Головна сторінка

Audi TT RS

Роки випуску: 2009 - 2014

Ринок: Україна

Audi TT RS - найпотужніший і найшвидший спортивний варіант Audi TT. Широкий задній спойлер купе і родстера являє собою антикрило, що створює додаткову притискну силу і автоматично висувається на швидкості більше 120 км / год і забирається при зниженні швидкості до 80 км/год. Версія TT RS Roadster відрізняється від купе не тільки відкритим кузовом, але і двомісним салоном. Автомобіль обладнаний м’яким верхом з автоматичним приводом, за допомогою двох електромоторів він складається і розкладається на швидкості до 50 км/год. Кузов Audi TT RS має гібридну конструкцію зі значним використанням алюмінієвих компонентів. При цьому кузов родстера зажадав додаткового посилення для додання йому більшої жорсткості - в результаті його чиста маса становить 251 кг проти 206 кг у купе. В цілому ж різниця в масі цих двох модифікацій складає близько 60 кг. Через це модель з відкритим кузовом трохи поступається в питомої потужності (відношення потужності до ваги) - 4,4 кг / к.с. проти 4,3 кг / к.с. у купе. У числі стандартних функцій TT RS Roadster: ксенонові фари з автоматичним управлінням світлом, світлодіодні денні ходові вогні, підігрів зовнішніх дзеркал, задній спойлер, датчик дощу, повністю автоматичний двозонний клімат-контроль, спортивні сидіння з електроприводом (до 10 регулювань), шкіряна оббивка, дзеркала заднього виду з автозатемненням, круїз-контроль, Bluetooth, CD-плеєр, супутникове радіо і аудіосистема з дев’ятьма динаміками. З опцій за бажанням: ковшоподібні сидіння, навігаційна система преміум-класу, задні датчики паркування, додаткові пакети оснащення і т.д. Також родстер може бути опціонально оснащений вітрозахисної перегородкою.

Під капотом Audi TT RS встановлений 2,5-літровий п’ятициліндровий рядний двигун TFSI потужністю 340 к.с. Наддувши дозволяє розвивати максимальний крутний момент 450 Нм при 1600-5300 об / хв. Розгін з місця до 100 км / год займає у родстера 4,7 секунди і 16,9 секунди до 200 км/год. У 2012 році на ринку з’явилася оновлена версія Audi TT RS Plus, що відрізняється більш високою продуктивністю. Потужність двигуна була піднята до 360 к.с., а крутний момент до 465 Нм. В результаті час розгону до "сотні" в найпотужнішій модифікації 2.5 TFSI quattro S tronic скоротилося до 4,2 с. Відсічення максимальної швидкості була піднята з 250 до 280 км/год. Ця версія стандартно отримала шини 255/35 R19 (на "механіці" - 245/40 R18) Постійно повний привід quattro в Audi TT RS відноситься до стандартного оснащення. Основою його є багатодискова фрикційна муфта з електрогідравлічним керуванням. Велику частину часу муфта передає на задні колеса. Передня підвіска являє собою підвіску McPherson з трикутними важелями. Поворотний кулак, підрамник і поперечні важелі виконані з алюмінію. Четирёхричажная задня підвіска завдяки своїй складній конструкції може окремо відпрацьовувати осьові і бічні сили. Система адаптивного демпфування дозволяє TT RS краще "тримати" дорогу. Вентильовані гальмівні диски збільшеного розміру (370 міліметрів на передній і 310 мм на задній осі) забезпечують швидке і ефективне гальмування.

В стандартні функції безпеки Audi TT RS Roadster входять передні і бічні подушки, додаткові дуги безпеки за спинками сидінь, антиблокувальна система гальм, система розподілу гальмівного зусилля. Система електронного контролю стійкості ESP, так само входить в стандартне оснащення, може бути виключена повністю або частково. Інноваційна конструкція кузова передбачає збалансований розподіл навантаження (за рахунок широкого використання алюмінію), і високу безпеку при зіткненні. Як уже відзначено, кузов родстера має більш високу жорсткість на кручення.

Audi TT RS Coupe і TT RS Roadster - безумовно, одні з найяскравіших і потужних спорткарів на ринку. Поєднання повного приводу quattro і відмінних показників питомої потужності забезпечує серйозну динаміку. З конкурентних переваг можна назвати також дуже високий рівень базового оснащення. Не можна не відзначити високу вартість автомобілів, і той факт, що "ерескі" зустрічається у продажу набагато рідше, ніж Audi TT і Audi TTS, гарантує фактично ексклюзивність володіння, особливо якщо мова йде про родстер.