Головна сторінка

Audi RS5

Роки випуску: 2010 - 2016

Ринок: Україна

Audi RS5 - найпотужніша модель в лінійці А5 Audi. Купе було представлено на Женевському автосалоні в березні 2010 року і пропонується тільки з 7-ступінчастою трансмісією S tronic. Для даної моделі був запозичений високооборотистий мотор V8 від RS4, що з’явилася в 2005 році, але з невеликими змінами для підвищення потужності. Від моделей А5 купе RS5 відрізняється модифікованими переднім і заднім бамперами, розширеними крилами спереду і ззаду, дзеркалами заднього виду з алюмінієвим оформленням, що висувається спойлером і двома овальними патрубками вихлопної труби, оснащеної активним клапаном. Серійно на RS5 встановлюється спортивне кермо, спортивні сидіння, алюмінієві педалі. Крім того, до складу серійного обладнання RS5 входить спортивна підвіска, настройки якої водій може змінювати поряд з настройками трансмісії і педалі акселератора. Інтер’єр RS5 виконаний у відповідному динамічному характеру стилі. Стандартні сидіння - спортивного типу, з яскраво вираженими боковими секціями та інтегрованими підголівниками, з електрорегулюванням, підігрівом і оббивкою алькантара / шкіра. Додатково можуть бути встановлені ковшоподібні сидіння або сидіння комфортного типу, вентильовані, з ще більш розкішною оббивкою. Рульове колесо - зі зрізаним ободом, в обробці перфорованою шкірою. Чорний інтер’єр доповнюють декоративні вставки вуглецевого волокна. Щиток приладів - контрастний, з білими по чорному шкалами і червоними стрілками, які при заведенні роблять коло. Інформаційна система водія містить дані про тиск наддуву, температури масла і таймера кола. Повністю автоматичний клімат-контроль має роздільні регулювання розподілу повітря для водія і переднього пасажира. В опціях - панорамний люк, трьохзонний клімат-контроль.

Двигун, як уже сказано, узятий від моделі RS4, проте в порівнянні з "донором" потужність його була збільшена на 30 к.с. Технологія безпосереднього вприскування палива забезпечує тиск до 120 бар. Чотири регульованих распредвала і вихрові заслінки у впускному колекторі полегшують смесеобразование навіть на високих оборотах і забезпечують 4,2 FSI значний крутний момент. Крутний момент залишився тим самим - 430 Нм, змінився лише його діапазон - 4000-6000 об / хв. Стандартна семиступінчаста S Tronic, встановлена в Audi RS5, підвищує ефективність за рахунок наявності двох зчеплень і двох безперервно активних допоміжних передач, які змінюють один одного з мінімальною затримкою, забезпечуючи майже блискавичне переключення.

Підвіска автомобіля повністю незалежна, багатоважільна. RS5 оснащується повним приводом quattro з рапределеніе крутного моменту в співвідношенні 40/60 між передньою і задньою осями. Вперше замість диференціала Торсен використовується міжосьовий диференціал з коронними шестернями. Привід коронних шестерень здійснюється через чотири компенсуючі шестерні, встановлені під кутом 90 & deg; до корпусу диференціала, з’єднаного з вихідним валом коробки передач. Одна з шестерень обертає привід диференціала передній осі, друга - кардан диференціала задньої. Для поліпшення тяги максимальна частка моменту на передню вісь може досягати 70%, на задню - 85%.

Гальмівна система з великими вентильованими дисками діаметром 365 міліметрів забезпечує високоефективне і безпечне гальмування.

Пакет систем безпеки передбачає наявність повного набору утримують систем: шість подушок безпеки, інтегровані підголівники, ремені з преднатяжителями і обмежувачами навантаження, дитячі кріплення. До складу активних систем входять всі ті ж системи, що передбачені для A5, включаючи різноманітні асистуючі "помічники": система визначення втоми, системи збереження смуги, огляду мертвих зон, система паркування з камерою заднього вида.

В силу своєї ексклюзивності, а по суті будучи "нішевим продуктом", на вторинному ринку модель представлена нечисленними екземплярами. При цьому, незважаючи на відмінне поєднання розкоші, комфорту і динаміки, автомобіль навряд чи сподобається тим, кому доведеться тіснитися на задньому ряду, та й доступ до нього не так зручний, як у полнодверних моделей. Але з точки зору драйверськіх позицій в Audi RS5 все реалізовано практично по повній програмі, а любителі швидкого і ефектного старту особливо оцінять програму управління пуском Launch Control.