

Захист водія і пасажирів в Acura TLX забезпечують шторки і подушки безпеки (в тому числі колінна для водія), а також активні підголовники, кріплення дитячих крісел.

Набір систем, що забезпечують стійкість автомобіля на дорозі, включає в себе: ABS, систему розподілу гальмівного зусилля (EBD), допоміжну систему гальмування (BAS), систему електронного контролю стійкості і антипробуксовочную систему, систему допомоги при старті в гору. Крім цього, тут стандартно присутні: круїз-контроль, датчики тиску в шинах, задній парктронік, датчики дощу і світла. І без того високий рівень оснащення в топової комплектації довершують: адаптивний круїз-контроль, система запобігання зіткнень і виїзду з займаної смуги (з автоматичним коректуванням курсу кермом), функція моніторингу "сліпих зон" і інші елементи безпеки. Новий бізнес-седан, оснащений за останнім словом техніки, отримав найвищу оцінку Top Safety Pick + від IIHS і 5 зірок в краш-тестах NHTSA.