Головна сторінка

Alfa Romeo MiTo

Роки випуску: 2008 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Alfa Romeo MiTo
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство юстиції україни - Заступник міністра з питань європейської інтеграції
ТОВ "ЮК "Джастіс Енд Ло" - Директор
Міністерство юстиції україни - Заступник міністра з питань європейської інтеграції
Снятинський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді - Головний спеціаліст відділу соціальної роботи РЦСССДМ
Снятинський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді - Головний спеціаліст відділу соціальної роботи РЦСССДМ
Міністерство юстиції - заступник міністра юстиції україни з питань європейської інтеграції
Міністерство юстиції україни - Заступник міністра з питань європейської інтеграції
Снятинський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді - Головний спеціаліст відділу соціальної роботи РЦСССДМ
Усього знайдено - 8

Alfa Romeo MiTo - передньопривідний трехдверний спортивний хетчбек, найкомпактніший автомобіль в модельному ряду Alfa Romeo, створений в якості конкурента моделям MINI і Audi A1. Офіційно MiTo був представлений в червні 2008 року. Ім’я MiTo походить від злиття назв міст Milano і Torino (в Мілані розроблявся проект автомобіля, а в Турині знаходиться його виробництво), крім того слово "мито" в італійській мові означає "міф". Дизайн MiTo розроблений ательє Centro Stile Alfa Romeo і, досить імовірно, натхненний спорткаром 8C Competizione. MiTo побудований на платформі Fiat Small, використовуваної також для Fiat Grande Punto і Opel Corsa D. На російському ринку MiTo пропонується в модифікаціях з бензиновими рядними "четвірками" об’ємом 1,4 літра в комбінації з механічною коробкою або "роботом", а також з двоциліндровим 0,9-літровим турбомотором і "механікою". У базовій комплектації Progression оббивка салону виконана з тканини, в оснащення входять галогенні фари, омивачі фар, світлодіодні задні ліхтарі, електропакет (скла, дзеркала) кондиціонер, CD / MP3-програвач з 6-у динаміками, бортовий комп’ютер, центральний замок, іммобілайзер, а також обігрів бічних дзеркал, форсунок склоомивача і передніх сидінь. Опції включають шкіряний мультифункціональний кермо, біксенонові фари. Комплектацію Distinctive відрізняють 16" легкосплавні диски, потівотуманние фари, клімат-контроль, мультимедійна система Uconnect 5.0, інтерфейси AUX, USB, Bluetooth, а опціонально доступні складаються дзеркала, навігатор з голосовим управлінням. Топова версія Quadrifoglio Verde пропонує спортивне кермо зі скошеною нижньою сегментом, легкосплавні диски 17", круїз-контроль, датчики паркування, опціональний люк в даху, двозонний клімат-контроль і інші функції. Незважаючи на досить непоганий для свого класу обсяг багажного відділення (270 літрів), функціональність обмежена суцільний спинкою заднього сидіння (розділена в пропорції 2: 3 пропонується опціонально).

Лінійка моторів MiTo включає багату гаму бензинових і дизельних атмосферних і турбованих двигунів об’ємом від 0,9 до 1,6 літра. Пропонувався для російського ринку 140-сильний 1,4-літровий мотор з турбонаддувом MultiAir розвиває максимальний крутний момент 190 Нм при 4250 об / хв в режимі Normal і 206 Нм при 1750 об / хв в режимі Dynamic. Максимальна швидкість - 207 км/год, розгін з місця до 100 км / год - 8,2 сек. Витрата палива в змішаному циклі - 5,6 л / 100 км. Більш потужний 170-сильний агрегат розвиває максимальний крутний момент 230 Нм при 2500 об / хв в режимі Normal і 250 Нм при 2500 об / хв в режимі Dynamic. Максимальна швидкість - 219 км/год, розгін до 100 км / год - за 7,5 сек. Витрата бензину - 6 л / 100 км. З 2014 року під капотом MiTo влаштувався оновлений турбодвигун 0.9 TwinAir, віддача якого піднялася з 85 до 105 к.с., при цьому він є дуже економічним - витрата палива в змішаному циклі - всього 4,2 л / 100 км. Розгін до 100 км / год зажадає 11,4 секунди, а максимальна швидкість складає 184 км/год.

Для мотора 0.9 TwinAir передбачена механічна 6-ступінчаста коробка передач, а для більш потужних - автоматична трансмісія Alfa Twin Clutch Transmission з двома зчепленнями (робот) , яка забезпечує високу економічність і швидке переключення передач в автоматичному і ручному режимі, в тому числі і підрульовими перемикачами. Ходова частина MiTo включає передню підвіску Макферсон і задню напівзалежну, з торсіонної балкою. У стандартну комплектацію з двигунами високої потужності входить адаптивна підвіска Alfa Adaptive Suspension, яка комплектується амортизаторами зі змінними характеристиками. Також модель снащени новою системою Alfa DNA, що дозволяє водієві вибирати з трьох попередньо встановлених режимів водіння в залежності від дорожніх умов. Система контролює роботу двигуна, гальм, рульового управління і коробки передач. Передня вісь обладнана електронним диференціалом Q2, який активізується при перемиканні в режим Dynamic і забезпечує більш швидке і чітке проходження поворотів без втрати тягі.Із систем, що підвищують безпеку, в базову комплектацію Alfa Romeo MiTo входять адаптивний електричний підсилювач керма, набір активних електронних систем (АBS - антиблокувальна система гальм, Esс - система курсової стійкості, ЕBD - система розподілу гальмівних зусиль). За пасивну безпеку відповідають 7 подушок, подвійні преднатяжители ременів безпеки передніх сидінь, що складається при аварії рульова колонка та інше обладнання. Автомобіль отримав 5 зірок за рейтингом безпеки EuroNCAP.