Головна сторінка

Audi TTS

Роки випуску: 2008 - 2014

Ринок: Україна

Спорткупе Audi TTS вперше було представлено в січні 2008 року на Детройтському Моторшоу. У порівнянні зі звичайними моделями Audi TT, 2-літровий бензиновий двигун TFSI був істотно змінений, в результаті його потужність збільшилася до 272 к.с. Із зовнішніх змін TTS отримав оригінальний спортивний обвіс, нову решітку радіатора, здвоєні патрубки вихлопної труби. Дуже виразною є передня частина з капотом і крилами, наче відлитими воєдино з потужним бампером, в якому виділяються великі повітрозабірники і протитуманні фари в хромованою окантовці. Автомобіль оснащений повним приводом quattro. Штатно встановлені пятіспіцевие легкосплавні диски з шинами 245/40 ZR18. В якості опції можна було вибрати 19-дюймові диски. У 2013 році на честь випуску 500-тисячного екземпляра моделі TT була запущена ювілейна обмежена серія TTS Coupe competition з ексклюзивним дизайном. Для Audi TTS Coup & eacute; передбачений преміальний рівень обробки салону. З стандартного устаткування можна відзначити: ксенонові фари, підігрів і електропривод дзеркал, автоматичні склоочисники з датчиком дощу, автоматичний клімат-контроль, круїз-контроль, рульову колонку з регулюванням кута нахилу і вильоту, самозатемняющееся дзеркало заднього виду, шкіряну оббивку, спортивні сидіння (передні з електроприводом і 8 регулюваннями), аудіосистему з Bluetooth, CD-плеєром і 9 динаміками. Додаткове обладнання: задні паркувальні датчики, навігаційна система, аудіосистема з 12 динаміками, CD-чейнджер на 6 дисків, USB інтерфейс, ексклюзивні варіанти зовнішньої обробки, оббивки сидінь і салону.

Як вже сказано, Audi TTS використовує той же турбований 4-х циліндровий дволітровий TFSI, що і в Audi TT, але на відміну від стандартної моделі змінена конструкція дозволила підняти віддачу з 211 к.с. до 272 к.с. Була оптимізована вся впускная система ДВС, вихлопна система і турбіна за рахунок збільшення розмірів цих вузлів. Посилено блок циліндрів, використані більш міцні сплави для шатунів і поршнів. Максимальний крутний момент 350 Нм розвивається в широкому діапазоні оборотів - 2500-5000 об / хв. Двигун комплектується або 6-ступінчастою механічною коробкою передач, або 6-ступінчастою автоматичною (S tronic). Максимальна швидкість у обох випадках обмежена електронікою на позначці 250 км/год. Час розгону купе до 100 км / год - 5,3 секунди з коробкою S tronic і 5,5 секунди на "механіці". Середня витрата палива в змішаному циклі - 7,7 і 7,9 літрів відповідно.

Від звичайної "тетешкі" дана модель відрізняється не тільки більш продуктивним двигуном. Наприклад, в серійне обладнання включена високотехнологічна спортивна підвіска з адаптивними амортизаторами Magnetic Ride, занижена на 10 мм. Також електромеханічний підсилювач рульового управління оснащений функцією змінної продуктивності в залежності від швидкості. Гальма і спереду, і ззаду - дискові вентильовані, але, знову ж таки, на відміну від менш потужних варіантів TT, для моделі TTS передбачені гальмівні диски більшого діаметру. У стандартне устаткування безпеки Audi TTS входять електронні системи: антиблокувальна, електронного контролю стійкості ESP, антипробуксовочна, система допомоги при старті на підйомі, інтелектуальна система допомоги при парковці. Система ESP має два режими роботи, але повністю її відключити неможливо.

Для захисту водія і пасажирів штатно передбачені передні і бічні подушки безпеки, передні колінні подушки. З додаткових опцій пропонувалися: система адаптивного освітлення дороги і управління дальнім світлом, індикація падіння тиску в шинах.

З точки зору можливостей, Audi TTS займає проміжну позицію між ТТ і ТТ RS, до останньої трохи недотягівая по потужності і в чомусь по оснащенню, але пропонуючи більш високий спортивний рівень, ніж звичайні Audi TT, навіть якщо в прикладі останньої розглядати топову модифікацію quattro S tronic, не кажучи вже про передньопривідних версіях "тетешкі". На ринку автомобіль представлений нечисленними екземплярами.