Головна сторінка

Audi A6 allroad quattro

Роки випуску: 2006 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A6 allroad quattro
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне управління Державної фіскальної служби у Рівненській області - Головний державний ревізор-інспектор
місцевий суд - суддя місцевого суду
Першотравневий районний суд міста Чернівці - присяжний Першотравневого районного суду міста Чернівці
ФІЛІЯ УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС-ЗАКАРПАТТЯ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ
Комунальне підприємство Київський метрополітен - майстер контрольний
Комунальне підприємство Київський метрополітен - майстер контрольний
ГУ ДМСУ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ - Головний спеціаліст ВЦОД № 2
Першотравневий районний суд міста Чернівці - присяжний Першотравневого районного суду міста Чернівці
Державне підприємство спиртової та лікеро-горілчаної промисловості - Старший юрисконсульт Караванського МПД
Усього знайдено - 9

Audi A6 allroad quattro - універсал підвищеної прохідності, створений на базі Audi A6 Avant. Вперше дана модифікація з’явилася в 1999 році. Про створення другого покоління Allroad компанія Audi оголосила навесні 2005 року. Випуск автомобіля припав на літо 2006 року. 

Від звичайного універсала Allroad Quattro відрізняється серійним постійним повним приводом в поєднанні з пневмопідвіскою. Лінії архітектури кузова підкреслюють динаміку і міць, а такі особливості, як захист з нержавіючої сталі під моторним відсіком, збільшений дорожній просвіт, а також виступаючі захисні накладки на крила спереду і ззаду, відкрито вказують на позашляхові можливості автомобіля. Потужні рейлінги на чотирьох опорах роблять автомобіль більш практичним. 

Комфортабельне розміщення п’яти пасажирів забезпечено за рахунок збільшеної габаритної довжини (4,93 м) і колісної бази (2,83 м). Для забезпечення ергономічності ключовим елементом концепції системи управління обраний мультимедійний інтерфейс (MMI). Інтер’єр Audi A6 Allroad Quattro відрізняється не тільки високим рівнем оснащення, а й поєднанням розкоші і естетики - за це відповідає нове двобарвне зносостійке килимове покриття, багатий вибір кольорів тканин і шкіри оббивки, декоративних вставок з різноманітних порід дерева і т.д. Численні функції автомобіля, такі як управління інформаційно-розважальними системами, управління автоматичним клімат-контролем, інші настройки, здійснюються за допомогою терміналу MMI, при цьому, якщо базовий варіант передбачає систему MMI з 6,5-дюймовим монохромним дисплеєм і CD-плеєром з вбудованим радіо, то в повному варіанті - з 7-дюймовим кольоровим монітором, шестідисківим чейнджером, дорогий аудіосистемою об’ємного звучання, навігаційною системою з голосовим управлінням і ТБ-тюнером.

В Україні модель A6 allroad quattro предлаг алась з трьома двигунами. 3-літровий дизельний TDI V6 оснащений системою впорскування Common Rail, видає 240 к.с. при 4400 об / хв і дуже значне тягове зусилля - максимальний крутний момент 500 Нм доступний з 1400 об / хв. Витрата палива - 7,1 л в змішаному режимі. Бензиновий трилітровий турбомотор TFSI V6 характеризується потужністю 335 к.с. (6800 об / хв), обертовим моментом 420 Нм (4850 об / хв) і витратою в 9,5 л / 100 км. Найпотужніший - 4,2-літровий FSI з вісьмома циліндрами (V8), віддачею в 350 к.с. (6800 об / хв), обертовим моментом 440 Нм (3500 об / хв) і 10,2 л витрати бензину на 100 км. Всі модифікації оснащуються класичної автоматичною коробкою передач Tiptronic.Дякуючи стандартної адаптивної пневмоподвеске і регулюванню за рівнем можна вибрати чотири варіанти кліренсу. На високій швидкості дорожній просвіт зменшується автоматично, щоб зменшити опір повітрю. При цьому адаптивна пневмопідвіска має п’ять режимів роботи, включаючи два режими для руху по бездоріжжю. 

В цілому ходова частина Allroad Quattro відрізняється підвіскою нової конструкції - вона повністю незалежна, виготовлена, в основному, з алюмінієвих сплавів, і забезпечує високий рівень маневреності та безпеки. Електромеханічний гальмо стоянки поєднується з дисковими гальмами на обох осях і служить як засіб для полегшення початку руху, а також в якості опції аварійного гальмування. Машини з шестициліндровими моторами стандартно оснащуються 17-дюймовими легкосплавними дисками розміром 225/55 R17, а 4.2 FSI - 18-дюймовими колесами 245/45 R18.Кузов Audi A6 allroad quattro виготовлений з високоміцних сталей і алюмінієвих сплавів. Це дозволило значно знизити вагу. У той же час, в даному поколінні Allroad жорсткість на кручення була збільшена більш ніж на 34 відсотки, що крім поліпшення ходових якостей сприяє підвищенню безпеки. Особливо слід відзначити інтелектуальну систему захисту пасажирів, що включає датчики лобового зіткнення за гратами радіатора, двоступенева розкриття подушок (в залежності від швидкості), своєчасне спрацьовування преднатяжителей ременів безпеки. 

Крім іншого, до складу штатного обладнання входить система електронної стабілізації останнього покоління, що включає розширені функції управління гальмівною системою і спеціальні режими допомоги на бездоріжжя.A6 allroad quattro може бути цікавий тим, хто бажає придбати повнопривідний автомобіль класу люкс, але не ставить завданням вибір саме повнорозмірного позашляховика. При цьому для Allroad характерно вдале поєднання елегантності і практичності. Максимальний обсяг багажного відділення становить 1660 літрів. Регульована підвіска наділяє автомобіль достатньою гнучкістю в різних умовах руху. А високий базовий рівень оснащення дозволяє старих автомобілів довго зберігати привабливість для покупця. З особливостей можна відзначити, що численні застосовані високотехнологічні рішення вимагають кваліфікованого обслуговування.