Головна сторінка

Audi A6

Роки випуску: 2004 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Волинська митниця - Заступник начальника відділу
Пустомитівська районна рада - депутат
Київська митниця ДФС - головний державний інспектор
Державне агенство рибного господарства України - Начальник управління
УЗЕ в Харківській області ДЗЕ Національної поліції України - Начальник відділу
Апеляційний суд Івано-Франківської області - Суддя
прокуратура Львівської області - прокурор відділу забезпечення державного обвинувачення в регіоні управління підтримання державного обвинувачення
Національне антикорупційне бюро України - Керівник Першого Підрозділу детективів
Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації - головний спеціаліст -лікар відділу кадрової та наукової роботи управління
Стрийський міськрайонний суд Львівської області - помічник судді
Усього знайдено - 2073

Третє покоління Audi А6 було випущено в 2004 році. Новий седан А6 є результатом еволюції попередньої моделі, повторюючи в своєму дизайні сімейні риси Audi. Автомобіль отримав ряд нових електронних систем, найвідомішою з яких є MMI (Multi Media Interface). Інтерфейс MMI дозволяє за допомогою одного джойстика управляти магнітолою, навігаційною системою, клімат-контролем і іншими системами автомобіля. У 2005 році Audi A6 отримав титул "Автомобіля планети" - як результат поєднання високої динаміки і економічності, багатого інтер’єру і оснащення, продуманості ергономіки. Для російського ринку автомобіль пропонувався як з бензиновими, так і з дизельними двигунами. Audi А6 першої з серійних машин компанії отримала двигуни з системою безпосереднього вприскування FSI, яка дозволила підвищити крутний момент і потужність бензинових двигунів, знизити витрату палива (до 15%) і зменшити токсичність відпрацьованих газів. Седан Audi А6 відноситься до бізнес-класу, причому в його преміальному якості, де навіть базова комплектація пропонує дуже високий рівень оснащення: 17-дюймові легкосплавні диски, люк на даху, шкіряні сидіння, електропривод передніх сидінь, двозонний клімат-контроль, бортовий комп’ютер з системою MMI, Bluetooth-інтерфейс, радіоприймач з CD-програвачем і чотирьохканальна звукова система з вісьмома динаміками. Для модифікацій Quattro передбачені 18-дюймові колеса, біксенонові фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями, підігрів сидінь і зовнішніх дзеркал, алюмінієві накладки на пороги і пам’ять налаштувань водійського крісла. Устаткування також мало на увазі додатково можливість замовлення адаптивних фар, камери заднього виду, системи доступу без ключа, навігаційної системи з функцією розпізнавання голосу, аудіосистеми преміум-класу, кольорового дисплея бортового комп’ютера. Залежно від рівня комплектації опції також включали підігрів задніх сидінь і рульового колеса, обробку з натурального шпону дорогих порід, спортивні сидіння з двокольорового оббивкою і т.д. У відміну від техніки вприскування у впускний колектор, в двигунах FSI паливо впорскується безпосередньо в камеру згоряння . Це зменшує внутрішні теплові втрати, а також дозволяє підвищити потужність і знизити витрату палива. Додавання наддуву ще більше підвищує віддачу - так, наприклад, шестициліндровий двигун Audi A6 3.0 TFSI розвиває потужність до 290 к.с. і розганяє автомобіль від 0 до 100 км / год всього лише за 5,9 секунди. Восьмициліндровий двигун 4.2 TFSI має 350-ю "кіньми" і обертовим моментом 440 Нм. У дизельних турбомотора TDI використовується система Common Rail останнього покоління, максимальний тиск упорскування в якій сягає 1800 бар. Трилітровий TDI в максимумі розвиває 239 к.с. (При 4400 об / хв) потужності і значні 500 Нм крутного моменту. Розгін до "сотні" займе 6,6 с, а максимальна швидкість - все ті ж 250 км / год, обмежені електронікою.

Динамічна підвіска седана А6 використовує типову для Audi чотирьохважіль передню підвіску і саморегулюючу задню на трапецієподібних важелях. Використання деталей з алюмінію забезпечує зменшення безпружинних мас. При цьому автомобіль має досить спортивним для бізнес-класу характером - за рахунок оптимізованих амортизаторів і пружин. Одночасно передбачено кілька варіантів підвіски (спортивна, спортивна S Line, комфортна) в поєднанні з різними початковими настройками і шинами певного розміру, а також наявність адаптивної пневмоподвески, що забезпечує широкий діапазон вибору між динамікою і комфортом. Рульове управління з "сервотроніком" забезпечує необхідне зусилля в залежності від швидкості руху.

В стандартне для A6 обладнання, яке відповідає за безпеку, входять ремені безпеки з натяжителями і обмежувачами зусилля натягу, кріплення Isofix, шість подушок безпеки, включаючи двоступеневі передні для водія і пасажира, бічні подушки і шторки. Інтегрована система активних підголівників знижує ризик травм хлистів при наїзді ззаду. Додатково пропонувалися адаптивні фари, система динамічного освітлення поворотів, автоматичне перемикання з дальнього світла на ближній. Постійний повний привід Quattro забезпечить стійкість Audi A6 в будь-якій дорожній ситуації - він доступний для більшості модифікацій, а для V8 пропонується стандартно.

Модель Audi А6 третього покоління швидко завоювала популярність завдяки ефектному зовнішньому вигляду, збалансованому поєднанню швидкісних і потужних характеристик з паливною економічністю. Після трьох років, коли було продано 234 000 екземплярів цієї моделі, компанія Audi запропонувала оновлену версію "шістки". Крім легких змін в дизайні, в передніх і задніх фарах з’явилися світлодіоди, повний привід Quattro став нессімметрічним 40/60, що зменшило недостатню обертальність, підвищився рівень оснащення та оздоблення - це слід врахувати при купівлі вживаного автомобіля.