Головна сторінка

Audi A8

Роки випуску: 2003 - 2005

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi A8
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Головне управління державної казначейської служби України у Волинській області - головний спеціаліст
Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області - секретар судового засідання
СВ Святошинського УП ГУНП м.Києві - начальник відділення
Лівобережна районна адміністрація Маріупольської міської ради - Заступник голови
Міністерство охорони здоров’я України - заступник Міністра
Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області - Помічник судді
ГУ Держпродспоживслужби в м.Києві - Провідний фахівець Відділу управління персоналом
ПАТ "Укрзалізниця" РФ "Львівська залізниця" ВП Локомотивне депо Тернопіль - заступник начальника депо з експлуатації
Управління патрульної поліції в місті Рівному ДПП - інспектор роти № 3 батальйону УПП в місті Рівному ДПП
Малосолтанівська сільска рада - Сільський голова
Усього знайдено - 86

Модель Audi A8 відома на ринку з 1994 року. Дане покоління серії D3 відноситься до другого за рахунком і вироблялося з 2003 по 2009 роки. Випускалися як модифікації зі стандартною колісною базою - в даній серії це 2944 мм, - так і подовжені версії - з базою, збільшеною до 3074 мм. Але при цьому навіть стандартна модель в повній відповідності з представницьким класом відрізняється пристойним запасом простору в ногах сидячих пасажирів, особливо ззаду, а якщо взяти до уваги такий параметр, як ширина салону на рівні плечей, то він складе 150 см в передній частині і 146 см ззаду. У 2005 році дизайн автомобіля був злегка змінений, при цьому топова версія з 12-циліндровим мотором W12 першою отримала нову радіаторну решітку, яка увійшла в загальний стиль дизайну Audi. Маса різноманітного обладнання на борту (його вага в прямому сенсі), пропонує для цього висококомфортного седана, компенсується наявністю легкого алюмінієвого кузова.

Audi A8 покликаний забезпечити повний комфорт водія і пасажирів. Варто згадати, що саме цей автомобіль одним з перших отримує все найновіші розробки Audi, перш ніж вони надходять на службу молодшим моделям. У стандартному оснащенні A8 присутні датчики дощу і світла, світлодіодне підсвічування для дверних ручок і управління дзеркалами, системи доступу та запуску двигуна без ключа, оздоблення керма та ручки перемикання передач вставками з дорогих порід дерева, доводчики для дверей, система контролю тиску в шинах, супутникове радіо, інтерфейс Bluetooth, обробка зі шкіри ексклюзивних сортів і т.д.

Система Multi-Media Interface (MMI) об’єднує в собі безліч функцій, від управління навігацією і аудіосистемою до регулювання параметрів пневматичної підвіски. Не менш багатим виглядає список опцій: люк, світильники для читання, комфортні сидіння з електроприводом, відкидні столики, холодильник, потужна акустична система "Bang&Olufsen" і т.д.

Для даного покоління була передбачена дуже широка лінійка моторів.

Базовим для передньопривідних модифікацій служив бензиновий трилітровий мотор V6, що видає потужність 217 к.с. і розганяє автомобіль до "сотні" за 7,9 сек. Самим же потужним - шестилітровий W12 FSI, що володіє запасом в 450 к.с. і розганяє автомобіль до 100 км / год всього за 5,1 сек. У проміжку між ними - кілька бензинових і дизельних моторів, чия потужність лежить в межах 276-350 к.с. У числі цих моторів - V8 TDI (326 к.с.), який став найпотужнішим дизельним двигуном Audi, коли-небудь пропонованим для пасажирського автомобіля: він розганяє Audi A8 до 100 км / год за 5,9 сек. Пізніше з лінійки був виключений 3,7-літровий бензиновий V8 (276 к.с.), а початковий бензиновий 3.0 V6 був замінений на 3,2-літровий FSI (252 к.с.), який встановлювався на нові Audi A4. Додався новий мотор 2.8 FSI - з 210-ю "силами" віддачі і 8 секундами розгону з 0 до 100 км/год.

В своїх кращих версіях Audi A8 оснащується бензиновими моторами 4,2 V8 і 6,0 W12, автоматичною коробкою передач Tiptronic і системою повного приводу Audi Quattro.

Особливе місце в конструкції Audi A8 займає пневмопідвіска, яка, за задумом творців, забезпечила розкішному седану не тільки комфорт, але і характер спорткара. Адаптивна пневмопідвіска здатна пристосовуватися до дорожніх умов, забезпечуючи високу м’якість і плавність при швидкісному русі, і автоматично стає більш жорсткою, коли автомобіль проходить повороти. При цьому водій може змінювати не тільки динамічні налаштування, але і висоту підйому кузова (наприклад, при русі по нерівних дорогах).

Алюмінієвий кузов виготовлений за технологією Space Frame і, незважаючи на свою легкість, має високу жорсткість. Audi A8 володіє повним набором найсучасніших систем, з яких до складу додаткового обладнання входять такі функції, як адаптивний круїз-контроль (ACC), динамічна система освітлення поворотів.

В цілому ж на сторожі життя водія і пасажирів стоять 10 подушок безпеки (в тому числі фронтальні, чотири бічні, передні колінні і повнометражні шторки по обидва боки), активні підголівники, ABS, система контролю стійкості, контроль тяги. Навіть така дрібниця, як штатна аптечка, знайшла своє місце під рукою в задньому центральному підлокітнику.

Audi A8 володіє не тільки просторим і розкішним салоном, що, безумовно, дуже важливо для представницьких цілей, а й високими динамічними показниками, а також поведінкою, близьким до спортивному, і це вигідно відрізняє дану модель від багатьох конкурентів.

Наявність потужних і щодо простих в цьому поколінні моторів - безумовний плюс з точки зору покупки уживаного автомобіля, а популярність і поширеність моделі дає хороші можливості для вибору.