Головна сторінка

Audi A3

Роки випуску: 2014 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Міністерство закордонних справ України - Другий секретар Департаменту Америки
Військова частина 9953 - інсп.ПС 3к.-дозим.2 від-ня інспек.
Львівська митниця ДФС, митний пост Рава-Руська - державний інспектор
Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького - Слухач факультету підготовки керівних кадрів
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Вінницький окружний адміністративний суд - Помічник судді Вінницького окружного адміністративного суду
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРО БІЗНЕС ГРУПП" - Комерційний директор, депутат Покровської міської ради
Державна прикордонна служба, Північне регіональне управління, Луцький прикордонний загін, відділ прикордонноі служби "Рівне" - Інспектор прикордонноі служби другої категорії
Генеральна прокуратура України - Прокурора відділу нагляду за додержанням законів при провадженні ОРД, досудового розслідування та підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами Державної фіскальної служби України Департаменту нагляду за додержанн
Генеральна прокуратура України - Прокурора відділу нагляду за додержанням законів при провадженні ОРД, досудового розслідування та підтримання державного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів органами Державної фіскальної служби України Департаменту нагляду за додержанн
Усього знайдено - 664

Кабріолет Audi A3 побудований на новій модульній платформі MQB, що дозволило збільшити майже всі габаритні розміри. Довжина виросла на 18 см (до 4,42 м), колісна база - на 2 см (до 2,6 м), ширина - також на 2 см (до 1,79 м). Висота ж кузова була зменшена на 15 мм - до 1,41 м. Споряджена маса базового варіанту моделі зменшилася на 50 кг і тепер становить тисячу триста шістьдесят-п’ять кг. Обсяг багажника, важливий показник в кабріолетах, збільшився відразу до 320 л (зі складеним дахом трохи менше, в межах 287 літрів). М’яка складний дах (вона може бути чорного або сріблястого кольору) здатна підніматися і опускатися автоматично менш ніж за 18 секунд, якщо швидкість автомобіля не перевищує 50 км / год. Модель має і інші специфічні для кабріолета елементи оснащення, такі як система підігріву в зоні підголівників передніх сидінь, а також система захисту водія і пасажирів при перекиданні за допомогою двох висувних пружних пластин. Стандартно автомобіль оснащений 16-дюймовими легкосплавними колісними дисками, за доплату можна встановити 17- і 18-дюймові диски. Стандартну тканинну оббивку сидінь можна замінити комбінованою оббивкою або шкірою, встановити передні спортивні сидіння. У штатне устаткування входять електричні склопідйомники, бічні дзеркала з електрорегулюванням і підігрівом, іммобілайзер і кондиціонер. За додаткову плату виробник пропонує біксенонові фари, світлодіодні фари, датчик світла, електропривод складання бічних дзеркал, клімат-контроль, камеру заднього огляду, самозатемняющееся дзеркало заднього виду. Кабріолет може бути оснащений складним дахом з поліпшеною звукоізоляцією замість штатної, а також вітрозахисної перегородкою. Пакет зовнішнього оздоблення S line робить екстер’єр більш ефектним і включає в себе яскравий спортивний дизайн переднього і заднього бамперів, зовнішні накладки на пороги і дифузор, задній спойлер, накладки і шильдики S line на порогах і передніх крилах, передні протитуманні фари, хромовані насадки вихлопних труб.

На відміну від інших представників великого сімейства (куди входять 3-дверний хетчбек, 5-дверний Sportback і седан), кабріолет доступний з двома моторами, складовими "золоту середину & raquo; моторного ряду Audi A3 - 1.4 TFSI і 1.8 TFSI. Двигун 1.4 розвиває потужність в 125 к.с., витрата 4,9-5,1 л / 100 км / год, розгін до 100 км / год - 9,1-9,2 с. Бензиновий 1,8-літровий двигун найпотужніший: 180 к.с., з витратою палива 5,6-5,8 л / 100 км / год і більше високі динамічні показники - 6,8-7,3 с на розгін до "сотні". Коробка передач передбачена одна - 7-ступінчаста трансмісія з подвійним зчепленням S-tronic.

В основі Audi А3 нового покоління лежить модульна платформа MQB. Передня підвіска незалежна з амортизаторними стійками McPherson, задня підвіска також незалежна, четирёхричажная. Гальма дискові на обох осях (передні вентильовані), в порівнянні з попереднім поколінням збільшена їх ефективність. Автомобіль оснащений електромеханічним гальмом стоянки. Рульове управління включає в себе електромеханічний підсилювач рульового управління, регульовану рульову колонку і широкий вибір рульових коліс різного дизайну і функціональності замість стандартного. В якості додаткового варіанту підвіски пропонується підвіска з електронним регулюванням жорсткості Audi magnetic ride. Завдяки цьому, у водія є можливість вибрати настройки підвіски і рульового управління - від комфортної до спортивної.

До складу стандартного устаткування включені передні пасажирська і водійська подушки безпеки, колінна подушка водія, передні бічні подушки, система подушок безпеки для захисту голови (шторки безпеки), кріплення дитячих крісел. З активних систем стандартно передбачені ABS, EBD, система допоміжного гальмування (BAS), система електронного контролю стійкості (ESP). Audi А3 даного покоління в якості додаткового обладнання вперше в своєму класі пропонує широкий набір асистують систем - таких, як автопарковщік, адаптивний круїз-контроль, системи контролю руху по смузі і стеження за дорожніми знаками.

Спортивна зовнішність робить кабріолет Audi А3 привабливим візуально, а завдяки турбомотор автомобіль володіє динамічним характером. Практичність кабріолета трохи знижує розмір багажника і наявність двомісного заднього дивана, розрахованого на людей середнього зросту. Зате є можливість вибору приводу - передній або повний (в модифікації 1.8 quattro). Наявність просунутих в технічному плані бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом можна назвати відносним недоліком, і вимагає більш суворого підходу до перевірки технічного стану старих машин. Однак в цілому, за сукупністю властивостей, Audi А3 відноситься до числа найменш проблемних автомобілів.