Головна сторінка

Audi A4

Роки випуску: 2011 - 2015

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Закарпатська митниця ДФС - заступник начальника митного посту-начальник відділу
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району - директор
Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області - секретар судового засідання
Фонд гарантування вкладів фізичних осб - провідний професіонал з питань врегулювання неплатоспроможності банків
Прокуратура Луганської області - начальник відділу ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань та інформаційно-аналітичної роботи
Департамент соціальної політики Вінницької міської ради - Заступник начальника управління
ГУ ДМС України у Львівській області - Головний спеціаліст Франківського районного відділу ГУ ДМС України у Львівській області
Бучанська міська рада Київської області - депутат Бучанської міської ради
Військово-медичний клінічний центр Центрального регіону - начальник відділу
Одеська митниця ДФС - заступник начальника відділу
Усього знайдено - 371

На Франкфуртському автосалоні у вересні 2007 року дебютувало третє покоління Audi А4, що представляє D-клас. Ця машина колись носила індекс "80" і вважалася простим і зручним транспортом. З тих пір багато чого змінилося. Вже попередник даної моделі, що носив те ж ім’я А4, був далеко не самим простим автомобілем. А представник третього покоління став ще більш солідним і розкішним. Дизайн - більш спортивним. Збільшена колісна база з 2648 до 2808 мм, а загальна довжина автомобіля дала надбавку майже на 12 сантиметрів і становить 4703 мм в стандартній версії. При цьому поєднання доступного простору для ніг задніх пасажирів і корисного об’єму багажного відділення - одне з кращих в класі. Для автомобіля в цьому поколінні характерна наявність двигунів з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом, застосування ефективних заходів для подальшого зниження ваги і перерозподілу центру ваги, що поліпшило динаміку і безпеку водіння. Інтер’єр Audi А4 демонструє в першу чергу орієнтованість на водія - центральна консоль розгорнута на вісім градусів, щоб всі функції управління були легко доступні, інформативні та зручні. Залежно від версії стандартне обладнання може включати в себе 16-дюймові або 17-дюймові легкосплавні колісні диски, двозонний клімат-контроль, повний електропакет, включаючи електропривод водійського сидіння, електронне ручне гальмо. Доступно безліч опцій - ксенонові фари, протитуманні фари, денні ходові вогні, люк на даху, система запуску без ключа, трьохзонний клімат-контроль, мультимедійний інтерфейс MMI, аудіосистема з 10 динаміками і CD / MP3-чейнджером на шість дисків. У варіанті з найпотужнішим двигуном 3.2 стандартним поставляється салон зі шкіряною оббивкою, вставками "під дерево", підігрівом передніх сидінь, електроприводом сидіння переднього пасажира та іншими преміальними функціями.

Бензинові двигуни Audi А4 укомплектовані технологією FSI, яка дозволяє підвищити крутний момент і віддачу, а також знизити витрату палива (до 15%) і зменшити токсичність відпрацьованих газів. У двигунах FSI паливо впорскується безпосередньо в камеру згоряння. Це зменшує внутрішні теплові втрати, а також дозволяє підвищити потужність і знизити витрату палива. Додавання турбонаддува ще більше підвищує ефективність. Так, двигун 1.8 TFSI розвиває 170 к.с., а дволітровий мотор - 225 к.с. Потужність 3.2 FSI V6 становить 265 к.с., ну а найпотужніший варіант - 3.0 TFSI - має віддачу 270 к.с. Двигун TDI задіють систему Common Rail останнього покоління. Максимальний тиск упорскування в ній становить 1600 бар, що на 250 бар більше, ніж у системи Common Rail попереднього покоління. В результаті віддача дволітрового TDI виросла до 150 к.с. Цей мотор є найоптимальнішим з точки зору потужності і ефективності, але він пропонується тільки для передньопривідних версій, а для повнопривідних - 3.0 TDI, потужність якого становить 245 к.с.

Що стосується конструкції ходової частини, то спереду встановлена двохважіль незалежна підвіска зі стабілізаторами. Підрамник для передньої підвіски і двигуна, виконаний з алюмінію, жорстко прикручений до передньої частини автомобіля, завдяки чому рульове зусилля передається без затримки. Задня підвіска - багатоважільна незалежна з трапецієподібними важелями і несучої балкою. Повноприводна трансмісія quattro, якій можна оснастити A4 незалежно від двигуна, принципово по конструкції не змінилася, але зате піддалася перенастроюванні, в результаті чого автомобіль в цій модифікації став "трошки" заднеприводним. При русі по прямій сухій дорозі 60% крутного моменту передається на задній міст. Зниження ваги (близько 10%) і оптимізація розваговки також сприяли поліпшенню ходових якостей.

Кузов автомобіля став значно жорсткішим і безпечніше, ніж у попередника. В результаті - п’ять зірок в заліку Euro NCAP, тоді як в попередньому кузові - тільки чотири. При фронтальному ударі алюмінієвий підрамник ефективно поглинає удар, рульова колонка здатна деформуватися до восьми сантиметрів (3,15 дюйма), в той час як педальний вузол може бути звільнений від своїх кріплень. Блок управління адаптивними подушками безпеки з точністю розраховує час розкриття, оцінюючи стан пасажирів. До складу оснащення входять фронтальні подушки, передні бічні подушки, шторки безпеки, повний комплект активних гальмівних систем (антиблокувальна, система розподілу гальмівних зусиль, дотормажіватель), система електронного контролю стійкості (ESP). В якості додаткових заходів автомобіль міг бути дооснащена адаптивними фарами і різноманітним асистентами: парковки, контролю смуги і мертвих зон.

Audi A4 демонструє збільшені можливості для динамічного водіння, особливо якщо це повнопривідна модифікація, а також значне зниження витрати палива. Широке використання деталей з кованого алюмінію в конструкції обох підвісок сприяє зменшенню безпружинних мас і зовсім не так страшно з точки зору повсякденної експлуатації, хоча при купівлі вживаного автомобіля приділити увагу стану підвіски все ж не заважає. Великий плюс моделі - широкий вибір двигунів в залежності від палива і потужності, щедру пропозицію по трансмісії ("механіка", "робот", варіатор), передній і повний привід.