Головна сторінка

Audi S3

Роки випуску: 2016 - т.ч.

Ринок: Україна

Версію з відкритим кузовом Audi S3 Cabriolet від його стандартного варіанту Audi A3 Cabriolet відрізняє, перш за все, значний динамічний потенціал. У третьому поколінні (8V), провідному відлік з 2012 року, двигун Audi S3 спочатку мав потужністю 300 к.с. Після рестайлінгу під капотом додався ще десяток "коней". Разом з седаном і хетчбеком кабріолет оновив зовнішній вигляд - нові фари, передній бампер і решітка радіатора зробили його більш агресивним. Задні ліхтарі практично зберегли колишню форму, але отримали нове оформлення, з горизонтальними світлодіодними смужками. S3 Cabriolet має легкий тканинний верх з електрогідравлічним приводом. Він відкривається або закривається навіть під час руху зі швидкістю до 50 км/год. За замовчуванням S3 Cabriolet оснащений ксеноновими фарами, а в якості опції доступні матричні світлодіодні фари, які пропонували раніше тільки для флагманських моделей Audi A8 і R8. В оснащення додалося нове рульове колесо трьохспиці, оновлена мультимедійна система MMI, а також опціональна віртуальна приладова панель Virtual Cockpit з 12,3-дюймовим дисплеєм - вперше дана система пропонується для автомобілів компактного класу. Інтер’єр Audi S3 виконаний в спортивному стилі з матовими, під метал, поверхнями деяких елементів салону (ручка переключення передач, вентиляційні отвори, ручки дверей та ін.). Спортивні сидіння мають відмінну бічну підтримку і можуть бути оснащені функцією масажу, а спортивне кермо з нижнім скошеним сегментом - функцією підігріву.

Двигун Audi S3 - рядний чотирициліндровий 2.0 TFSI з безпосереднім уприскуванням, турбонагнітачем із проміжним охолоджувачем, чотирма клапанами на циліндр і двома верхніми розподільними валами (DOHC) - отримав нові налаштування. Максимальна потужність тепер становить 310 к.с. (При 5800 - 6500 об / хв). Максимальний крутний момент збільшився з 380 Нм до 400 Нм і доступний вже з 2000 об / хв. S3 Cabriolet стандартно оснащений 7-ступінчастою коробкою S tronic з "мокрим зчепленням". За рахунок додаткового посилення кузова кабріолет важить більше, ніж седан і хетчбек, і це позначається на динаміці. Так, за заявленим характеристикам, автомобіль здатний розігнатися до "сотні" за 5,1 секунди. У седана і хетчбека з тієї ж коробкою S tronic цей показник - 4,5 і 4,6 секунди.

В основі сімейства Ауді А3 / S3 лежить модульна платформа MQB. Підвіска створена за наступною схемою: спереду - амортізаторниє стійкі McPherson, ззаду - четирёхричажная підвіска. У порівнянні зі стандартною моделлю, підвіска Audi S3 жорсткіше і нижче, крім того, вона опціонально може бути оснащена адаптивними магнітними амортизаторами. Рульове управління з електричним підсилювачем - прогресивного типу (штатна опція). Автомобіль штатно має постійний повний привід quattro AWD. До речі, одне з істотних технологічних оновлень в процесі рестайлінгу торкнулося системи повного приводу (з багатодисковою муфтою Haldex п’ятого покоління), характеристики якої інженери підігнали до параметрів старшої Audi RS3, посиливши тягу на задню вісь. Крім того, перенастроєна і електронна система стабілізації.Із стандартних систем безпеки до складу обладнання сімейства Audi A3 / S3 включені подушки безпеки, включаючи водія колінну; системи ABS, EBD і допоміжного гальмування, електронна система контролю курсової стійкості. Крім того, A3 / S3 Cabriolet оснащений активною системою, що захищає пасажирів при перекиданні. В опціях: система запобігання виїзду зі смуги руху, моніторинг сліпих зон, адаптивне освітлення дороги, система управління дальнім світлом. Вперше на всі моделі Audi A3 / S3 опціонально встановлюється асистент руху в пробці, який використовується в поєднанні з адаптивним круїз-контролем з функцією Stop&Go. Ще одна новинка для сімейства - асистент аварійної зупинки. При виявленні вірогідності зіткнення і відсутності будь-яких рухів рульового колеса система спочатку попередить водія і, якщо це не допомогло, забезпечить гальмування до повної зупинки автомобіля.

Audi S3 Cabriolet цікавіше і "гаряче", ніж звичайний Audi A3 Cabriolet. Потужний двигун з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом забезпечує впевнений і швидкий розгін. Важливо відзначити високу безпеку моделі, а на додаток до стандартних функцій - широкий набір асистують систем. Пройшовши рестайлінг, Audi S3 став ще комфортніше і динамічніше.