Головна сторінка

Audi A6

Роки випуску: 2008 - 2010

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Апеляційний суд Івано-Франківської області - Суддя
Національне антикорупційне бюро України - Керівник Першого Підрозділу детективів
Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації - головний спеціаліст -лікар відділу кадрової та наукової роботи управління
ПП"Райгородоцьке" - директор
Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області - провідний спеціаліст відділу правового забезпечення юридичного управління
Київська міська рада - заступник начальника управління-начальник відділу представництва інтересів Київської міської ради в судах та інших органах управління правового забезпечення діяльності Київської міської ради
ГУНП в Донецькій області - Заступник начальника відділу персонально-довідкового обліку УІПКП "102"
Вищий господарський суд України - суддя у відставці
Головне управління Державної фіскальної служби у Київській області - головний державний ревізор-інспектор
Головне управління Державної фіскальної служби у Київській області - головний державний ревізор-інспектор
Усього знайдено - 798

Нове покоління Audi A6 в кузові універсал (С6) було запущено у виробництво в березні 2005 року. Так само, як і седан, ця модель була розроблена Уолтером де Сільва. 

Візуально автомобіль являє собою еволюціоновану модель попереднього покоління С5. Однак довжина його збільшилася до 492 см, об’єм багажника став на 110 літрів більше і, крім того, A6 Avant - так називається універсал - отримав нові електронні системи, серед яких варто відзначити інтерфейс MMI (Multi Media Interface) нового покоління. 

У базовій комплектації Audi A6 Avant дуже практичний - він оснащується системою напрямних з регульованими кріпильними вушками і відкидним підлогою для додаткового вантажу. У багажному відділенні є кронштейни для кріплення велосипедів, гачки для сумок і розетки 12V в якості стандартного обладнання. Передбачені також рейлінги для перевезення вантажу на даху і електропривод відкривання / закривання п’ятої двері. Коефіцієнт аеродинамічного опору для Avant - 0,31 (проти 0,29 у седана). 

В оснащення A6 Avant, в залежності від рівня комплектації, входять 17-дюймові легкосплавні диски, люк на даху, задній спойлер, біксенонові фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями, алюмінієві накладки на пороги, шкіряні сидіння (передні - з електроприводом), підігрів сидінь і зовнішніх дзеркал, двозонний клімат-контроль. У топової версії передбачено наявність двигуна V8 (4.2 FSI), адаптивних фар, камери заднього виду, системи доступу без ключа, підрульових пелюсток, електроприводу дверей багажника. Система MMI Navigation plus є новим стандартом високотехнологічних систем і включає в себе 7-дюймовий екран з високою роздільною здатністю, CD / DVD, систему навігації, Bluetooth-інтерфейс, диск об’ємом 40 Гб для зберігання даних. Крім того, з моменту своєї появи система MMI визначила стандарт для ідеального управління будь-якими функціями - вона дозволяє за допомогою одного джойстика управляти магнітолою, навігаційною системою, клімат-контролем і іншим обладнанням автомобіля.

В Україні офіційними дилерами Audi пропонувалися моделі з бензиновими і дизельними двигунами. З бензинових моторів тільки один спочатку використовував відразу обидві новітні технології, що поєднують прямий впорскування і турбонаддув - це чотирициліндровий 2.0 TFSI потужністю 170 к.с. Всі інші двигуни бензинової лінійки - V-подібні "шістки" (Об’ємом 2,0 л, 2,8 л, 3,0 л і 3,2 л), а також 4,2-літрова "вісімка" - спочатку були представлені як в типових випадках з розподіленим уприскуванням (MPI), так і з прямим уприскуванням (FSI), однак після рестайлінгу FSI став стандартом (а для трилітрового мотора - ще і турбонаддув). 

Двигуни старого типу хоч і споживають більше палива, але вважаються менш проблемними. Дизельні силові агрегати - все з турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням (TDI). На російському ринку пропонувався трилітровий мотор TDI потужністю 240 к.с. У плані трансмісії A6 Avant обладналися переднім або повним приводом. Коробки передач представлені 6-ступінчастою механікою, варіатором Multitronic і роботизованою коробкою Tiptronic.Динамічна підвіска A6 Avant використовує чотирьохважіль передню підвіску і саморегулюючу задню на трапецієподібних важелях. Адаптивна пневмопідвіска (опція) дозволяє встановлювати три положення висоти положення кузова: стандартне, а також для швидкісного руху по трасі і для руху по нерівній поверхні. Різниця - близько 30 мм, при цьому на найнижчому рівні центр ваги опускається на 15 мм і це значно покращує стабільність руху на великих швидкостях. Крім того, пневмопідвіска забезпечує постійну висоту положення кузова, незалежно від навантаження.

Семейство A6 в даному поколінні стало ще більш безпечним з появою різноманітних "помічників", більшість з яких використовуються вперше. Це, наприклад, адаптивний круїз-контроль (ACC), який працює на швидкостях від 30 до 200 км / год і підтримує необхідну швидкість і дистанцію до попереду автомобіля, що йде, при необхідності вдаючись до автоматичного гальмування. Система Audi Side Assist відстежує навколишнє оточення і попередить про можливу небезпеку при зміні смуги руху. Audi Lane Assist попереджає водія, якщо він випадково відхиляється зі своєї смуги, викликаючи вібрації в рульовому колесі. 

Також варто відзначити наявність в топової комплектації системи допомоги при парковці. Все це - крім стандартного набору подушок безпеки і комплексу активних систем, що відповідають за стійкість під час руху і при гальмуванні.А6 Avant є універсальним автомобілем для бізнесу та відпочинку. Він пропонує розкішний інтер’єр і при цьому дуже практичний: з багажником об’ємом 565-1660 літрів. 

При виборі даного автомобіля варто врахувати, що в 2008 році був проведений рестайлінг модельного ряду. В результаті автомобілі отримали світлодіодні фари, змінені задні ліхтарі із застосуванням світлодіодів, збільшені бічні дзеркала заднього виду з вбудованими покажчиками поворотів, змінений передній бампер зі зменшеними протитуманними фарами і збільшеними повітрозабірними отворами.