Головна сторінка

Audi S3

Роки випуску: 2013 - 2016

Ринок: Україна

Якщо перше покоління Audi S3 випускалося тільки в дверному кузові, до другого додався п’ятидверний хетчбек, то третя генерація ще більше розширила коло потенційних покупців - одночасно з появою оновлених "трехдверки" S3 і "пятідверки" S3 Sportback була запущена у виробництво версія з відкритим кузовом S3 Convertible. Всі версії Audi S3 повністю відповідають визначенню "гарячий", враховуючи, що потужність двигуна під капотом зросла з 265 до 300 к.с. Зовні кабріолет Audi S3 легко відрізнити по аеродинамічного обважування з дифузором, радіаторних гратах з емблемою S3 між хромованими подвійними ребрами, 18-дюймовим колесам, чотирьом патрубки вихлопної системи і зовнішнім дзеркалам з покриттям Аluminium. Інтер’єр "оспортівлен" червоною прострочкою і такого ж кольору вставками у сидінь, алюмінієвими накладками і скошеним знизу кермом. У стандартне оснащення автомобіля входять: ксенонові біфункціональні фари головного світла з омивачем високого тиску, світлодіодні задні ліхтарі з адаптивними стоп-сигналами, косметичні дзеркала з підсвічуванням, спортивний трехспицевий шкіряне кермо, бічні дзеркала з обігрівом, клімат-контроль, центральний замок з дистанційним управлінням, інформаційна система водія з кольоровим дисплеєм. Стандартна аудіосистема Audi Radio з нажимної панеллю керування з 3,4-дюймовим дисплеєм, радіо, CD-програвачем з підтримкою MP3 / WMA, роз’ємом AUX-IN і 4 динаміками може бути замінена на інформаційно-розважальну систему MMI з контролером MMI touch: 7- дюймовий сенсорний дисплей, навігація, голосове керування, DVD-привід з підтримкою численних форматів, 2 слота для карт пам’яті SDXC (до 2 ТБ), інтеграція з телефоном, 8 динаміків загальною вихідною потужністю 80 Вт. Втім, останній момент теж може бути виправлений - в опціях передбачені 14 динаміків Bang & Olufsen Sound System, включаючи центральний динамік і сабвуфер, 15-канальний підсилювач загальною вихідною потужністю 705 Вт.

Що стосується двигуна, то це модернізований дволітровий TFSI з тим же в 1,2 бару тиском турбонаддува. Безпосередній впорскування став комбінованим, з’явилася система регулювання висоти підйому клапанів, випускний колектор охолоджується антифризом. Кабріолет пропонується тільки з "роботом" S tronic з сімома передачами і "мокрим" пакетом зчеплення. Варто додати, що потужність двигуна виросла, а паливний апетит знизився. Втім, збільшенням "коней" справа не обмежилася. Інженери працювали в усіх напрямках, особливу увагу приділяючи зниження ваги автомобіля. В результаті з’явилися алюмінієві поворотні кулаки, підрамник, капот і передні крила, нова шумоізоляція, впускний колектор, відлитий разом з ГБЦ, інша задня підвіска і силова структура кузова. Вдалося зекономити понад 60 кг. Завдяки цьому Audi S3 Convertible витрачають в змішаному режимі всього 6,9-7,0 л.

Спортивна підвіска "Ескі", природно, жорсткіше, ніж у Audi A3, але у амортизаторів - три варіанти роботи на відбій. Автомобіль обладнаний електромеханічним гальмом стоянки з функцією допомоги при старті на підйомі і функцією екстреного гальмування під час руху з впливом на всі чотири колеса. Постійний повний привід quattro - на основі багатодискової муфти з електронним управлінням на задній осі. Електромеханічний підсилювач рульового управління з нелінійним коефіцієнтом посилення забезпечує високу точність і інформативність рульового управління на високих швидкостях і легкість повороту рульового колеса при парковці і маневруванні.

В оснащення автомобіля за замовчуванням входять антиблокувальна система з електронною системою розподілу гальмівних зусиль, антипробуксовочна система, електронна імітація блокування межколесного диференціала, електронна система контролю курсової стійкості, подушки безпеки (Фро нтальние, бічні, шторки безпеки), кріплення ISOFIX і Top Tether для установки дитячого крісла на крайніх місцях заднього сидіння. В рамках випробувань Euro NCAP основна модель Audi A3 в 2012 році отримала п’ять зірок.

Покупці, які цінують динаміку і готові викласти необхідну суму на покупку і експлуатацію даної моделі, отримають автомобіль цікавіше і "гаряче", ніж звичайний Audi A3, але при цьому більш доступний за ціною і менш агресивний, ніж "заряджена" RS-ка. Потужний двигун з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом забезпечує Audi S3 плавний і швидкий розгін. Важливо відзначити високу безпеку моделі, а на додаток до стандартних функцій - широкий набір допомагаючих систем.