Головна сторінка

Audi TT

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi TT
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
СМЦ ЛНМУ імені Данила Галицького - лікар-стоматолог
Державна міграційна служба України - Начальник відділу захисту інформації Департаменту інформатизації, телекомунікацій та захисту інформації
Усього знайдено - 2

Третє покоління Audi TT зберегло найкращі риси попереднього покоління і легко впізнавані пропорції, при цьому переосмислений дизайн дозволив зробити зовнішність ще більш спортивною і привабливою. Купе було запущено у виробництво в серпні 2014 року, а в листопаді почався випуск двомісній моделі з відкритим кузовом TT Roadster. Цей автомобіль має складаний м’який верх, що володіє високим акустичним комфортом. Конструкція верху, разом з усіма компонентами (використовуються легкі деталі з магнію, алюмінію, сталі і полімеру) важить всього 39 кг, це на 3 кг легше, ніж у попередньої моделі, - і навіть цей невеликий виграш позитивно позначається на загальному розподілі мас. Два електродвигуна забезпечують відкриття-закриття тенту і необхідне натягнення. Верх може розкладатися або складатися на швидкості до 50 км/год. У стандартне оснащення Audi TT Roadster входять легкосплавні диски 17", теплоізолюючі скла, зовнішні дзеркала заднього виду з електричним регулюванням і обігрівом, датчики світла і дощу, омивач фар високого тиску, світлодіодні денні ходові вогні і задні ліхтарі, передні фари з електрокоректором кута нахилу і автоматичною системою стабілізації. А також - оббивка сидінь тканиною, алюмінієві накладки на пороги, кондиціонер, багатофункціональний спортивний трехспицевий шкіряне кермо зі скошеною нижньою сегментом, передній центральний підлокітник, обігрів і електропривод передніх сидінь, включаючи регулювання опори поперекового відділу. З опцій доступні колісні диски 18" або 19", пакети зовнішньої обробки, оббивка сидінь шкірою в комбінації з матеріалом Alcantara або шкірою Feinnappa. Додатково можна замовити клімат-контроль, а також опції, з якими поїздка з відкритим кузовом стане більш комфортною, - це система обігріву зони голови, а також вітрозахисна перегородка.

Автомобіль отримав дволітровий турбомотор 2.0 TFSI, значно модернізований в порівнянні з попереднім поколінням, завдяки чому потужність зросла з 211 до 230 к.с. Двигун комбінується з шестиступінчастою "механікою" або "роботом" S tronic, в останньому випадку включаючи також повнопривідні модифікації quattro. Пізніше додався 1,8-літровий 180-сильний мотор (тільки для передньопривідних модифікацій). На інших ринках доступний дволітровий турбодизель 2.0 TDI в поєднанні з "механікою" і переднім приводом. У версії 2.0 TFSI в поєднанні з МКПП автомобіль витрачає 6 л / 100 км палива в змішаному циклі, розгін 0-100 км / год відбувається за 6,2 с, це трохи менше, ніж у купе (6 секунд). Ті ж показники в модифікації 2.0 TFSI S tronic - 6,3 л / 100 км і 5,9 с розгону. Для повнопривідної версії 2.0 TFSI quattro S tronic - 6,7 л витрата і 5,6 с на розгін до "сотні". Модифікації 1.8 TFSI відрізняються невисоким витратою палива 5,9-6,1 л / 100 км, але скромніше в динаміці: час розгону 0-100 км/год - 7,2-7,3 секунди.

Audi TT Roadster використовує незалежні підвіски спереду ( McPherson) і ззаду (багатоважільна). Зниження маси в порівнянні з попереднім поколінням стало можливим завдяки використанню нової просторової рами із сплавів заліза і алюмінію, ну і звичайно, полегшеної конструкції інших елементів, включаючи колісні диски і сидіння. В цілому, широке використання структурного алюмінію дозволило позбавити модель від близько 45 кг "зайвої ваги", що поліпшило показники питомої потужності. Вибрані моделі автомобіль може бути оснащений підвіскою Magnetic ride - з магнітним регулюванням плавності ходу амортизаторів. А також системою Audi drive select, що дає можливість вибору режимів керованості, динаміки і комфорту їзди.

В штатне устаткування Audi TT Roadster входять подушки безпеки для водія і пасажира (з функцією деактивації подушки з боку пасажира), поперечні дуги безпеки за спинками сидінь, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, контроль тиску в шинах, а також широкий перелік активних систем, що відповідають за безпеку: ABS, ESP, TCS, система запобігання мимовільного руху. Для дволітрових модифікацій стандартно пропонується асистент збереження смуги (Audi active lane assist). Список обладнання можна розширити за рахунок додаткових "асистентів": перемикання дальнього світла, адаптивного круїз-контролю, контролю "мертвих зон", камери заднього виду і системи автоматичної парковки.

З моменту своєї появи на світло "тетешка" отримала визнання серед зацікавленої публіки, у чому легко можна переконатися, зробивши зріз за пропозицією старих машин. Audi TT Roadster - більш нішевий продукт, на відміну від купе не так часто зустрічається у продажу. Але його яскравий і підтягнутий, неагресивний зовнішній вигляд, відмінні динамічні характеристики і при цьому можливість покататися з відкритим верхом роблять його відмінним вибором в якості "автомобіля вихідного дня".