Головна сторінка

Audi A3

Роки випуску: 2008 - 2010

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління поліції охорони у Вінницькій області - інспектор
21908407 Криворізький міськрайонний центр зайнятості - провідний фахівець з питань зайнятості
Генеральна прокуратура України - Заступник начальника управління нагляду за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних провадженнях та інших заходів примусового характеру Генеральної прокуратури України
Головна військова прокуратура Генеральної прокуратури України - прокурор
Львівський апеляційний адміністративний суд - помічник судді
Фонд державного майна України - головний спеціаліст
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України - головний спеціаліст
Департамент фінансів ВО КМР КМДА - Начальник відділу
Посольство України в Республіці Болгарія - Черговий комендант
Головна військова прокуратура Генеральної прокуратури України - прокурор
Усього знайдено - 47

Продажі кабріолета Audi A3 в Німеччині почалися в січні 2008 року. Автомобіль побудований на базі трьохдверного хетчбека другого покоління (платформа Typ 8P). Кузов на 45% зроблений з високоміцної сталі, найбільш відповідальні деталі - з надміцної. Дуги безпеки закріплені на кузові стаціонарно - потужні сталеві елементи оточують задні підголовники. Автомобіль пропонувався з широким вибором за індивідуальними налаштувань обладнання, з чотирма двигунами - два бензинових і два TDI. Для російських покупців автомобіль був доступний з бензиновими моторами об’ємом 1,8 і 2 літри в поєднанні з "механікою" або роботизованою коробкою передач. Внутрішній простір A3 Cabriolet традиційно відрізняє висока якість збірки і привабливий дизайн, що створює спортивну атмосферу. Незважаючи на тенденцію, що намітилася, Audi встановила на автомобіль класичний м’який верх, а не жорсткий металевий дах. Дах має компактний Z-подібний механізм складання і металеву вставку під тентом від кромки лобового скла до лінії дверей. Відкрити і закрити дах можна менш ніж за 9 секунд на швидкості до 30 км/год. Гарна оглядовість забезпечена за рахунок великого заднього вікна і великих дзеркал. Багажник дуже місткий навіть при складеному даху. При цьому задні спинки сидінь можна скласти - це дозволить збільшити об’єм багажного відділення з 260 літрів до 674 літрів. Чотиримісний салон надає достатньо простору для комфортного розташування пасажирів.

Оснащення включає 17-дюймові легкосплавні диски, протитуманні фари, двозонний клімат-контроль, повний електропакет. З додаткового обладнання: ксенонові фари, управління аудіосистемою на кермі, круїз-контроль, датчики дощу і світла. Для оздоблення салону можна вибрати тканину, шкіру Nappa, Vienna, алькантару.

Для кузова пропонується 15 варіантів колірних рішень.

Бензинові двигуни з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням палива 1.8 TFSI або 2.0 TFSI надають кабріолету найкращу динаміку. Перший з них має потужність 160 к.с., дозволяючи "вичавити"максимальну швидкість 220 км / год, а час розгону до 100 км / год складає 8 з при наявності роботизованою коробки S tronic і 8,2 с на "механіці".

Дволітрова модифікація пропонує, відповідно, 200 к.с., максимальну швидкість 236 км/год, час розгону до "сотні" 7,3 с і 7,4 с, відповідно, на "роботі" або "механіці". Зазначений виробником витрата палива укладається в межі 6,6-6,7 л для 1.8 TFSI і 7,2-7,4 л для 2.0 TFSI.

Привід у версії з відкритим кузовом тільки передній. Спереду незалежна підвіска Макферсона, встановлені алюмінієві важелі, ззаду - чотирьохважіль підвіска. Підрамник виконаний з алюмінію, це покращує розподіл ваги між осями.

Крім того, в порівнянні з іншими Хардтоп, що мають металевий верх, кабріолет Audi також відрізняється меншою вагою. Рульове управління з передавальним відношенням 16,2: 1 поєднує в собі ефективність і спортивність. Автомобіль може бути оснащений спортивною підвіскою, яка знижує кліренс на 15 мм (в стандарті 168 мм). Гальмівна система має дискові гальма на обох осях (передні вентильовані).

Конструкція кузова кабріолета A3 забезпечує високу безпеку при зіткненні. Поздовжні елементи деформації поглинають енергію в передній і задній частині автомобіля. Потужні профілі в дверях захищають пасажирів у разі бокового зіткнення. Оптимальний захист забезпечується і при можливому перекиданні автомобіля. Повнорозмірні фронтальні подушки забезпечують захист водія і переднього пасажира (з пасажирської сторони подушка може бути відключена - ця опція доступна разом з кріпленнями Isofix). Датчики, що реагують на зміни тиску повітря, активують бічні подушки безпеки, інтегровані в спинки передніх сидінь. Триточкові ремені оснащені преднатяжителями і обмежувачами навантаження. До складу систем входять ABS, EBD, допоміжна система гальмування, функція просушки гальм, система стабілізації (ESP), оптимізована для спортивного стилю водіння.

Ксенонові фари, денні ходові вогні, адаптивне освітлення поворотів, контроль тиску в шинах, парктронік додатково сприяють підвищенню безпеки.Інтер’єр кабріолета Audi A3 нічим не відрізняється від стандартних версій і характеризується багатим оснащенням. А що стосується конкретних особливостей, наприклад, наявності "м’якого" верху, то він сприяє не тільки зниженню ваги, але і вносить свій шарм, додаючи трохи ретро-мотиву, хоча не такий гарний з точки зору шумоізоляції. Для повсякденної експлуатації цілком достатньо буде базового мотора, а потужності дволітрового вистачить і для реалізації драйверськіх запитів.