Головна сторінка

Audi RS4

Роки випуску: 2012 - 2016

Ринок: Україна

Третє покоління спортивного універсала Audi RS4 Avant побачило світ у 2012 році. Автомобіль отримав новий двигун V8 FSI з віддачею в 450 к.с., високопродуктивну трансмісію S Tronic і постійний повний привід Quattro. Програма Launch Control (функція контролю запуску) забезпечує особливо динамічне прискорення при старті. Зовнішній вигляд має на увазі використання принципів дизайну RS з усіма необхідними атрибутами, що відрізняють цю модель від універсалу A4 Avant: спортивний обвіс, характерна велика радіаторна решітка, великі отвори повітрязабірників, задній дифузор, дискретний спойлер на даху, овальні розтруби вихлопної системи і т.д. RS4 пропонується з 19- або 20-дюймовими легкосплавними дисками. У клиноподібних фарах об’єднані ксенон і світлодіодні ходові вогні з характерною впізнаваною лінією сегментів, задні ліхтарі також виконані за світлодіодною технологією. До складу оснащення цього спортивного універсала входять біксенонові фари з омивачами, електродзеркала з підігрівом, клімат-контроль. Інтер’єр RS4 виконаний в чорному кольорі, з карбоновими вставками. Шкіряне мультифункціональний спортивне рульове колесо - з подрезом обода знизу. Підголівники вбудовані в спинки спортивних сидінь. До автомобіля додається широкий перелік систем допомоги водієві і інформаційно-розважальних систем. З останніх, наприклад, - навігаційна система MMI Plus з великим дисплеєм, а також аудіосистема Bang & Olufsen, що забезпечує висококласне звучання. Великий обсяг багажного відділення - 490 літрів в стандартному положенні задніх сидінь і 1430 літрів при складених - дозволить вмістити все необхідне для поїздки.

Модель обладнана високоспритний двигуном V8 з атмосферним впуском, який також встановлюється на моделі RS 5 Coupe. Ця силова установка об’ємом 4163 куб. см видає 450 к.с. при 8250 об / хв - таким чином, співвідношення потужності до обсягу становить 108,1: 1. А якщо говорити про питомі показники потужності, то вони такі ж високі - всього 4,16 кг ваги автомобіля припадає на одну кінську силу. Максимальний крутний момент в 430 Нм доступний для цього двигуна при 4000-6000 об / хв, завдяки чому універсал здатний розігнатися до 100 км / год за 4,7 с. Його максимальна швидкість обмежена на 250 км / год (втім, обмеження можна і зняти, тоді планка піднімається до 280). При цьому Ауді стверджує, що середня витрата RS4 може скласти менше 11 літрів на 100 км.

Трансміссія - 7-швидкісною S tronic (два зчеплення, підрульові перемикачі, Launch Control) і повний привід quattro останнього покоління (розподіл моменту 40:60 в нормальних умовах , максимум 70 на перед, максимум 85 на задню вісь). Підвіска повністю незалежна, багатоважільна. В якості додаткової опції автомобіль може бути оснащений трансмісією зі спортивним диференціалом, який постійно стежить за оптимальністю розподілу крутних моментів і при необхідності миттєво вносить відповідні корективи, завдяки чому припиняється недостатня або надлишкова обертальність. На передній осі встановлені перфоровані вуглець-керамічні 380-міліметрові гальмівні диски і шестипоршневі супорти, що забезпечують відмінне гальмування.

Крім комплексу подушок безпеки (фронтальні, бічні, шторки) і звичних систем на кшталт набору ABS / EBD / BAS, до складу штатного обладнання входять: асистент запобігання мимовільного руху, паркувальний асистент з датчиками ззаду. Крім того, опції дозволяють додати в оснащення: систему збереження смуги руху, систему автоматичного паркування, систему динамічного освітлення поворотів. Система контролю стабілізації ESC спеціально налаштована для динамічного характеру RS4 Avant. Натисканням кнопки водій може вибрати режим Sport, який відключає втручання системи в роботу двигуна, більш того, вона може бути відключена полністю.

В активі RS4 Avant - високі технічні показники в поєднанні з високою функціональністю і практичністю, що робить цей спортивний автомобіль зручним для повсякденної експлуатації . Однак дорожній просвіт тут досить скромний - всього 120 мм, це на 20 мм менше, ніж у стандартного універсала A4 Avant. Ще одна з причин, за якими Audi RS4 користується меншим попитом, ніж його "донор", і залишається досить специфічним продуктом, - висока вартість. На відміну від попереднього покоління, інших засобів, крім п’ятидверного універсала, немає.