Головна сторінка

Audi A6

Роки випуску: 2010 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державне агенство рибного господарства України - Начальник управління
УЗЕ в Харківській області ДЗЕ Національної поліції України - Начальник відділу
Апеляційний суд Хмельницької області - голова суду
Національне антикорупційне бюро України - Керівник Першого Підрозділу детективів
Державна екологічна інспекція Північно-Західного регіону Чорного моря - заступник начальника відділу екологічного та радіологічного контролю в пунктах пропуску через державний кордон - старший державний інспектор з охорони навколишнього природного середовища Чорного моря
ПП"Райгородоцьке" - директор
Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області - провідний спеціаліст відділу правового забезпечення юридичного управління
Комунальне некомерційне підприємство Консультативно-діагностичний центр Солом"янського району м. Києва - директор
Київська міська рада - заступник начальника управління-начальник відділу представництва інтересів Київської міської ради в судах та інших органах управління правового забезпечення діяльності Київської міської ради
Приватний підприємець - приватний підприємець
Усього знайдено - 1039

Audi A6 Avant - універсал, ефектність якого підкреслюють глянцеві чорні стійки кузова, рейлінги на даху і спортивні пропорції. У вигляді також виділяються довгий капот і плавно "стікає" задня частина з великими світлодіодними задніми комбінованими ліхтарями і двома розтрубами вихлопної системи. В якості силових агрегатів автомобілю служать кілька бензинових і дизельних двигунів, що відрізняються значною віддачею по потужності при високій економічності. В якості опції A6 Avant пропонує реагує на рух кришку багажника. Поєднання електроприводу і електронного ключа дозволяє відкривати двері, зробивши спрямований рух ногою під заднім бампером автомобіля. До складу оснащення універсалу входять розділова і кріпильні сітки, система направляючих, гачки для сумок і розетки 12В по обидва боки, кріпильні ремені і декоративна алюмінієва накладка по кромці багажника. Базова комплектація Audi A6 Avant включає клімат-контроль, систему MMI з 6,5-дюймовим кольоровим дисплеєм, MP3-аудіосистему з дев’ятьма динаміками, сабвуфером і шестиканальним підсилювачем, парктронік, датчики дощу і світла, підігрів передніх сидінь, рейлінги на даху. Також в якості опції доступні система проектування показань приладів на вітрове скло, адаптивні фари з регулюванням діапазону освітлення, передні сидіння з функціями вентиляції та масажу, система навігації MMI Navigation plus з жорстким диском, аудіосистема Bang & Olufsen і інші високотехнологічні опції з багатого арсеналу сімейства Audi A6.

Спершу автомобіль комплектувався трьома бензиновими агрегатами і двома турбодизелями. Ряд перших включає 2,0-літровий турбомотор TFSI потужністю 180 к.с. (З "механікою" або варіатором), 2,8-літровий FSI потужністю 204 к.с. (Для 2.8 FSI quattro доданий "робот" S tronic) і 3,0-літровий TFSI потужністю 310 к.с. - тільки з роботизованою коробкою і постійним повним приводом. Пізніше в моторний ряд додався 1,8-літровий турбомотор потужністю 190 к.с., а варіатор був змінений новою коробкою S tronic. При цьому віддача 2,8-літрового мотора піднята до 220 к.с., а трилітрового двигуна - до 333 к.с. Що стосується дизелів, то спочатку використовувалися два мотори: 2,0-літровий 177 к.с. з варіатором і 3,0-літровий 245 к.с. з "роботом", але після рестайлінгу залишився тільки трилітровий двигун.

В ходові частині універсала Audi A6 Avant використана конструкція з незалежними підвісками спереду і ззаду, вентильованими дисковими гальмами на обох осях і електромеханічним гальмом стоянки. Автомобіль може бути оснащений адаптивною пневматичною підвіскою, яка автоматично підлаштовується до дорожньої ситуації завдяки безступінчатим налаштування жорсткості пневмоелементов з електронним управлінням. При цьому доступна регулювання рівня кузова (висота змінюється на 30 мм) і настройка різних режимів за допомогою системи Audi drive select. Спортивна підвіска характеризується більшою жорсткістю і зменшує дорожній просвіт приблизно на 20 мм (в стандарті він дорівнює 163 мм), а спортивна підвіска S line відрізняється ще більш динамічною налаштуванням для кращого контакту з дорогою і зниженням кліренсу ще на 10 мм. У модифікаціях Quattro система постійного повного приводу розподіляє тягу між передньою і задньою осями в співвідношенні 40:60, але при необхідності електроніка здатна міняти це співвідношення в широких межах, сприяючи кращої безпеки на слизьких дорогах і в складних умовах.

Дане покоління A6 отримало високі оцінки за безпеку. Стандартне обладнання передбачає наявність антиблокувальної системи з системою розподілу гальмівного зусилля і допоміжної системою гальмування, системи електронного контролю стійкості, комплексу подушок безпеки (фронтальні, бічні, шторки уздовж вікон). До складу оснащення також входять опціональні задні бічні подушки безпеки, передні і задні датчики паркування, камери огляду, додаткові системи допомоги водієві - контроль мертвих зон, збереження смуги руху і т.д.

Крім високої ефективності моторів, розкішності салону і якості використовуваних матеріалів, в активі Audi A6 Avant, як для будь-якого універсала, значаться функціональність і практичність. Об’єм багажного відділення дорівнює 565 л, а при складених спинках задніх сидінь він може бути збільшений до 1680 л. Це робить його одним з найбільш містких автомобілів в своєму класі. Безумовний плюс - наявність повнопривідних версій. Однак сімейство A6 може запропонувати ще більше можливостей - якщо придивитися до флагману A6 allroad quattro, створеному на базі A6 Avant.