Головна сторінка

Audi RS3

Роки випуску: 2015 - 2016

Ринок: Україна

Нове покоління Audi RS3 стало могутніше і більш технологічні попереднього. Віддача мотора зросла до 367 к.с., а вага автомобіля знизився з 1575 до 1520 кг. Завдяки цьому силова установка хетчбека здатна розігнати його до першої "сотні" за 4,3 секунди, що на 0,3 секунди краще, ніж у попереднього RS3, і дозволяє оновленої версії вважатися найпотужнішим і найшвидшим автомобілем в своєму класі. Від стандартної версії хетчбека A3 новинку відрізняє агресивний аеродинамічний обвіс з логотипом quattro на передньому бампері і масивними повітрозабірниками, стильні 19-дюймові диски, великий задній спойлер, задній бампер з чорним дифузором і овалами насадок вихлопних труб. Автомобіль оснащений спортивною підвіскою зі зниженим на 25 мм кліренсом, з розширеною колією, посиленими гальмами і підсилювачем керма з прогресивним передавальним числом. У список устаткування Audi RS3 Sportback входять: біфункціональні ксенонові фари; система Audi drive select, що дає можливість вибору режимів керованості; спортивні передні сидіння з оббивкою зі шкіри Feinnappa (на спинках передніх сидінь - тиснений логотип "RS3"); багатофункціональний спортивний трехспицевий шкіряне кермо зі скошеною нижньою сегментом і пелюстками перемикання передач; повністю автоматична система клімат-контролю з індивідуальними настройками для водія і переднього пасажира; паркувальний асистент з датчиками спереду і ззаду; електричний гальмо стоянки. Покупець може вибрати один з трьох варіантів обробки, які розрізняються кольором контрастного шва (червоний або сірий) і стелі (чорний або сріблястий). У стандартне оснащення також входить інформаційно-розважальна система MMI Radio з кольоровим 7-дюймовим дисплеєм. Спортивні крісла оснащені електроприводом регулювань і підігрівом. Як варіант - пропонуються крісла-ковші з полегшеним каркасом з вуглепластика, завдяки чому їх маса на 7 кг менше, ніж у стандартних крісел.

В рух Audi RS3 призводить рядний п’ятициліндровий 2,5-літровий TFSI, який в порівнянні з попередньою модифікацією додав 37 л . С., і тепер віддача становить 367 к.с., а максимальний обертовий момент піднявся з 450 до 465 Нм, доступних в діапазоні 1625-5550 об / хв. Максимальна швидкість обмежена електронікою до 250 км / год, але на замовлення можна зняти цей бар’єр і тоді максимум буде зміщений до 280 км/год. Автомобіль оснащується тільки автоматичної 7-ступінчастою коробкою передач з двома зчепленнями і постійним повним приводом quattro з багатодисковою муфтою нового покоління. Витрата палива в змішаному циклі - 8,1-8,3 л / 100 км.

Новий Audi RS3 має повністю незалежну підвіску (спереду стійки McPherson, ззаду - чотирьохважіль підвіска) і, опційно, адаптивні амортизатори Audi Magnetic Ride. У порівнянні з Audi A3 різниця в ширині між колією передніх і задніх коліс збільшена до 45 мм. Передні шини ширше задніх (235/35 R19 спереду і 225/35 R19 ззаду) - це зроблено для зменшення ступеня недостатньої поворачиваемости. При цьому, для кращого розподілу ваги по осях електроннокеровані багатодискова муфта повного приводу quattro розташовується ззаду, туди ж перенесений і акумулятор автомобіля (він знаходиться в багажнику, займаючи місце поруч з сабвуфером аудіосистеми і шинним ремкомплектом замість запасного колеса). Автомобіль обладнаний підсилювачем керма з прогресивним передавальним числом (коефіцієнт змінюється від 15,3: 1 до 10,9: 1). 19" гальмівні механізми мають диски з хвилеподібними контурами на передній осі, опционно пропонуються карбон-керамічні гальма.

Хетчбек стандартно оснащений передніми подушками безпеки, боковими подушками, переднатягувачами ременів безпеки і обмежувачами навантаження, а також серйозним набором активних електронних систем. Ну і звичайно, повний привід фактично є додатковою умовою безпеки, особливо при експлуатації в зимовий період. При створенні автомобіля використаний ряд рішень для зниження маси, включаючи використання надміцної сталі, легких алюмінієвих сплавів і композитних матеріалів. Конструкція кузова при цьому відрізняється високою жорсткістю і безпекою, що дозволило автомобілів сімейства Audi A3, куди входить і RS3, отримати високі результати в краш-тестах.

Audi RS3 створювався в розрахунку на вимогливого покупця - заможних молодих людей, яким, крім іншого, важливі практичність п’ятидверного кузова, можливість індивідуального підбору дизайну, широкий вибір опцій. Ну і звичайно - принципи іміджу, враховуючи особливе становище автомобіля в модельному ряду і високі динамічні характеристики цього хетчбека, який вважається найбільш швидкісним і динамічним з серійно існуючих.