Головна сторінка

Audi R8

Роки випуску: 2009 - 2016

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi R8
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Господарський суд міста Києва - помічник судді
Усього знайдено - 1

R8 - перший в історії Audi спортивний автомобіль. Цьому автомобілю з центральним розташуванням двигуна вдалося здобути п’ять перемог в легендарній 24-годинній гонці в Ле-Мані. R8 брав участь в 79 спортивних змаганнях по всьому світу і 62 рази перетинав фінішну лінію першим. Pодстер Audi R8 Spyder був представлений на міжнародному автосалоні у Франкфурті у вересні 2009 року. Спочатку покупцям R8 пропонується тільки варіант з десятіціліндровим мотором. Восени 2010 року почалося виробництво моделі Spyder з двигуном V8.

На відміну від закритого варіанта R8, у родстера немає повітрозабірних отворів у вигляді так званих "бічних лез" в районі задньої стійки кузова. Замість цього у автомоблія є пара повітрязабірників в кришці, під яку складається тканинний верх.

До складу оснащення Audi R8 Spyder штатно входять: електропривод і електропідігрів бічних дзеркал, мультикермо, комбінована оббивка салону і спортивні сидіння з великим числом регулювань, електросклопідйомники і центральний замок, дистанційний ключ, клімат-контроль, бортовий комп’ютер, CD-плеєр. Якщо водій не готовий обійтися спочатку непоганим базовим стандартом - опціонально пропонуються шкіряна оббивка салону і широке розмаїття декоративного оздоблення, що відрізняється варіантами виконання, а також електропривод сидінь, мультимедійна і навігаційна системи, CD-чейнджер, DVD і акустика Bang&Olufsen. Можна відзначити досить спокійний в цілому дизайн інтер’єру двомісного салону, найбільш незвичайним елементом якого є оригінальна ручка управління трансмісією з алюмінію.

В модифікації з двигуном V8 Audi R8 quattro розганяється до 100 км / год за 4,6 секунди. Максимальна швидкість - 301 км/год. Двигун розвиває максимальні оберти до 8250 об / хв, забезпечуючи максимум потужності при 7800 об / хв і крутного моменту 430 Нм при 4500 об / хв. Полегшена алюмінієва конструкція знижує загальну вагу, система мастила з сухим картером дозволяє знизити центр ваги і підвищити поперечну стійкість. З двигуном V10 потужністю 525 к.с. Audi R8 5.2 FSI quattro розганяється до 100 км / год ще швидше - всього за 3,9 секунди, швидкість 200 км / год досягається на 12-ій секунді. Рубіж швидкості - на позначці 316 км/год. Широкий діапазон оборотів двигуна (до 8700 об / хв) надає необхідну потужність в частки секунди. Значний крутний момент (до 530 Нм) доступний навіть на низьких оборотах. Варто відзначити, що обмежені серії LMX і Competition відрізняються ще більшою віддачею моторів - 570 і 578 "коней" відповідно.

В конструктивному плані R8 дуже схожий на Lamborghini Gallardo: майже однотипні алюмінієві кузова, ходова частина (спереду і ззаду багатоважільна незалежні підвіски) і силові агрегати. Точно так же, як в Lamborghini Gallardo, коробка передач Audi R8 знаходиться в задній частині автомобіля, а передача обертання на передні колеса здійснюється через похилий карданний вал, який тягнеться праворуч від двигуна. Вязкостная муфта перед переднім диференціалом забезпечує потрібний баланс між крутним моментом, що йде на передню і задню осі, з початковим коефіцієнтом 40: 60.

Середньомоторна компоновка створює всі необхідні умови для високої стійкості автомобіля, а так само і його безпеки. При цьому конструкція Audi R8 Spyder збалансована так, що в момент гальмування велика частина ваги перерозподіляється на передню керовану вісь, що додатково підвищує керованість автомобіля, і він легко входить навіть в складні повороти. Якщо ж говорити безпосередньо про обладнання, що відповідає за безпеку, то в нього входять фронтальні і бічні подушки, антиблокувальна система, електронний контроль стійкості, антипробуксовочна система, допомогу при старті на підйомі, контроль тиску в шинах. Опціонально: система управління дальнім світлом, передній і задній парктроніки.

К Audi R8 може бути застосовано слово "перший" по багатьох позиціях. Це і перший среднемоторний автомобіль Audi, і переможець багатьох заїздів. Але, наприклад, ще й перший серійний автомобіль, який отримав повністю світлодіодну світлотехніку, включаючи світлодіодні фари, ходові вогні і задні ліхтарі. Цікаво, що виробник позиціонує Audi R8 як спортивний автомобіль для повсякденного використання, навіть якщо для таких цілей він володіє зовсім не тривіальним зовнішністю і характеристиками справжнього боліда.