Головна сторінка

Alfa Romeo 159

Роки випуску: 2006 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Alfa Romeo 159
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
слідче управління головного управління національної поліції в полтавській області - старший слідчий в овс - криміналіст
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Конституційний Суд України - головний спеціаліст Відділу зовнішніх зв’язків Секретаріату
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Виконавчий комітет Трускавецької міської ради - Заступник начальника управління містобудування, архітектури та землекористування, завідувач відділу містобудування і архітектури
Господарський суд міста Києва - суддя
Апеляційний суд Одеської області - помічник судді
ТОВ "ЦЕНТР МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТА ТУРИЗМУ" - ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ
Прокуратура Київської області - Прокурор відділу 04/2
Генеральна прокуратура України - начальник відділу екстрадиції управління міжнародно-правового співробітництва
Усього знайдено - 85

Універсал Alfa Romeo 159 Sportwagon - динамічний автомобіль з ефектною спортивною зовнішністю. Над виглядом моделі працювала студія знаменитого дизайнера Giorgetto Giugiaro за участю власного дизайн-центру Alfa Romeo. У порівнянні з седаном, універсал 159 Sportwagon відрізняється підвищеною функціональністю і гнучкістю у вирішенні різних завдань. На тлі багатьох пятидверних моделей він також виділяється аристократичним зовнішнім виглядом і високою аеродинамічної ефективністю. Передню частину кузова вінчає традиційна для Alfa Romeo V-подібна решітка радіатора, що триває рельєфними лініями на капоті. Поясна лінія плавно піднімається від передньої до задньої частини кузова. Плавна лінія даху закінчується інтегрованим в задні двері спойлером.

Офіційні продажі 159 Sportwagon в України почалися в 2006 році, покупцям було запропоновано дві модифікації (обидві передньопривідні) з бензиновими моторами: 1,8 л з 5-ступінчастою "механікою" і 2,2 л з 6-ступінчастим "роботом" Selespeed.

Салон Alfa Romeo 159 Sportwagon є втіленням комфорту і елегантності.Інтер’єр виконаний в класичному стилі Alfa Romeo: прилади вбудовані глибоко в панель, яка має вигнуту форму, спрямовану до водія. Довга колісна база забезпечує просторість і місткість. Багажник універсала має хоч і не вражаючі, але досить пристойні розміри (мінімальний обсяг 445 літрів) і до того ж відрізняється рівними формами, цілком достатньою гнучкістю, а також високоякісної обробкою. Для зручності тут служать три лампи підсвічування, розетка 12В, шторка врівень з бічними вікнами. Тут же заховані сабвуфер і 6-канальний цифровий підсилювач преміальної аудіосистеми Hi-Fi, яка володіє вихідною потужністю 570 Вт. Крім цього, в багате стандартне оснащення входять: багатофункціональний дисплей мультимедійної системи, магнітола з CD / MP3-програвачем, мультируль, рульова колонка з регулюванням по нахилу і висоті, повний електропакет, запуск двигуна з кнопки, двозонний клімат-контроль, ергономічні сидіння спортивного типу і багато іншого.

1,8-літрова рядна "четвірка" розвиває максимальну потужність 140 к.с. (103 кВт) при 6500 оборотах на хвилину і максимальний крутний момент 175 Нм при 3800 оборотах на хвилину. З цим двигуном 159 Sportwagon розвиває максимальну швидкість 206 км/год, час розгону до 100 км / год - 10,4 сек, а середня витрата палива - 7,8 л / 100 км. Більш потужна 2,2-літрова бензинова "четвірка" серії JTS (Jet Thrust Stoichiometric), оснащена безпосереднім уприскуванням, завдяки сучасним технологіям Alfa Romeo має високу віддачею в потужності як в порівнянні з двигунами колишнього покоління, так і з двигунами з безпосереднім уприскуванням інших виробників - 185 к.с. при 6500 оборотах на хвилину і 230 Нм при 4500 оборотах на хвилину. З цим двигуном універсал масою понад 1,5 тонни (питома потужність 8,32 кг / к.с.) Розганяється до "сотні" за 9 секунд. Максимальна швидкість - 220 км / год, середня витрата бензину - 9,2 л / 100 км.З двигуном 1,8 л Alfa Romeo 159 комплектується 5-ступінчастою механічною коробкою передач. З мотором 2,2 л - новою роботизованою коробкою передач Selespeed з можливістю перемикання за допомогою підрульових перемикачів. Високотехнологічна трансмісія дає можливість задіяти спортивний режим: при натисканні кнопки Sport в режимі механічного перемикання передач час зміни передач скорочується на 20%; в режимі автоматичного перемикання передачі підвищуються при більш високій швидкості двигуна. 

Відмінні ходові якості і високу стійкість Alfa Romeo 159 забезпечує повністю незалежна підвіска: двохважіль передня і задня. Незважаючи на велику колісну базу (2700 мм), Alfa Romeo 159, завдяки особливій конструкції передньої підвіски і колісних арок, має відносно невеликий мінімальний діаметр розвороту - 11,1 м.Alfa Romeo 159 серійно укомплектований сім’ю подушками безпеки, включаючи подушку для колін водія. Завдяки високоефективної гальмівній системі, оснащеної ABS з електронним розподільником гальмівних зусиль, гальмівний шлях на швидкості 100 км / год складає 36 метрів. Система курсової стійкості і антипробуксовочна система можуть бути відключені, а в звичайних умовах працюють ненав’язливо, дозволяючи водієві насолоджуватися повним контролем над автомобілем, крім тих ситуацій, коли умови стають критичними. Машина добре показала себе в краш-тестах. Високий рівень пасивної безпеки був досягнутий завдяки використанню платформи класу преміум - 159 має один з найвищих в своєму класі показників жорсткості кузова на кручення.