Головна сторінка

Audi RS Q3

Роки випуску: 2015 - 2016

Ринок: Україна

Audi RS Q3 став першою моделлю RS Q, прототип якої був представлений в 2012 році, а офіційний дебют відбувся в 2013 році на Женевському автосалоні. Від Q3 його відрізняє, в першу чергу, рядний п’ятициліндровий двигун, який вже відомий по купе TT RS і хетчбеку RS3. Коробка єдина - семиступінчастий "робот" DSG, чия пара зчеплень працює в масляній ванні. Підвіска затиснута, але не сильно. Амортизатори жорсткіше, ніж у звичайній Q3, пружини коротше на 25 мм. На автомобіль встановлені вентильовані перфоровані передні гальмівні диски, чорні восьмипоршневі супорти з логотипом RS, 19- або 20-дюймові легкосплавні диски, спортивна випускна система RS, задній бампер з дифузором, спортивні сидіння з тисненням RS Q3 - і це далеко не повний список особливостей. У 2015 році після збільшення потужності цей компактний кросовер став ще "гаряче" і отримав невеликі зміни в дизайні. Audi RS Q3 добре "заряджений" і в плані іншого обладнання. Це ксенонові фари, світлодіодні задні ліхтарі, зручний електромеханічний гальмо стоянки, система старт-стоп, трехспицевое багатофункціональне рульове колесо з шкіряною обробкою, аудіосистема з десятьма динаміками. Система інформування водія доповнена даними про температуру масла, тиску наддуву, таймера кола. Педалі і майданчик для ноги - з алюмінієвою обробкою. Спортивна панель приладів з білими шкалами на сірому тлі і червоними стрілками дозволяє безпомилково знімати показання при одному погляді. Алюмінієвий декор в інтер’єрі може бути замінений вставками під карбон, для ще більшого підкреслення спортивного стилю. Багатство відтінків кузова доповнено ексклюзивним кольором Sepang Blue з перламутровим ефектом.

Двигун RS Q3 має 2,5 л робочого об’єму, безпосереднє уприскування і турбонаддув. У порівнянні з іншими "ерескі" у Q3 цей мотор змінили. Тиск наддуву знизили з 1,2 бару до одного, через що потужність первинних машин серії впала з 340 к.с. до 310, момент - з 450 Нм до 420. І все-таки RS Q3 один з найшвидших кросоверів в класі (250 км/год обмежені електронікою, розгін до сотні 5,2 с). Але на більш пізніх моделях мотор виробляє вже повні 340 к.с. і 450 Нм. Це дозволяє автомобілю прискорюватися з 0 до 100 км / год всього за 4,8 секунди. Коробка передач обзавелася багатодисковим гідравлічним зчепленням 5-го покоління і стала ще швидше відпрацьовувати перемикання.

Повнопривідна трансмісія в порівнянні зі стандартним Q3 змін не зазнала - задні колеса підключаються за допомогою муфти Haldex, а боротися з "діагоналкой" повинна допомагати система стабілізації, оскільки механічні блокування відсутні. Передні гальмівні диски RS - збільшеного діаметру і до того ж біметалеві - маточина алюмінієва, сам диск чавунний. Завдяки такій конструкції, перфорації і хвилеподібним контурам для полегшення ваги, гальмівні диски на передній осі стали на кілограм легше. Електромеханічний гальмо стоянки доповнений системою утримання на підйомі. На автомобіль може бути встановлена спортивна підвіска RS (додається керована заслінка вихлопної системи) а також адаптивні амортизатори. Система Audi Drive Select об’єднує управління акселератором, рульовим, коробкою, підвіскою і дозволяє змінювати налаштування дінаміки.

В стандартну комплектацію Audi RS Q3 входять повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира з двоступеневою системою активації, бічні подушки безпеки для водія і переднього пасажира, подушки безпеки для голови, система електронного контролю стійкості, асистент початку руху на підйомі, асистент запобігання мимовільного руху. В опціях доступні бічні подушки безпеки для пасажирів задніх сидінь, асистент руху на спуску, паркувальний асистент, асистент перестроювання і збереження смуги руху, система автоматичної парковки.

Заряджена версія RS кросовера Q3 з’явилася через два роки після виходу базової моделі. Покликана конкурувати з самими "гарячими" однокласниками, вона отримала для цього все необхідне. У Audi RS Q3 втілені кращі технічні можливості, якими володіє основна модель, і навіть понад те. Як результат - всього трохи більше п’яти секунд на розгін до "сотні", а оновлена версія ще швидше. З огляду на масу особливостей, новий автомобіль коштує істотно дорожче, ніж Q3, але зустрічаються в продажу старі моделі пропонують можливість заощадити.