Головна сторінка

Audi TTS

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

У новому поколінні Audi TTS переосмислені не тільки зовнішній вигляд, але і (дуже серйозно) начинка. Якщо у звичайній "тетешкі" прибавка потужності дволітрового TFSI в порівнянні з попередницею склала близько двадцяти "сил" (230 проти 211), то віддача двигуна нової Audi TTS в абсолютному значенні зросла суттєво більше: майже на сорок одиниць - з 272 до 310 к.с. Відповідно, більше уваги в новому поколінні приділено керованості і безпеки, динамічними показниками, подальшого зниження ваги при збережених габаритах автомобіля. Зовні нове покоління відрізняють оригінальна великі ґрати радіатора, нові бампери, вузькі фари з секціями світлодіодів, новий задній дифузор з двома парними розтрубами вихлопної системи. У стандартне оснащення Audi TTS Coupe входять: 19-дюймові легкосплавні диски, спортивні передні сидіння, оздоблення інтер’єру шкірою, центральний передній підлокітник, передні сидіння з обігрівом і електорегуліровкамі, включаючи опору поперекового відділу з регулюванням в чотирьох напрямках. Боковини спинок сидінь мають пневматичну регулювання. Також в список штатних функцій входять: світлодіодні фари з омивачем, датчики світла і дощу, світлодіодні задні ліхтарі, багатофункціональний спортивний шкіряний кермо, зовнішні дзеркала з обігрівом і електроприводом складання, клімат-контроль. Інноваційна електронна панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма призначена не тільки для відображення необхідних шкал (швидкість, обороти двигуна і т.д.), але і іншої потрібної водієві інформації. Передбачено велику різноманітність вибору матеріалів оббивки, включаючи комбіновані варіанти, обробку ексклюзивними видами шкіри, а різні кольори кузова доповнюють можливість створення індивідуального стилю.

Під капотом Audi TTS знаходиться бензиновий дволітровий турбомотор нового покоління TFSI. Знову, як і в попередньому поколінні, з того ж обсягу "вижато" ще більше сил. В результаті максимальна потужність склала 228 кВт (310 к.с.), А максимальний обертовий момент піднявся до 380 Нм. Для передачі потоку потужності від двигуна служать механічна 6-ступінчаста коробка передач або 6-ступінчастий автомат з двома зчепленнями S tronic. Завдяки наявності коробки S tronic, купе демонструє відмінну динаміку - 4,6 секунди на розгін 0-100 км/год. Трохи нижче дані з "механікою" - 4,9 секунди. Варто відзначити, що при залученні динамічного режиму при максимальній продуктивності поворотні клапани у вихлопній системі змінюють звук вихлопу, підкріплюючи розгін вражаючим ревом.

Колісна база автомобіля зросла на 37 мм і складає тепер 2505 мм. Разом з заниженою спортивною підвіскою це гарантує підвищену стійкість автомобіля. До складу штатного оснащення входять система повного приводу quattro і адаптивна підвіска Audi magnetic ride з активними амортизаторами. Електромеханічний підсилювач рульового управління з прогресивною характеристикою змінює свої параметри в залежності від швидкості руху, забезпечуючи необхідний баланс керованості і маневреності. Крім того, Audi TTS комплектується гальмівними дисками збільшеного розміру, що забезпечують краще гальмування і віддачу тепла.

Одною з головних особливостей Audi TT нового покоління і всіх модифікацій, включаючи TTS, можна назвати нову просторову раму Audi Space Frame з використанням високоміцної сталі, комбінованої з алюмінієм, завдяки чому досягнуто зниження ваги на 50 кг у порівнянні з попередньою моделлю. Одночасно покращено безпеку при зіткненні - це сталося завдяки зміненій конструкції панелей і стійок пасажирського салону. Крім стандартних систем пасивної і активної безпеки додається широкий набір асистують систем: автоматичного паркування, запобігання мимовільного руху, паркувальний асистент, системи контролю смуги і "мертвих зон", розпізнавання дорожніх знаків.

Audi TTS Coupe і версія з відкритим кузовом Audi TTS Roadster демонструють високий технічний рівень завдяки преміальному оснащення і нетривіальною начинці (бензиновий турбомотор 310 к.с. в поєднанні з Quattro і S Tronic). І хоч ці модифікації ще не дотягують до рівня "по-справжньому" спортивних TT RS, вони безумовно стоять на голову вище того, що пропонують стандартні Audi TT.