Головна сторінка

Alfa Romeo 159

Роки випуску: 2005 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Alfa Romeo 159
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
слідче управління головного управління національної поліції в полтавській області - старший слідчий в овс - криміналіст
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Конституційний Суд України - головний спеціаліст Відділу зовнішніх зв’язків Секретаріату
Апеляційний суд Херсонської області - Заступник голови суду
Виконавчий комітет Трускавецької міської ради - Заступник начальника управління містобудування, архітектури та землекористування, завідувач відділу містобудування і архітектури
Господарський суд міста Києва - суддя
Апеляційний суд Одеської області - помічник судді
ТОВ "ЦЕНТР МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ТА ТУРИЗМУ" - ДИРЕКТОР З МАРКЕТИНГУ
Прокуратура Київської області - Прокурор відділу 04/2
Генеральна прокуратура України - начальник відділу екстрадиції управління міжнародно-правового співробітництва
Усього знайдено - 86

Седан представницького класу Alfa Romeo 159 прийшов на зміну Alfa Romeo 156. Прем’єра автомобіля відбулася на автошоу в Женеві в 2005 році. Над новинкою працювала студія знаменитого дизайнера Giorgetto Giugiaro за участю власного дизайн-центру Alfa Romeo. Зовнішній вигляд седана - агресивний і виразний - нагадує про спортивний купе Alfa Romeo Brera і родстер Alfa Romeo Spider, з якими він ділить загальну високотехнологічну платформу GM / Fiat Premium. Передню частину кузова вінчає традиційна для Alfa Romeo V-подібна решітка радіатора, що триває рельєфними лініями на капоті. Поясна лінія плавно піднімається від передньої до задньої частини кузова. У 2006 році Alfa Romeo 159 завоював третє місце на конкурсі "Європейський автомобіль року". Від попередника 159-й значно відрізняється технологічно: крім нових двигунів і коробок передач, він використовує колісну базу, збільшену на 10 сантиметрів (до 2,7 метра) і став значно крупніша - довжина 4,66 метра (у 156 - 4,4 м ), ширина 1,83 м (проти 1,74 м у 156-й моделі). 

У 2006 році був даний старт продажу нової моделі на нашому ринку. Салон Alfa Romeo 159 є втіленням комфорту і елегантності. Інтер’єр виконаний в класичному стилі Alfa Romeo: прилади вбудовані глибоко в панель, яка має вигнуту форму, спрямовану до водія. Довга колісна база забезпечує просторість і місткість. У багате стандартне оснащення входять: багатофункціональний дисплей мультимедійної системи, магнітола з CD / MP3-програвачем, мультируль, рульова колонка з регулюванням по нахилу і висоті, повний електропакет, запуск двигуна з кнопки. Високий комфорт забезпечує двозонний клімат-контроль. Сидіння спортивного типу мають відмінну підтримкою і оснащені підігрівом. 

У базовій комплектації Medium вони мають тканинну обробку, в дорожчій Elegant - комбіновану. Топова версія також відрізняється наявністю протитуманних фар, парктроника, круїз-контролю, Hi-Fi аудіосистеми Bose, системи гучного зв’язку Bluetooth і супутникової навігаційної системи з голосовим керуванням.Із багатою моторної гами 159-й Alfa Romeo для російського покупця офіційно були запропоновані два двигуни. 1,8-літрова рядна "четвірка" розвиває максимальну потужність 140 к.с. (103 кВт) при 6500 оборотах на хвилину і максимальний крутний момент 175 Нм при 3800 оборотах на хвилину. З цим двигуном седан розвиває максимальну швидкість 206 км/год, час розгону до 100 км / год - 10,2 сек, а середня витрата палива 7,7 л / 100 км. Більш потужна 2,2-літрова бензинова "четвірка" відноситься до моторів серії JTS (Jet Thrust Stoichiometric), які мають особливість в тому, що зі збільшенням оборотів суміш збагачується аж до стехіометричного співвідношення (14,7: 1), при цьому безпосереднє уприскування бензину в камеру згоряння покращує наповнення циліндрів і дозволяє збільшити ступінь стиснення з 10 до 11,3. Це забезпечило високу віддачу в потужності як в порівнянні з двигунами колишнього покоління, так і з двигунами з безпосереднім уприскуванням інших виробників. В результаті 2,2-літровий мотор видає 185 к.с. при 6500 оборотах на хвилину і 230 Нм при 4500 оборотах на хвилину. Розгін до "сотні" відбувається за 8,8 сек. Максимальна швидкість - 222 км / год, середня витрата бензину 9,2 л / 100 км. Крім цих моторів на російських майданчиках можна зустріти старі Alfa Romeo 159 з 1,9-літровим JTS (160 к.с.), а також двигуном V6 потужністю 260 к.с.

З двигуном 1,8 л Alfa Romeo 159 комплектується 5-ступінчастою механічною коробкою передач. З мотором 2,2 л - новою роботизованою коробкою передач Selespeed з можливістю перемикання за допомогою підрульових перемикачів. Високотехнологічна трансмісія дає можливість задіяти спортивний режим: при натисканні кнопки Sport в режимі механічного перемикання передач час зміни передач скорочується на 20%; в режимі автоматичного перемикання передачі підвищуються при більш високій швидкості двигуна. Відмінні ходові якості і високу стійкість Alfa Romeo 159 забезпечує повністю незалежна підвіска: двохважіль передня і задня. Незважаючи на велику колісну базу, Alfa Romeo 159, завдяки особливій конструкції передньої підвіски і колісних арок має відносно невеликий мінімальний діаметр розвороту - 11,1 м.

Alfa Romeo 159 серійно укомплектований сім’ю подушками безпеки, включаючи подушку для колін водія. Завдяки високоефективної гальмівній системі, оснащеної ABS з електронним розподільником гальмівних зусиль, гальмівний шлях на швидкості 100 км / год складає 36 метрів. Система курсової стійкості і антипробуксовочна система можуть бути відключені, а в звичайних умовах працюють ненав’язливо, дозволяючи водієві насолоджуватися повним контролем над автомобілем, крім тих ситуацій, коли умови стають критичними. Машина добре показала себе в краш-тестах. Високий рівень пасивної безпеки був досягнутий завдяки використанню платформи класу преміум - 159 має один з найвищих в своєму класі показників жорсткості кузова на кручення.