Головна сторінка

Audi TT RS

Роки випуску: 2009 - 2014

Ринок: Україна

Audi TT RS - найпотужніший і найшвидший спортивний варіант Audi TT. Презентація моделі відбулася на Женевському Моторшоу в березні 2009 року. Чотиримісне спорткупе TT RS відрізняється від інших автомобілів серії TT гратами радіатора з чорними блискучими ромбовидними осередками, переднім бампером зі збільшеними повітрозабірними отворами, гальмівними дисками збільшеного діаметру, задніми дифузорами і заднім крилоподібним спойлером. Вихлопна труба з парними патрубками оснащена спеціальними пропускними клапанами - натисканням кнопки на центральній консолі змінюється чуйність педалі акселератора і тональність вихлопу. Автомобіль оснащений п’ятициліндровим рядним двигуном TFSI потужністю 340 к.с., заниженою підвіскою, стандартними адаптивними амортизаторами, великим інформативним табло, на якому можна подивитися дані про тиск турбіни, температурі масла і часу кіл. І це далеко не всі особливості цієї непересічної автомобіля. У числі стандартного устаткування Audi TT RS Coupe - 18-дюймові легкосплавні колісні диски і шини розмірністю 245/45, задній спойлер, ксенонові фари з автоматичним управлінням світлом, світлодіодні денні ходові вогні, підігрів зовнішніх дзеркал, датчик дощу, повністю автоматичний двозонний клімат-контроль, спортивні сидіння з електроприводом (до 10 регулювань), шкіряна оббивка, дзеркала заднього виду з автозатемненням, круїз-контроль, Bluetooth, CD-плеєр, супутникове радіо і аудіосистема з дев’ятьма динаміками. В опціях пропонувалися колеса 255/35 R19. З інших опцій за бажанням: ковшоподібні сидіння, навігаційна система преміум-класу, задні датчики паркування, додаткові пакети оснащення і т.д.

Під капотом автомобіля встановлений 2,5-літровий п’ятициліндровий рядний двигун TFSI потужністю 340 к.с. Картер виконаний з високоміцного чавуну з вермікулярним графітом. Говорячи про двигун, варто також відзначити поршні з легкого сплаву, ковані шатуни, випускні клапани з охолодженням натрієм, гідравлічний привід регулювання розподілвалів на кожні 42 градуси, ланцюговий привід і технологію впорскування палива TFSI. Наостанок, величезна турбіна дозволяє двигуну зберігати відносно малу вагу і розвивати максимальний крутний момент 450 Нм при 1600-5300 об / хв. Розгін до сотні займає у купе 4,6 секунди, до 200 км / год - 15,9 секунди. У стандарті максимальна швидкість TT RS обмежена відміткою 250 км/год. Однак за додаткову плату можна було відсунути відсічення до 280 км/год. У 2012 році двигуну підняли потужність - відразу на 20 к.с., а крутний момент був збільшений до 465 Нм. В результаті час розгону до "сотні" в найпотужнішій модифікації 2.5 TFSI quattro S tronic скоротилося до 4,1 секунди. Ця версія стандартно отримала шини 255/35 R19 (з "механікою" встановлено шини 245/40 R18) .

Автомобіль оснащується постійним повним приводом quattro. Поряд з 6-ступінчастою коробкою передач двигун комплектується 7-ступінчастою коробкою S-tronic з дводисковим зчепленням. Наявність спеціальної кнопки Sport дозволяє змінювати не тільки настройки дроселя і вихлопної системи, а й підвіски: якщо звичайний режим забезпечує баланс в сторону комфортних ходових якостей, то в динамічному режимі система адаптивного демпфування дозволяє TT RS краще "тримати" дорогу. Вентильовані гальмівні диски збільшеного розміру (370 міліметрів на передній і 310 мм на задній осі) забезпечують швидке і ефективне гальмування.

В стандартні функції безпеки Audi TT RS входять передні і бічні подушки, антиблокувальна система, система розподілу гальмівного зусилля. Система електронного контролю стійкості, що також входить в стандартне оснащення, може бути виключена повністю або частково. У другому випадку, в спортивному режимі, втручання в роботу двигуна не здійснюється. Опціями передбачені: системи адаптивного освітлення дороги і автоматичного управління дальнім світлом, система допомоги при старті на підйомі, парктронік.

Audi TT RS Coupe і TT RS Roadster, безумовно, одні з найяскравіших і потужних спорткарів на ринку. Поєднання повного приводу quattro і відмінних показників питомої потужності (особливо з 360-сильним мотором) забезпечує даної моделі серйозну динаміку. З конкурентних переваг можна назвати також дуже високий рівень базового оснащення. Не можна не відзначити високу вартість автомобілів, і той факт, що "ерескі" зустрічається у продажу набагато рідше, ніж Audi TT і Audi TTS, гарантує фактично ексклюзивність володіння.