Головна сторінка

BMW 1-Series

Роки випуску: 2012 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW 1-Series
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Державна інноваційна фінансово-кредитна установа - Провідний фахівець
Міністерство закордонних справ України - перший секретар
Комунальне підприємство "Харківський метрополітен" - начальник служби правового забезпечення
Генеральна прокуратура України - заступник начальника управління організаційно-аналітичного забезпечення діяльності керівництва Департаменту забезпечення діяльності керівництва
Державне підриємство Київський бронетанковий завод - Начальник відділу кадрів
Державне підприємство "Харківський машинобудівний завод "ФЕД" - начальник дільниці
Державне підприємство "Харківський машинобудівний завод "ФЕД" - начальник дільниці
Місія України при НАТО - спеціаліст
Місія України при НАТО - спеціаліст
Генеральна прокуратура України - заступник начальника управління організаційно-аналітичного забезпечення діяльності керівництва Департаменту забезпечення діяльності керівництва
Усього знайдено - 10

BMW 1 Series - лінія компактних автомобілів, яка проводиться з 2004 року.

 


Перше покоління випускалося в чотирьох варіантах кузова. З приходом у 2011 році другого покоління 3-дверний хетчбек був замінений більш новою моделлю в кузові F21. А на зміну 2-дверному купе і кабріолета прийшла нова модель BMW 2-Series. Як і попередник, BMW 1 Series F21 являє собою не типову для класу модель - вона використовує поздовжньо встановлений двигун, алюмінієву підвіску і шасі з приводом на задні колеса (деякі модифікації доступні з повним приводом).

Автомобіль оснащується бензиновими і дизельними двигунами потужністю 136-320 к.с. в комбінації з шестиступінчастою механічною або 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. До складу базового обладнання трьохдверного хетчбека входять галогенові фари, протитуманні фари, динамічні стоп-сигнали, миготливі при екстреному гальмуванні, зовнішні дзеркала заднього виду в колір кузова з інтегрованими покажчиками поворотів, шкіряне рульове колесо, шкіряні ручки важеля КПП і гальма стоянки, приладовий щиток з інформаційним дисплеєм, кондиціонер, підігрів передніх сидінь.

Бортовий комп’ютер інформує про середню швидкість руху, середньому і моментальному витраті палива, запасі ходу і температурі повітря. Штатна аудіостістема передбачає наявність 6,5-дюймового дисплея і управління через контролер iDrive. Система Dynamic Performance Control дозволяє вибирати між чотирма режимами їзди: Comfort, Sport, Sport + і ECO PRO. Перше покоління BMW 1 Series довело, що і компактний автомобіль може бути оснащений за найвищим рівнем. Так і в новому поколінні до складу базової версії входять численні опції, відповідні преміум-класу: мультифункціональний рульове колесо, електролюк, паркувальний асистент, камера заднього виду, навігаційна система, круїз-контроль, електропривод сидінь, клімат-контроль, біксенонові фари, датчик дощу і світла, 8,8-дюймовий монітор з Bluetooth і USB.

Базовий двигун BMW N13 об’ємом 1,6 літра - рядний чотирициліндровий мотор серії TwinPower Turbo, який поєднує в собі системи Valvetronic, Double-VANOS, турбонагнетатель TwinScroll і високоточний уприскування, благода я чого видає потужність 136 к.с. і розганяє автомобіль від 0 до 100 км / год за 8,5 секунди. Максимальна швидкість - 210 км/год.

Передбачено й додаткові заходи економії палива - наприклад, функція Auto Start Stop, індикатор моментів перемикання передач в поєднанні з 6-ступінчастою МКПП і рекуперація енергії гальмування, що дозволило досягти витрати палива всього 5,4 літра в змішаному циклі. Двигун для версії 118i розвиває потужність 170 к.с., його витрата палива - 5,8 літра. Дизельний двигун BMW N47 для моделей 120d характеризується потужністю 184 к.с. і витратою 4,6 літра в змішаному режимі.

Найпотужнішу модифікацію BMW M135i відрізняє трилітровий двигун N55 потужністю 320 к.с. Він забезпечує розгін з місця до 100 км / год за 4,9 секунди і витрата палива 7,5 літра на 100 км.

Незалежна підвіска надає BMW 1 Series чудові ходові якості. Ідеальна по осях в пропорції 50:50 покращує динамічні властивості автомобіля.

Крім іншого, рівномірно розподілена осьова навантаження сприяє оптимальної керованості при різкій зміні напрямку руху. При швидкому русі по звивистій дорозі відцентрові сили рівномірно діють на передні і задні колеса, що забезпечує чудову курсову стійкість і високу маневреність. Адаптивна підвіска (пропонується в заниженому на 10 мм варіанті) - незмінний атрибут дорогих комплектацій. Жорсткість регулюється за допомогою перемикача режимів: від комфортного до спортивного.

В склад обладнання безпеки моделі входить система динамічного контролю курсової стійкості (DSC), що включає в себе систему контролю гальмування в поворотах, систему допомоги при рушанні з місця і гальмуванні, функцію просушування гальм і підвищеної готовності гальмівної системи.

Регулювання тяги DTC допускає підвищену пробуксовку коліс для оптимізації тяги в залежності від ситуації і забезпечує спортивний стиль водіння. В оснащення входить шість подушок: водія і переднього пасажира, подушки для захисту голови (шторки), а також бічні подушки, вбудовані в спинки передніх сидінь. Якщо розглядати хетчбек BMW 1-Series з точки зору практичності, то це відмінний автомобіль спортивного типу на кожен день, позбавлений багатьох недоліків важких спортивних машин - економічний, маневрений.

До того ж ще і комфортний, якщо немає необхідності по повній завантажувати його багажник або перевозити повний салон пасажирів, хоча і з цим компактний хетчбек впорається на відмінно. Головні ж його гідності - безпека і використання новітніх досягнень в конструкції.