Головна сторінка

Audi A8

Роки випуску: 2009 - 2013

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A8
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Господарський суд міста Києва - суддя
ОДЕСЬКА ОБЛАСНА РАДА - ДЕПУТАТ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
Верховна Рада України - Народний депутат України
Дніпровська міська Рада - депутат Дніпровської міської Ради
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРКЕТ РІТЕЙЛ" / Закарпатська обласна рада - заступник директора / депутат
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРКЕТ РІТЕЙЛ" / Закарпатська обласна рада - заступник директора / депутат
Комунальне підприємтсво "Харківське міське бюро технічної інвентаризації" - Перший заступник директора з організаційних питань
Голова ФГ "Плоди Богуславщини" - Депутат Київської обласної ради сьомого скликання
Верховна Рада України - Народний депутат України
Львівська митниця ДФС - Головний державний інспектор ВМО №1
Усього знайдено - 187

Третє покоління топової моделі Audi A8 було представлено 30 листопада 2009 року в Майамі. У зовнішності можна відзначити гармонійний синтез динаміки і елегантності. У той же час з першого погляду читається характерна філософія дизайну Ауді, відразу видає приналежність автомобіля цього бренду. Спортивний темперамент добре виражений лінією даху в стилі купе. Для автомобіля характерні довга база, короткі передній і задній звіси, порівняно невелика висота, що підкреслює динаміку. У третьому поколінні Audi A8 оновив комплекс преміальних систем, що входять до складу стандартного устаткування, отримавши такі функції, як: повністю світлодіодні фари з автоматичним перемиканням дальнього світла, MMI з сенсорною панеллю і розпізнаванням рукописного тексту, систему попередження зіткнень, широкосмуговий доступ в Інтернет і т . Д. У моторну лінійку увійшов великий ряд бензинових і дизельних моторів, а також гібридна силова установка, вперше представлена в моделі 2010 року на Женевському автосалоні. До складу обладнання Audi A8 входять легкосплавні колісні диски, ксенонові фари, люк на даху, навігаційна система і MMI інтерфейс, круїз-контроль, шкіряний салон, електропривод передніх сидінь (16 регулювань), підігрів передніх і задніх сидінь, двозонний клімат-контроль, система парковки з камерою заднього огляду, доступ і запуск без ключа, дверні доводчики, аудіосистема Bose з 12 динаміками і об’ємним звучанням, що включає також супутникове радіо, Bluetooth, підключення iPod і CD-чейнджер. Версія Audi A8 L W12 має чотири зони клімат-контролю, функції вентиляції і масажу в передніх сидіннях, чотири способи регулювання поперекового підпору для всіх пасажирів. В оновленні Audi A8, крім змін у зовнішньому дизайні та інтер’єрі, велику увагу було приділено подальшому поліпшенню шумоізоляції (зокрема, встановлені подвійні акустичні скла) і впровадження останніх інноваційних досягнень, а багато раніше додатково запропоновані функції увійшли в стандартне оснащення. Система MMI отримала монітор розміром 8 дюймов, сидіння - до 19 регулювань.

Запропонований спочатку бензиновий двигун V8 об’ємом 4,2 літра використовує технологію безпосереднього уприскування FSI, при потужності 372 к.с. йому потрібно 9,5 літра палива на 100 км. Володіючи максимальним обертовим моментом 445 Нм він дозволяє автомобілю розганятися з 0 до 100 км / год всього за 5,7 секунди. Трилітровий V6 TFSI з наддувом видає 286 к.с. або 310 к.с. (З 2012 року), в останньому випадку автомобіль прискорюється з 0 до 100 км / год за 5,5 с. Дизель V8 TDI з турбочарджер видає 350 к.с. і також надає автомобілю хорошу динаміку - 5,5 секунд розгону до "сотні". Самі ж потужні із запропонованих для різних ринків варіанти - це W12 6,3 л (500 к.с. потужності, 4,4 секунди розгону до "сотні") і 4-літровий V8 TFSI (520 к.с., 4, 2 секунди відповідно). Винятком серед багатоциліндрових моторів став гібридний двигун, заснований на рядном чотирициліндровому 2.0 TFSI потужністю 211 к.с., що працює в парі з 54-сильним (40 кВт) електромотором, в сукупності що видає 245 к.с. і 353 Нм крутного момента.

Пневмопідвіска Audi A8 з активними безступінчатий регульованими амортизаторами, як і раніше, становить одне з головних конкурентних переваг моделі. Вона наділяє великий седан легкістю і динамікою, безкомпромісної точністю в поворотах. Передня підвіска має п’ятиважельна схему на кожне колесо, задня - трапецієвидна. Деталі з кованого алюмінію в ходової частини служать зменшення безпружинних мас. Пневмопідвіска крім налаштувань жорсткості пропонує чотири рівні кліренсу. Всі Audi A8 стандартно поставляються з динамічною системою рульового управління Servotronic, яка змінює передавальне відношення в залежності від швидкості. Високоефективні дискові вентильовані гальма забезпечують відмінне гальмування.

A8 вважається одним з найбільш технологічно просунутих автомобілів, в тому числі і з безпеки. Конструктори Ауді продовжили розвиток технології побудови кузова Audi Space Frame з використанням жорсткого алюмінієвого каркаса, при цьому статична жорсткість на кручення значно зросла в порівнянні з попередником. Крім безпечного кузова, Audi A8 може запропонувати в якості стандарту системи ABS, контролю тяги і стабілізації, десять подушок безпеки, активні підголовники. Додатковий пакет допомоги водієві включає в себе систему моніторингу мертвих зон, асистент збереження смуги руху, систему автоматичного паркування, адаптивний круїз-контроль.

Найпростіша модифікація Audi A8 пропонує передній привід, в той час як основні конкуренти - задній. При своїх габаритах Audi A8 характеризується відмінним поведінкою на дорозі і керованістю, особливо при наявності повного приводу Quattro. У порівнянні з попереднім поколінням збільшився запас потужності двигунів, при цьому скоротилися показники витрати палива і обсягу викидів. Крім того, в своєму класі A8 відрізняє найнижчий рівень шуму.