Головна сторінка

Audi TT

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi TT
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
СМЦ ЛНМУ імені Данила Галицького - лікар-стоматолог
Державна міграційна служба України - Начальник відділу захисту інформації Департаменту інформатизації, телекомунікацій та захисту інформації
ТОВ ЕЛІМП - Директор
Стоматологічний медичний центр ЛНМУ імені Данила Галицького - Лікар стоматолог - терапевт
Усього знайдено - 4

Дебют спорткупе Audi TT відбувся в 1995 році. Автомобіль завжди викликав гарячий інтерес у широкого загалу. На Женевському автосалоні 2014 відбулася презентація третього покоління. Перед офіційним показом нового Audi TT фахівцям з Інгольштадта вдавалося до останнього зберігати інтригу, завдяки чому прем’єра автомобіля стала однією з найбільш очікуваних. Одна з кидаються в очі особливостей екстер’єру - передня частина, виконана в новому фірмовому стилі, з шестикутної радіаторних гратами і стильною оптикою зі світлодіодними модулями. Хоча зовні новий Audi TT дуже схожий на свого попередника, а його вигляд можна порівняти з плановим рестайлінгом, автомобіль побудований на новій глобальній платформі VW MQB разом з Audi A3 і VW Golf. Кузов Audi TT зменшився в розмірах, а колісна база, навпаки, збільшилася на 37 мм. Використання в конструкції високоміцних сталей і алюмінію дозволило знизити масу на 50 кг - до 1230 кг у версії з бензиновим мотором. 

Одне з революційних нововведень - повністю електронна віртуальна панель приладів Audi virtual cockpit, що замінює собою звичний щиток приладів. У список стандартного устаткування TT Coup & eacute; входять 17-дюймові легкосплавні колісні диски, зовнішні дзеркала з електрорегулюванням і обігрівом, світлодіодні фари з омивачами високого тиску, а також світлодіодні задні ліхтарі і денні ходові вогні, теплоізолюючі скління. Крім цього - спортивні передні сидіння з оббивкою тканиною Effect, оснащені підігрівом і електрорегулюванням, включаючи опору поперекового відділу; передній центральний підлокітник і багатофункціональний спортивний шкіряний кермо зі скошеною нижньою сегментом; кондиціонер і інформаційно-розважальна система MMI Radio з 8 динаміками. В інтер’єрі - алюмінієві накладки на пороги, сірі лаковані декоративні вставки. Опції додають шкіряну оббивку сидінь з контрастною строчкою, широкий вибір кольорів декоративних вставок, 18- або 19-дюймові колісні диски, клімат-контроль, аудіосистему Bang & Olufsen з 12 динаміками і вихідною потужністю 680 Вт, а також мультимедійний інтерфейс MMI Navigation plus з сенсорною панеллю MMI touch і 12,3-дюймовий дисплей приладів Audi virtual cockpit.

Спершу для TT Coupe призначалися дволітрові мотори - бензиновий 2.0 TFSI, а також турбодизель 2.0 TDI потужністю 184 к.с. Потужність пропонує російським покупцям дволітрового бензинового двигуна - 230 к.с. (4500-6200 об / хв), максимальний крутний момент - 370 Нм (1600-4300 об / хв). Цей двигун агрегується з 6-ступінчастою "механічної" або роботизованою коробкою S Tronic з двома зчепленнями. Передньопривідний TT Coup & eacute; в комбінації з S Tronic розганяється до 100 км / год за 5,9 секунд (6 секунд з "механікою") і за 5,3 секунди в повнопривідної модифікації. У 2015 році для російського ринку був запропонований мотор 1.8 TFSI потужністю 180 к.с., але тільки для передньопривідних модифікацій.

Передня підвіска являє собою незалежну підвіску McPherson. Чотирьохважіль задня незалежна підвіска може обробляти поздовжні і поперечні сили окремо. У ходової частини широко використані алюмінієві компоненти, що зменшують вагу безпружинних мас. Додаткова система Audi Magnetic Ride забезпечує швидку і безступінчасте регулювання демпфірування амортизаторів в досить широких межах. За допомогою системи Audi Drive Select можна змінювати поведінку автомобіля, вибираючи один з трьох режимів: комфорт, авто, динамічний. На Audi TT встановлюються дискові гальма спереду і ззаду, а також електромеханічний гальмо стоянки. У повнопривідних модифікаціях використовується інтелектуальна система quattro з асиметричним динамічним розподілом крутного момента.

До складу систем безпеки входять антиблокувальна система гальм, противобуксовочная система і система контролю стійкості, передні подушки водія і пасажира (пасажирська з функцією деактивації), бічні подушки і шторки безпеки, задні датчики парковки, салонне дзеркало з автозатемненням і датчиками світла і дощу, система контролю тиску в шинах. Для дволітрових модифікацій стандартно пропонується асистент збереження смуги (Audi active lane assist). Додатковий пакет включає передні датчики паркування, камеру заднього виду, систему огляду мертвих зон і ін.

Можливо, очікування тих, хто бажав побачити в образі нового Audi TT щось революційне, не виправдалися. Однак внутрішні зміни більш істотні. Audi TT встановлює нові стандарти на базове устаткування, пропонуючи ряд інноваційних рішень, що підвищують комфорт і безпеку, не кажучи вже про продуктивність. Для альтернативи дволітровим модифікаціям пропонуються більш доступні за ціною версії з переднім приводом і турбодвигуном 1.8 в якості початкового силового агрегату.