Головна сторінка

Audi A4

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління соціального захисту населення Хмельницької РДА - спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та відшкодуванню за пільги
місцевий суд - суддя
Запорізька обласна державна адміністрація - заступник голови Запорізької державної адміністрації
Коломийська міська рада - депутат
Запорізька обласна державна адміністрація - застуник голови Запорізької державної адміністрації
Апарат Верховної Ради України - Помічник-консультант народного депутата
Управління кінологічного забезпечення Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС - Головний державний інспектор відділу координації міжвідомчої та міжнародної взаємодії
Посольство України в Російській Федерації - Радник
Прокуратура Житомирської області - Перший заступник прокурора Житомирської області
Департамент патрульної поліції - інспектор
Усього знайдено - 35

Audi A4 серії B9 - представник п’ятого покоління Audi A4. У порівнянні з попередником седан став більший: довжина збільшилася на 23 мм, ширина - на 16 мм, колісна база виросла з 2808 до 2820 мм. Також новий А4 демонструє подальше зниження ваги (приблизно на 120 кг) при одночасному підвищенні жорсткості кузова. Що стосується змін в дизайні, то в передній частині автомобіля виділяється широка і низько розташована решітка радіатора Singleframe з підкреслено об’ємної структурою, передні фари обладнані світловими модулями в оригінальному характерному стилі. Задні ліхтарі виконані в тривимірному дизайні і відрізняються великою кількістю елементів, при цьому для комплектацій зі світлодіодним оптикою в кожен блок включено 49 світлодіодних ламп. Інші технології Audi A4 включають повністю цифрову панель приладів Audi virtual cockpit з дисплеєм 12.3" для відображення інформації, необхідної водієві, систему MMI останнього покоління, систему автоматичного паркування та ін. В список базового устаткування Audi A4 з виконанням в лінії Design входять біксенонові фари, легкосплавні диски, зовнішні дзеркала з електроприводом і підігрівом, дзеркало заднього виду в салоні з автоматичним затемненням і датчиком світла і дощу, багатофункціональний спортивний шкіряний кермо, центральний передній підлокітник, пакет світлодіодного освітлення салону, аудіосистема з 8 динаміками сумарною потужністю 80 Вт, Bluetooth-ін терфейс для підключення мобільного телефону, інформаційно-розважальна система MMI & reg; radio plus, двозонний клімат-контроль, підігрів передніх крісел. У виконанні Sport line в список штатного обладнання входять трьохзонний клімат-контроль, додаткове підсвічування інтер’єру, кермо з обігрівом, спортивні передні сидіння, комбінована оббивка. У додаткове обладнання входять преміальні опції: починаючи з проекційного дисплея і віртуальної панелі приладів і закінчуючи аудіосистемою об’ємного звучання сумарною потужністю 558 Вт.

Лінійка доступних для російського покупця двигунів починається з бензинового мотора об’ємом 1,4 літра з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням (TFSI) - його потужність 150 к.с., максимальний крутний момент 250 Нм (1500-3000 об / хв). Розгін з таким мотором з 0 до 100 км / год займе 8,9 с, максимальна швидкість 210 км / год, середня витрата палива 5,3 л. Ще один бензиновий мотор - дволітровий TFSI - доступний в двох варіантах віддачі: 190 к.с. і 249 к.с., при цьому крутний момент, відповідно, 320 Нм (1450-4200 об / хв) і 370 Нм (1600-4500 об / хв). З цими моторами максимальна швидкість складе 240 і 250 км / год, розгін до "сотні" - 7,3 і 5,8 с, витрата - 5,1 і 5,9 л на 100 км. Дволітровий турбодизель також доступний в двох модифікаціях - з віддачею 150 к.с. і 190 к.с. Крутний момент 320 Нм (1500-3250 об / хв) у першого і 400 Нм (1750-3000 об / хв) у другого. Динамічні характеристики, відповідно, - 8,7 с і 7,7 с розгону до "сотні", 219 км / год і 237 км / год максимальної швидкості. Витрата палива - 4,2 і 4,5 л. Двигуни комплектуються 7-ступінчастою коробкою передач S-Tronic. Для молодшого мотора 1.4 TFSI і для 2.0 TFSI доступна механічна коробка передач.

Нова платформа Audi A4 передбачає широке використання алюмінію і полегшених високоміцних сталей в конструкції, а також композитних матеріалів - це дозволило пристойно знизити вагу автомобіля. Передня і задня підвіски - незалежні багатоважелі. Стандартна динамічна підвіска пропонує необхідний баланс між спортивностью і комфортом. Додатково можна вибрати спортивну занижену підвіску, яка має більш "гострі" Характеристики. Крім того, пропонується адаптивна підвіска з можливістю змінювати налаштування жорсткості амортизаторів. Рульове управління - з електромеханічним підсилювачем (додаткова опція - "сервотроніком" із змінним передавальним числом). Гальмівна система обладнана дисковими гальмами (передні вентильовані).

До складу оснащення Audi A4 2016 модельного року входять: антиблокувальна система гальм, система електронного контролю стійкості, фронтальні і бічні подушки безпеки, а також шторки безпеки. У верхньому рівні оснащення автомобіль отримує паркувальний асистент, задні датчики паркування, камеру заднього виду, асистент запобігання мимовільного руху. З додаткових асистують систем доступні: система збереження смуги руху, система автоматичного паркування, динамічне освітлення поворотів. Крім цього автомобіль може бути оснащений світлодіодними фарами, проекційним дисплеєм.

Audi A4 продовжує традиції сімейства комфортних седанів, які є спадкоємцями легендарної моделі Audi 80 (1966-1996). Не випадково індекси кузовів A4 продовжують відлік, прийнятий ще для "80-ки". Однак сьогодні можна говорити про абсолютно іншому рівні розкоші і технологій, доступних навіть в базовій комплектації. У новому поколінні седан Audi A4 пропонує ще більш економічні і потужні двигуни і виступає гідним суперником таких моделей, як BMW 3 Series і Mercedes-Benz C-Class.