Головна сторінка

Alpina D3

Роки випуску: 2013 - т.ч.

Ринок: Україна

У 2005 році був представлений дизельний седан Alpina D3 - перший для компанії Alpina, створений на базі BMW 3 серії. У 2013 році у Франкфурті вперше показали нове покоління автомобіля. Головною його відмінністю від BMW став вдосконалений двухтурбінний мотор об’ємом 3 літри (306 к.с.), який доповнили интеркулером. Потужність двигуна збільшилася до 350 кінських сил, а максимальний обертовий момент виріс до 700 Н * м. Цього вдалося домогтися шляхом поліпшення випускного колектора та доопрацювання повітрозабірника. Це зменшило час розгону до 100 км / год до 4,6 секунд (на 0,2 секунди швидше BMW). Максимальна швидкість автомобіля, позбавленого електронних обмежувачів швидкості, становить 278 км/год (проти стандартних 250 км / год у BMW). Витрата палива складає 6 літрів в місті, 4,9 - на трасі і 5,3 - в змішаному циклі. Обсяг паливного бака в порівнянні з BMW зменшився до 57 літрів.

Для економічної витрати палива встановлена система "старт-стоп", яка вимикає двигун, що працює на холостому ходу. Коробка передач седана стандартна - восьмиступінчастою автомат з максимально швидким перемиканням передач. В автомобілі передбачено диференціал з електронним управлінням. На відміну від BMW, седан Alpina D3 випускається тільки з заднім приводом.

В порівнянні з попереднім поколінням седан Альпіна Д3 став більший: довжина - 4628 мм, ширина - 1811 мм, висота - тисячу чотиреста двадцять вісім мм. Колісна база виросла до 2810 мм. Обсяг багажника - 480 літрів.

На автомобіль стали встановлювати трилітровий дизельний мотор V6, який замінив 214-сильний чотирициліндровий двигун об’ємом 2 літри. Це зменшило на 2,3 секунди час розгону до 100 км / год, а максимальна швидкість зросла на 32 км/год. Новий мотор відповідає екологічному стандарту Євро-6 (тоді як його попередник відповідав Євро-5), що зменшило витрату палива і викиди в атмосферу.

Спортивна підвіска седана (незалежна, багатоважільна) здатна адаптуватися під якість дорожнього покриття. Гальма автомобіля - дискові, вентильовані, з системою рекуперативного гальмування.

Седан Альпіна Д3 отримав аеродинамічний обвіс і 19-люймовие колісні диски, аналогічні моделі Alpina B3, випущеної трохи раніше. В якості опції пропонуються 20-дюймові диски.

Комплектація седана включає шкіряну обробку салону, спортивні сидіння з функцією підігріву. На автомобіль встановлюють ксенонові і передні протитуманні фари, задній спойлер для збільшення аеродинаміки, шкіряне обплетення рульового колеса, електропривод бічних дзеркал, аудіосистему і клімат-контроль.

Захист пасажирів і водія виконують подушки безпеки (фронтальні, бічні, шторки) і численні системи безпеки, що контролюють розподіл гальмівного зусилля, тиск в шинах і забезпечують електронний контроль стійкості. Седан Alpina D3 оснащений круїз-контролем, системою курсової стійкості, доступною в комплекті з динамічним контролем гальмування і тяги.

В автомобілі встановлена система iDrive, що включає безліч мультимедійних функцій, якими можна керувати за допомогою контроллера.

В 2015 році відбувся рестайлінг автомобіля. Після переробки мотора максимальна швидкість седана впала до 276 км/год. Розгін до сотні з місця скоротився до 4,5 секунд. Витрата палива не змінився, а викиди вуглекислого газу становлять всього 139 г / км.