Головна сторінка

Alfa Romeo 4C

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

Двомісний концепт нового задньопривідного спортивного автомобіля Alfa Romeo 4C Concept, вперше представлений на Женевському автосалоні в 2011 році, експлуатував традиції дизайну легендарної моделі 33 Stradale 1967 року. Новинка презентувалася під слоганом "la bellezza necessaria" (Необхідна краса) і поєднувала в собі компактні розміри з динамічністю і маневреністю. Серійне спортивне купе було представлено в 2013 році там же, в Женеві. Автомобіль став однією з яскравих і зухвалих пильний інтерес новинок, чому сприяли: невеликі габарити (Д x Ш x В - 3989 x 1 864 x 1183 мм), ультра-легкий кузов з вуглепластика (суха маса стандартної версії купе не перевищує 895 кг, а створеного на його основі родстера Spider - 1060 кг, при цьому сам монокок важить всього 65 кг), ну і звичайно, високопродуктивний 1,7-літровий турбо мотор від найпотужнішої версії хетчбека Giulietta, з віддачею 240 к.с., але істотно доопрацьований для зниження ваги (різниця склала 22 кг). У 2013 році Alfa Romeo 4C на трасі Nurburgring Nordschleife встановив рекорд швидкості для всіх автомобілів, що випускаються з двигунами менше 250 к.с. - 8 хвилин і 4 секунди. Інтер’єр Alfa Romeo 4C повністю відповідає духу автоспорту. У салоні немає нічого зайвого - все продумано до дрібниць. Легкі і міцні гоночні сидіння з посиленим композитним каркасом забезпечують спортивну посадку і володіють відмінною бічною підтримкою, в оздобленні використано спеціальна тканина і шкіра. Рульове колесо обшите шкірою і має скошений нижній сегмент. Легка і майже "повітряна" передня панель зроблена зі спеціального пластика, при цьому центральна консоль повністю орієнтована на водія. Не обійшлося, зрозуміло, без спортивних педалей і майданчики для ноги, виконаних з алюмінієвого сплаву. Графіка дисплея з високою роздільною здатністю, розташованого в щитку приладів, гранично дохідлива і візуально ефективна, як годиться гоночної моделі. До складу обладнання включені: електропакет, центральний замок з ДУ, кондиціонер, кольоровий РК-монітор, система Hands free, аудіосистема Alfa Hi-Fi (опція).

Як уже сказано, Alfa Romeo 4C використовує доопрацьований двигун від самої "гарячої" версії хетчбека Giulietta Quadrifoglio Verde. Зміни включають заміну чавунного блоку циліндрів на алюмінієвий, доопрацювання систем впуску та випуску. Даний двигун оснащений безпосереднім уприскуванням, системами регулювання фазами газорозподілу на впуску і випуску, турбокомпресором, що розвиває тиск до 1,5 бар. Для захисту турбіни застосована система автоматичного охолодження - електричний насос підтримує циркуляцію масла через турбіну до тих пір, поки його температура не опуститься до прийнятної величини. При робочому об’ємі тисячу сімсот сорок два куб.см, двигун розвиває максимальну потужність 240 к.с. при 6000 об / хв і максимальний крутний момент 350 Нм в діапазоні 2100-4000 об / хв і відповідає екологічному типу Євро 6. Передача крутного моменту до коліс здійснюється за допомогою 6-ступінчастою роботизованою трансмісії з двома зчепленнями власного виробництва. Час розгону до 100 км / год складає видатні для свого класу 4,5 секунди. Максимальна швидкість - 258 км/год. Середня витрата бензину АІ-95 становить 6,8 л / 100 км (витрата в міському циклі - 9,8 л / 100 км, витрата за містом - 5 л / 100 км).

Alfa Romeo 4C має передню незалежну пружинну підвіску на подвійних поперечних важелях. Задня підвіска також незалежна, пружинна - зі стійками McPherson. Таке конструктивне рішення поєднується з заднім приводом і розподілом 60% маси машини на задню вісь, що забезпечує необхідну керованість і маневреність. Передні гальма використовують 12-дюймові вентильовані гальмівні диски з чотирма поршневими супортами. Задні гальма - 11,5-дюймові, так само вентильовані. Довжина гальмівного шляху з 100 км / год складає 36 метрів. Автомобіль оснащений системою вибору режимів за допомогою селектора Alfa Romeo DNA: All Weather (в несприятливих погодних умовах), Natural (для звичайної експлуатації), Dynamic (для активного водіння) і найбільш екстремальний - Alfa Race, який забезпечує повний контроль над автомобілем. Щоб включити його, потрібно перевести селектор в положення Dynamic і затримати його в ньому на кілька секунд, при цьому втручання електронних систем в роботу автомобіля буде зведено до мінімуму.

Для виготовлення силової частини салону використаний односпрямований вуглепластик, міцність деталей з якого значно вище, ніж у таких же деталей, але виконаних з традиційних матеріалів. Алюмінієвий сплав, що відрізняється легкістю і високою міцністю, використаний для виготовлення підрамника двигуна, а також для переднього і заднього елементів каркаса, що захищає салон від ударів. За сидіннями розташована захисна дуга, що оберігає від деформації при перевертанні автомобіля. До складу стандартного устаткування включені: система управління диференціалом Alfa Q2 (електронне блокування диференціала), системи ABS + EBD, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система, система контролю тиску в шинах, задній парктронік.