Головна сторінка

Audi SQ7

Роки випуску: 2016 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi SQ7
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна Рада України - Народний депутат України
Сергіївська селищна рада - селищний голова
Усього знайдено - 2

У 2016 році в Інгольштадті відбулася презентація нового позашляховика Audi SQ7. Модель являє собою "заряджену" версію Audi Q7 другого покоління, яку відразу ж можна відрізнити від оригіналу за рахунок більш ефектного зовнішнього дизайну. Автомобіль "хизується" 20-дюймовими колісними дисками ексклюзивного виконання, радіаторної гратами з оригінальним сітчастим малюнком, сріблястими корпусами дзеркал заднього виду, декоративними накладками, заднім дифузором і заднім спойлером кришки багажника - все це додає автомобілю більш агресивний і спортивний зовнішній вигляд. З особливостей салонного простору можна відзначити вставки з карбону в обробці передньої панелі, оригінальну окантовку селектора АКПП з шильдиком SQ7, спеціальні накладки на педалях, спортивне рульове колесо зі скошеним низом і інші відмітні риси виконання цієї моделі. Audi SQ7 має зовнішні дзеркала заднього виду з електрорегулюванням, підігрівом і з функцією складання; шини розміром 285/45 R20 на легкосплавних дисках, повністю світлодіодну оптику. Автомобіль також пропонує своєму власникові шкіряну оббивку салону (вибір з безлічі варіантів квітів і фактури), 12,3-дюймову повністю цифрову приладову панель Audi virtual cockpit, систему "комфортний ключ", сенсорну функцію відмикання багажника, електричну шторку багажного відділення і т. д. Преміальна аудіосистема Bang & Olufsen Advanced Sound System створює справжній об’ємний звук 3D і включає 23-канальний підсилювач та 23 динаміка, включаючи сабвуфер, а сумарна потужність перевищує 1920 Вт, при цьому система оснащена функцією динамічної компенсації дорожніх шумів. За температуру в салоні відповідає клімат-контроль з індивідуальним налаштуванням для чотирьох зон салону, а при необхідності можна додати в комплектацію незалежне опалення / охолодження салону з дистанційним керуванням.

Під капотом Audi SQ7 знаходиться новий турбодизель 8-циліндровий силовий агрегат. Його потужність становить 435 к.с. (При 5000 об / хв), а максимальний обертовий момент в 900 Нм доступний в діапазоні від 1000 до 3250 об / хв. Настільки значну потужність і тягу забезпечують дві турбіни і додатковий електричний компресор. На малих обертах використовується тільки одна турбіна, друга підключається в міру зростання навантаження і частоти обертання коленвала, коли система управління клапанами AVS відкриває другий випускний клапан кожного з циліндрів. Ну а повністю позбутися від так званої "турбоями" при розгоні "педаль в підлогу" дозволяє додатковий електричний компресор. В результаті час розгону Audi SQ7 до 100 км / год складає якихось 4,8 сек. Максимальна швидкість обмежена позначкою 250 кілометрів / год. Заявлений витрата палива в змішаному циклі дорівнює 7,4 л / 100 км, рівень викидів CO2 - 194 г / км.

Щоб  передати значний крутний момент від двигуна Audi SQ7 до коліс, служить автоматична трансмісія - "тіптронік" з вісьмома швидкостями. Працює він дуже швидко і ефективно, а на холостому ходу включає режим руху накатом, що дозволяє додатково знизити витрату палива. Повнопривідна система Quattro оснащена міжосьовим диференціалом з компактним і легким механізмом. Стандартом для автомобіля є електромеханічний підсилювач рульового управління, система вибору режимів водіння, адаптивна пневматична підвіска, поворотна задня вісь (при керованої задній підвісці кут повороту коліс задньої осі досягає п’яти градусів). Активні стабілізатори поперечної стійкості управляються за допомогою електроніки - вона сама додає необхідну ступінь жорсткості для усунення кренів в поворотах, і зменшує її для більш комфортного руху по прямій.

Безпеці в Audi SQ7 приділено особливе значення, враховуючи "драйверські" здатності цього автомобіля. Блок управління підвіскою (EFP) бере на себе централізоване управління регульованими амортизаторами, пневматичними ресорами, спортивним диференціалом і розподілом моментів крену. До інтегрованого блоку управління підвіскою можна додати опціональний пакет Driving Dynamics, в якому об’єднані відразу три технологічних модуля: рульове керування всіма чотирма колесами, спортивний диференціал і електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості. Результат - оптимальну взаємодію між усіма вузлами ходової частини і максимальна керованість в будь-якій ситуації. У стандартне устаткування входять передні подушки, бічні подушки, шторки безпеки, адаптивний круїз-контроль, адаптивне світло, контроль тиску в шинах. В опціях: задні бічні подушки, система нічного бачення, система автоматичного паркування, проекційний дисплей.

Audi SQ7 - нова ступінь в розвитку сімейства Q7. Є у нього і унікальні особливості в класі. На момент створення Audi SQ7 TDI - найпотужніший дизельний кросовер; крім того, це найлегший SUV в сегменті і до того ж володіє самим просторим салоном в класі. На російському ринку Audi SQ7 TDI з’явиться в листопаді 2016 року.