Головна сторінка

Audi A3

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство закордонних справ України - Другий секретар Департаменту Америки
Військова частина 9953 - інсп.ПС 3к.-дозим.2 від-ня інспек.
Львівська митниця ДФС, митний пост Рава-Руська - державний інспектор
Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького - Слухач факультету підготовки керівних кадрів
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО БІЗНЕС ГРУПП" - Комерційний директор, депутат Покровської міської ради
Державна прикордонна служба, Північне регіональне управління, Луцький прикордонний загін, відділ прикордонноі служби "Рівне" - Інспектор прикордонноі служби другої категорії
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Усього знайдено - 121

Кабріолет Audi A3 побудований на новій модульній платформі MQB, що дозволило збільшити майже всі габаритні розміри. Довжина виросла на 18 см (до 4,42 м), колісна база - на 2 см (до 2,6 м), ширина - також на 2 см (до 1,79 м). Висота ж кузова була зменшена на 15 мм - до 1,41 м. Споряджена маса базового варіанту моделі зменшилася на 50 кг і тепер становить тисячу триста шістьдесят-п’ять кг. Обсяг багажника, важливий показник в кабріолетах, збільшився відразу до 320 л (зі складеним дахом трохи менше, в межах 287 літрів). М’яка складний дах (вона може бути чорного або сріблястого кольору) здатна підніматися і опускатися автоматично менш ніж за 18 секунд, якщо швидкість автомобіля не перевищує 50 км / год. Модель має і інші специфічні для кабріолета елементи оснащення, такі як система підігріву в зоні підголівників передніх сидінь, а також система захисту водія і пасажирів при перекиданні за допомогою двох висувних пружних пластин. Стандартно автомобіль оснащений 16-дюймовими легкосплавними колісними дисками, за доплату можна встановити 17- і 18-дюймові диски. Стандартну тканинну оббивку сидінь можна замінити комбінованою оббивкою або шкірою, встановити передні спортивні сидіння. У штатне устаткування входять електричні склопідйомники, бічні дзеркала з електрорегулюванням і підігрівом, іммобілайзер і кондиціонер. За додаткову плату виробник пропонує біксенонові фари, світлодіодні фари, датчик світла, електропривод складання бічних дзеркал, клімат-контроль, камеру заднього огляду, самозатемняющееся дзеркало заднього виду. Кабріолет може бути оснащений складним дахом з поліпшеною звукоізоляцією замість штатної, а також вітрозахисної перегородкою. Пакет зовнішнього оздоблення S line робить екстер’єр більш ефектним і включає в себе яскравий спортивний дизайн переднього і заднього бамперів, зовнішні накладки на пороги і дифузор, задній спойлер, накладки і шильдики S line на порогах і передніх крилах, передні протитуманні фари, хромовані насадки вихлопних труб.

На відміну від інших представників великого сімейства (куди входять 3-дверний хетчбек, 5-дверний Sportback і седан), кабріолет доступний з двома моторами, складовими "золоту середину & raquo; моторного ряду Audi A3 - 1.4 TFSI і 1.8 TFSI. Двигун 1.4 розвиває потужність в 125 к.с., витрата 4,9-5,1 л / 100 км / год, розгін до 100 км / год - 9,1-9,2 с. Бензиновий 1,8-літровий двигун найпотужніший: 180 к.с., з витратою палива 5,6-5,8 л / 100 км / год і більше високі динамічні показники - 6,8-7,3 с на розгін до "сотні". Коробка передач передбачена одна - 7-ступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням S-tronic.

В основі Audi А3 нового покоління лежить модульна платформа MQB. Передня підвіска незалежна з амортизаторними стійками McPherson, задня підвіска також незалежна, четирёхричажная. Гальма дискові на обох осях (передні вентильовані), в порівнянні з попереднім поколінням збільшена їх ефективність. Автомобіль оснащений електромеханічним гальмом стоянки. Рульове управління включає в себе електромеханічний підсилювач рульового управління, регульовану рульову колонку і широкий вибір рульових коліс різного дизайну і функціональності замість стандартного. В якості додаткового варіанту підвіски пропонується підвіска з електронним регулюванням жорсткості Audi magnetic ride. Завдяки цьому, у водія є можливість вибрати настройки підвіски і рульового управління - від комфортної до спортивної.

До складу стандартного устаткування включені передні пасажирська і водійська подушки безпеки, колінна подушка водія, передні бічні подушки, система подушок безпеки для захисту голови (шторки безпеки), кріплення дитячих крісел. З активних систем стандартно передбачені ABS, EBD, система допоміжного гальмування (BAS), система електронного контролю стійкості (ESP). Audi А3 даного покоління в якості додаткового обладнання вперше в своєму класі пропонує широкий набір асистують систем - таких, як автопарковщік, адаптивний круїз-контроль, системи контролю руху по смузі і стеження за дорожніми знаками.

Спортивна зовнішність робить кабріолет Audi А3 привабливим візуально, а завдяки турбомотор автомобіль володіє динамічним характером. Практичність кабріолета трохи знижує розмір багажника і наявність двомісного заднього дивана, розрахованого на людей середнього зросту. Зате є можливість вибору приводу - передній або повний (в модифікації 1.8 quattro). Наявність просунутих в технічному плані бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом можна назвати відносним недоліком, і вимагає більш суворого підходу до перевірки технічного стану старих машин. Однак в цілому, за сукупністю властивостей, Audi А3 відноситься до числа найменш проблемних автомобілів.