Головна сторінка

Audi R8

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Нове спортивне купе Audi R8 з центральним розташуванням двигуна побудовано на платформі, спільній з Lamborghini Huracan. Так само як попереднє покоління, спорткар від Audi цікавий рядом особливостей і технологій. Основа моделі - високоміцна алюмінієва просторова рама з високим використанням композитних компонентів. Опціонально тепер пропонуються "лазерні" фари, які "б’ють" майже в два рази далі (на 600 метрів), ніж стандартні світлодіодні. У салоні відсутній центральний дисплей - тепер все його обов’язки передані 12,3-дюймовому екрану приладової панелі. Керувати функціями автомобіля та інформаційно-розважальної системи можна не тільки за допомогою кнопок на кермі, але і селектором біля коробки передач. Як завжди, дебютні модифікації другого покоління пропонують 5,2-літрові "атмосферники" V10, при цьому істотно збільшилася їх потужність: віддача базової версії зросла до 540 к.с., а найпродуктивніша модифікація V10 plus пропонує 610 к.с. Передбачені також обмежені версії чисто електричного варіанту R8 e-tron. Стандартним обладнанням для Audi R8 є зовнішні дзеркала заднього виду з вбудованими світлодіодними повторювачами, електрорегулюванням і обігрівом, клімат-контроль, навігаційна система, DVD / CD-привід, віртуальна панель приладів з 12,3-дюймовим екраном, Bluetooth-інтерфейс для підключення мобільного телефону , важіль перемикання передач з алюмінієвим покриттям, датчики контролю тиску в шинах, клімат-контроль, підігрів сидінь, внутрішнє дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, датчики світла і дощу. Версію R8 V10 Coup & eacute; відрізняють 19-дюймові легкосплавні колісні диски, комбінована оббивка Alcantara / шкіра, декоративні вставки з лакованим покриттям з анодованого алюмінію Аnthracite, спортивні сидіння з електромеханічної регулюванням, задній спойлер, багатофункціональний спортивний шкіряний кермо. Дорожча версія R8 V10 plus Coup & eacute; - це 19-дюймові ковані диски, обробка інтер’єру шкірою Feinnappa, сидіння-ковші, покращений багатофункціональний шкіряне кермо з розширеним набором функцій, керамічні гальма, заднє антикрило для підвищення притискного зусилля.

Встановлений в Audi R8 V10 двигун об’ємом 5,2 л розвиває 540 л . с. потужності і 540 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км / год займає всього 3,5 с, а максимальна швидкість складає 320 км/год. Більш потужний 610-сильний двигун Audi R8 V10 plus розвиває 560 Нм крутного моменту, розгін до 100 км / год займає 3,2 с, до 200 км / год - 9,9 с, а максимальна швидкість моделі - 330 км/год. Обидва мотори комплектуються 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням. Для економії палива передбачений режим руху накатом. Витрата в змішаному циклі становить 11,4 і 12,3 літра на сотню. Електрична модифікація R8 e-tron має тяговий акумулятор ємністю 92 кВт * год, якого вистачає на 450 км пробігу, на задній осі автомобіля встановлені два електромотора, що дозволяє змінювати вектор тяги, при цьому еквівалентна потужність кожного складає 231 к.с., а крутний момент 460 Нм. Цих показників досить, щоб розігнати заднеприводное купе R8 e-tron до "сотні" за 3,9 секунди.

Підвіска Audi R8 - повністю незалежна, багатоважільна, з застосуванням легких сплавів, при цьому у V10 plus більш жорстка настройка пружин і амортизаторів. Крім цього, в якості опції пропонуються амортизатори Audi Magnetic Ride, які здатні за частки секунди підлаштовувати характеристики до дорожніх умов. Стандартно спереду і ззаду - вентильовані гальма з 19-дюймовими гальмівними дисками, конструкція яких забезпечує підвищену стійкість до термічних впливів, а у версії V10 plus гальмівні диски виготовлені з композитного матеріалу з застосуванням карбіду кремнію з включенням підсилюють вуглецевих волокон. Ці диски забезпечують не тільки краще уповільнення, але і велику міцність, зносостійкість, додаткове зниження ваги. До слова, нове купе Audi R8 стало легше свого попередника майже на 50 кг.

Автомобіль пропонує модернізовану систему повного приводу quattro. В даному випадку повний привід не тільки покращує динамічні показники, але і є додатковим фактором безпеки. Крім того, до складу штатного обладнання безпеки Audi R8 входять антиблокувальна і антипробуксовочна системи, електронна система контролю курсової стійкості, електронна імітація блокування міжколісного диференціала, фронтальні і бічні подушки безпеки, система подушок захисту голови.

Audi R8 - свого роду знаковий символ компанії, вершина модельного ряду. Автомобіль здатний підкреслити статус свого власника і підкуповує цінителів драйву своїми динамічними характеристиками, а також рівнем оснащення. У Audi позиціонують цю надпотужну модель в якості "яскравого автомобіля для вихідного дня". Для російських покупців доступна найпотужніша версія R8 V10 Plus з мотором 5.2 FSI потужністю 610 к.с.