Головна сторінка

Audi TT

Роки випуску: 2010 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували Audi TT
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Комунальний заклад "Харківська гуманірано-педагогічна академія" Харківської обласної ради - проректор з науково-педагогічної роботи
Регіональний сервісний центр МВС в Дніпропетровській області - Начальник відділу організації реєстраційно-єкзаменаційної роботи в РСЦ МВС в Дніпропетровській області
СМЦ ЛНМУ імені Данила Галицького - лікар-стоматолог
Регіональний сервісний центр МВС в Дніпропетровській області - Начальник відділу організації реєстраційно-єкзаменаційної роботи в РСЦ МВС в Дніпропетровській області
Регіональний сервісний центр МВС в Дніпропетровській області - Начальник відділу організації реєстраційно-єкзаменаційної роботи в РСЦ МВС в Дніпропетровській області
Стоматологічний медичний центр ЛНМУ імені Данила Галицького - Лікар стоматолог - терапевт
Сумська митниця ДФС митний пост "Центральний" - Головний державний інспектор
Територіальне управління Державного бюро розслідувань у місті Полтаві - Слідчий Першого слідчого відділу
Усього знайдено - 8

Audi TT першого покоління став новатором серед серійних купе і родстерів завдяки використанню в салоні елементів, властивих справжнім спорткарам. Прем’єра серійної моделі відбулася на автосалоні в Женеві восени 1998 року. Автомобіль отримав свою назву на честь гонки - Touris Trophy, щорічно проводиться в Великобританії. Революційність другого покоління, випущеного в 2006 році, виявилася в широкому використанні сплавів з алюмінію - кузов на 2/3 виконаний з полегшених матеріалів, сталевий залишилася тільки задня частина. Звичайно, не обійшлося без кардинальних змін в екстер’єрі та оснащенні салону. Крім того, двомісний родстер отримав не тільки нову платформу, але і нові рядні 4-циліндрові мотори TFSI об’ємом 1,8 і 2 літри. Втім, це не межа: для тих, хто любить "погарячіше", на основі Audi TT випускаються заряджені модифікації Audi TT RS і Audi TTS. Варіанти комплектацій на увазі поділ в залежності від встановленого двигуна. Наприклад, найдорожча з доступних для російського ринку модифікація родстера Audi TT 2.0 пропонувала 17-дюймові колеса, шинний ремкомплект, програвач компакт-дисків, шкіряні сидіння, рульове колесо з регулюванням по нахилу і вильоту, а також повний електропакет. М’яка дах складається вручну. Вибір пакета Premium дозволяв додати автоматику управління дахом, а також багатофункціональний кермо, електропривод і підігрів передніх сидінь, автозатемняющееся салонне дзеркало заднього виду, CD-чейнджер на 6 дисків.

Родстери Audi TT випускалися з двома варіантами двигунів. Найпотужніший - сучасний 4-клапанний турбодвигун 2.0 TFSI - має потужність 211 к.с., крутний момент - 280 Нм в широкому діапазоні від 1800 до 5000 об / хв. Ці показники забезпечують прискорення від 0 до 100 км / год за 6,6 секунди, а з коробкою S tronic - за 6,4 секунди. Якщо автомобіль оснащений системою постійного повного приводу quattro, час розгону скорочується до 6,2 секунди. Витрата палива - 7,7 л на 100 км. Силовий агрегат 1.8 TFSI має потужність 160 к.с. (118 кВт), цей показник досягається в особливо широкому діапазоні оборотів: від 4500 до 6200 об / хв. Крутний момент 250 Нм також доступний в широкому діапазоні від 1500 до 4500 об / хв. Витрата палива невеликий: 6,7 л на 100 км.

Друге покоління Audi TT побудовано на платформі компанії Volkswagen PQ35. Однак конструкція зазнала суттєвих змін у зв’язку зі значним збільшенням розміру коліс. Спереду встановлена спеціально розроблена підвіска McPherson з поворотними опорами, ззаду - чотирьохважіль конструкція. Основною особливістю шасі є встановлювана на замовлення система Audi magnetic ride, яка дозволяє водієві вибирати між динамічним стилем руху або більш комфортними налаштуваннями амортизаторів. Щоб досягти розподілу ваги в співвідношенні 58:42, кузов, створений за технологією Audi-Spaceframe, був, як уже сказано вище, на дві третини виконаний з алюмінію.

Audi TT оснащений дисковими гальмами з антиблокувальною системою, системою контролю стійкості, фронтальними і бічними подушками безпеки, подушками для захисту колін, кріпленнями ISOFIX, системою контролю тиску в шинах і допомоги при старті на підйомі. Список додаткового устаткування передбачав можливість дооснащення системами круїз-контролю, адаптивного освітлення дороги і управління дальнім світлом.

Дякуючи бензиновии двигунам TFSI, навіть у базових родстерів Audi TT з 1,8-літровим мотором значно зросла динаміка, що не могло не позначитися на зростанні популярності моделі . При цьому, модифікації 1.8 TFSI в поєднанні з "механікою" - це найпоширеніший на російському ринку варіант.