Головна сторінка

Alfa Romeo Giulietta

Роки випуску: 2012 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Alfa Romeo Giulietta
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апеляційний суд Одеської області - Суддя
Житомирська місцева прокуратура - прокурор Житомирської місцевої прокуратури
Міністерство інфраструктури України - начальник відділу впровадження та підтримки електронного документообігу та контролю Управління документообігу та інформаційно-технічного забезпечення
Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області - головний спеціаліст
Бучацьке відділення поліції Теребовлянського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області - інспектор сектору реагування №1 патрульної поліції
Департамент патрульної поліції - Інспектор поліції
Одеське управління Офісу великих платників податків ДФС - начальник відділу
Апеляційний суд Одеської області - Суддя
Спеціалізована державна податкова інспекція з обслуговування великих платників у м.Одесі Міжрегіонального головного управління ДФС - Начальник відділу
ДП "Укрсервіс Мінтрансу" - Заступник генерального директора з виробничо-комерційної діяльності
Усього знайдено - 23

Спортивний хетчбек Alfa Romeo Giulietta - компактний сімейний автомобіль в п’ятидверному кузові з колісною базою 2634 мм. Giulietta побудований на сучасній платформі Fiat Compact (C-Evo), яка також використана при створенні Fiat Bravo. Виробництво Giulietta почалося в кінці 2009 року, а офіційна презентація відбулася в Женеві в березні 2010 року. 

Спочатку хетчбеку планувалося дати ім’я Milano, що проводило б лінію наступності з однією з найбільш комерційно успішних моделей компанії - Alfa Romeo Milano (північноамериканський варіант Alfa Romeo 75), яка в 1985 році прийшла на зміну моделям Giulietta - Tipo 750/101 (1954-1965 ) і Tipo 116 (1977-1985). Однак після переїзду центру розробок Alfa Romeo з Мілана в Турин, було вирішено відмовитися від цієї назви на користь нейтрального Giulietta. Нова модель, крім імені, звичайно, не має нічого спільного з автомобілями минулих років, і перш за все відрізняється типом приводу: колишні два покоління Giulietta були задньопривідними, а новий хетчбек використовує переднеприводную схему. 

На українському ринку автомобіль представлений в модифікаціях з 1,4-літровим двигуном (120 к.с. і 170 к.с.). Якщо говорити про дизайн, то Alfa Romeo Giulietta є яскравим втіленням характерного італійського стилю. У притягує погляди передньої частини автомобіля виділяються великі "очі" фар, фірмовий "гриль" решітки радіатора і спортивне оформлення нижньої частини переднього бампера. З інших особливостей екстер’єру можна виділити "відсутність" дверних ручок на задніх бокових дверях. Салон Giulietta відрізняється властивим для багатьох моделей Alfa Romeo мінімалізмом, однак при цьому пропонує все найнеобхідніше. 

У Україні офіційно хетчбек ввозиться з 2012 року і пропонується в трьох рівнях оснащення. У базову комплектацію "Progression" включено таке обладнання, як електропідсилювач рульового управління, електросклопідйомники всіх дверей, підігрів передніх сидінь, клімат-контроль, CD / MP3-плеєр і т.д. У комплектацію "Distinctive" додатково включені легкосплавні колісні диски, а топова версія "Exclusive" пропонується з шкіряним салоном, парктроником і круїз-контролем.

Самий потужний з двигунів для українського ринку, 1,4-літровий турбований бензиновий мотор володіє віддачею в 170 к.с. Двигун оснащується електрогідравлічною системою регулювання фаз газорозподілу MultiAir - це дозволило збільшити потужність і крутний момент. Як заявляє виробник, цей двигун забезпечує миттєву реакцію навіть при низьких оборотах, в той час як система Start&Stop скорочує споживання палива і рівень викидів шкідливих речовин. Він забезпечує Giulietta розгін до 100 км / год за 7,6 секунди, середня витрата бензину становить 5,1 л / 100 км. 1,4-літровий бензиновий мотор потужністю 120 к.с. розганяє Giulietta до "сотні" за 9,4 секунди. Середня витрата 6,4 л / 100 км. У досить багатою моторній гамі Giulietta є й інші силові агрегати - дизельні мотори 1,6 і 2,0 л, а також найпотужніший - 1,75 л з турбонаддувом TBI з віддачею 235-240 к.с.Giulietta має привід на передні колеса . 

Удосконалена передня підвіска McPherson спроектована з використанням легких матеріалів, таких як алюміній. Конструкція задньою підвіски не тільки задає спортивні ходові якості, але і спроектована з метою надати більше простору в багажному відділенні, при цьому вона важить на 10 кг менше традиційної багатоважільною підвіски. Система Alfa Romeo DNA служить для вибору налаштувань машини, в залежності від потреб водія і дорожніх умов. У режимі Dynamic хетчбек характеризується спортивним поведінкою: двигун відповідає негайно, його обороти збільшуються, в той час як електронний диференціал Q2 дозволяє безпечно проходити повороти. У цьому ж режимі підключається функція Pre-Fill, яка використовує систему курсової стійкості VDC, щоб максимально зменшити крок педалі гальма. У режимі Normal забезпечується комфортна їзда з мінімальним споживанням палива. Режим All Weather підходить для умов з низьким зчепленням з дорогою, приводячи в готовність системи активної безпеки, включаючи VDC і електронний диференціал Q2, плавно регулюючи і контролюючи чуйність двигуна. Система курсової стійкості VDC входить в стандартне оснащення всіх версій і взаємодіє з системою Alfa DNA, яка змінює поведінку, характеристики і параметри двигуна, коробки передач, системи рульового управління і електронного диференціала Q2. Giulietta також пропонує системи Pre-fill і DST (Dynamic Steering Torque) - регулювання крутного моменту рульового управління. 

Безпека посилена шістьма подушками в стандартній комплектації, триточковими ременями з подвійними преднатяжителями і обмежувачами тиску, безпечними педальним вузлом і рульовою колонкою, кріслами з захистом від плітьових травм, кріпленнями Isofix для дитячого крісла. Alfa Romeo Giulietta набрав 87 балів з 100 і отримав 5 зірок в рейтингу EuroNCAP, що є найкращим результатом серед автомобілів цієї категорії.