Головна сторінка

Audi TTS

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Модель Audi TTS була представлена в 2014 році на Паризькому автосалоні. У порівнянні з попередником двомісна модифікація з відкритим кузовом TTS Roadster пропонує більше потужності, поліпшену керованість, новий зовнішній дизайн і повністю перероблений інтер’єр. Високотехнологічна конструкція кузова з широким використанням композитних матеріалів забезпечує підвищену жорсткість на кручення, необхідну для родстера. М’яка дах, якою оснащений TTS Roadster, складається і розкладається за допомогою електроприводу (навіть на швидкості до 50 км/год), конструкція важить всього 39 кг, що робить позитивний вплив на масу автомобіля і його центр ваги. Крім іншого, м’який дах відрізняється високою теплоізоляцією і акустичними характеристиками, при цьому рівень шуму в салоні в порівнянні з попередником став на 6 дБ нижче. У стандартне оснащення TTS Roadster входять: 19-дюймові легкосплавні диски, спортивні передні сидіння, оздоблення інтер’єру шкірою, центральний передній підлокітник. Сидіння оснащені обігрівом і електрорегулюванням, включаючи опору поперекового відділу з регулюванням в чотирьох напрямках, боковини спинок сидінь мають пневматичну регулювання. Також в список штатних функцій входять: світлодіодні фари з омивачем, датчики світла і дощу, світлодіодні задні ліхтарі, багатофункціональний спортивний шкіряний кермо, зовнішні дзеркала з обігрівом і електроприводом складання, клімат-контроль. В поле зору перед водієм головне місце займає Audi virtual cockpit - віртуальна цифрова приладова панель. У поєднанні з багатофункціональним рульовим колесом, новим терміналом MMI і сенсорною панеллю MMI Touch забезпечений швидкий доступ до всіх ключових функцій системи управління. Наявність голосового управління робить цей процес ще більш зручним. Воно побудоване за простим принципом і сприймає сотні варіацій формулювань з повсякденної мови для виклику контактів, управління меню, навігацією та ін. В опціях для TTS Roadster передбачені обігрів простору навколо голови і вітрозахисна перегородка.

Новий TTS Roadster оснащується чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом TFSI з вихідною потужністю 228 кВт (310 к.с.) і максимальним обертовим моментом 380 Нм. Двигун може бути скомплектована з механічною коробкою передач з шістьма швидкостями або з роботізірованой коробкою S tronic. В останній, завдяки наявності подвійного зчеплення і інтелектуальної системи управління, перемикання передач відбувається практично без розриву потоку потужності, а управляти нею можна також за допомогою пелюсток на рульовому колесі. У поєднанні з S tronic розгін з 0 до 100 км/год здійснюється за 4,9 секунди, і за 5,2 секунди з "механікою". Система start-stop входить до переліку стандартного обладнання.

Постоянний повний привід Quattro є для TTS Roadster стандартом. Електрогідравлічна багатодискова муфта оптимально розподіляє крутний момент між передньою і задньою віссю в залежності від умов руху і дорожніх характеристик. Потік потужності розподіляється асиметрично - велика частина передається на задні колеса, що робить водіння ще більш спортивним. У стандартне устаткування входить адаптивна спортивна підвіска Audi Magnetic Ride, блок управління якої постійно аналізує умови руху і стан дороги, стабілізуючи положення кузова в поворотах і при гальмуванні.

До складу обладнання безпеки входять подушки для водія і переднього пасажира, з функцією деактивації подушки з боку пасажира , паркувальний асистент з датчиками ззаду, система електронного контролю стійкості ESP, система Audi active lane assist (асистент збереження смуги руху). Крім цього пропонується широкий набір інших асистують систем: перемикання дальнього світла, стеження за "мертвими зонами", запобігання мимовільного руху, розпізнавання трафіка.

Audi TTS Coupe і версія з відкритим кузовом Audi TTS Roadster демонструють високий технічний рівень завдяки преміальному оснащення і нетривіальною начинці ( бензиновий турбомотор 310 к.с. в поєднанні з Quattro і S Tronic). І хоч ці модифікації ще не дотягують до рівня "по-справжньому" спортивних TT RS, вони безперечно стоять на голову вище того, що пропонують стандартні Audi TT.