Головна сторінка

BMW 1-Series

Роки випуску: 2008 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW 1-Series
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Управління захисту економіки в Донецькій області Департаменту захисту економіки національної поліції України - заступник начальника відділу
Харківське управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України - старший оперуповноважений
Державне авіаційне підприємство "Україна" - Начальник служби авіаперевезень
Державне спеціалізоване підприємство "Чорнобильська АЕС" - Заступник генерального директора (з кадрів та режиму)
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області - Заступник начальника Головного управління
Міністерство закордонних справ України - перший секретар Посольства України у ФРН
УВБ в Харківській області ДВБ НП України - начальник відділу
прокуратура Олевського району Житомирської області - стажист на посаді прокурора прокуратури
Київська міська митниця ДФС, митний пост "Західний", сектор митного оформлення №1 - начальник сектора
прокуратура Олевського району Житомирської області - стажист на посаді прокурора прокуратури
Усього знайдено - 27

BMW 1 Series - лінія компактних автомобілів, яка проводиться з 2004 року в чотирьох варіантах кузова: 3-дверний і 5-дверний хетчбек, купе і 2-дверний кабріолет. Модель має багато спільних елементів з BMW E90 3-Series: зокрема, елементи конструкції, силової установки та електронних систем. Купе BMW 1 Series (E82) надійшло в продаж в 2007 році. Варто зауважити, що BMW 1 Series - не типова для свого класу модель, так як має привід на задні колеса, розподіл ваги 50:50, поздовжньо розташований двигун і вдосконалену алюмінієву підвіску.

Автомобіль комплектується рядними 4- і 6-циліндровими двигунами (бензиновими і дизельними) в поєднанні з 5- або 6-ступінчастою механічною або 6-ступінчастою автоматичною трансмісією.

BMW 1-ї серії встановлює новий рівень оснащення в компактному класі. Базова комплектація значно перевищує звичайні для цього сегмента межі.

Купе 1-ї серії оснащений кнопкою запуску двигуна і системою комфортного доступу. Сидіння спортивного стилю мають велике число регулювань і функцією підігріву; рульова колонка регулюється по горизонталі і вертикалі.

Система вентиляції з кондиціонером і датчиком роси особливо ефективно протидіє запотіванню стекол і додатково передбачає опцію клімат-контролю.

Розташований між приладами з круглими шкалами дисплей являє дані з бортового комп’ютера, а також показує рівень масла або міжсервісний інтервали.

Багатофункціональне кермо дозволяє водієві управляти окремими комфортними функціями при збереженні концентрації уваги на дорозі. В автомобілях з навігаційною системою в комплектацію входить комплекс управління iDrive, що дозволяє отримувати доступ до численних функцій автомобіля без зайвих вимикачів і кнопок - зручне меню на кольоровому дисплеї великого формату і інтуїтивне управління забезпечують простоту користування системою, а головним елементом є контролер на центральній консолі. Слід зазначити і практичність автомобіля: асиметрично розділене і складається заднє сидіння забезпечує більшу гнучкість салона.

Багатий вибір двигунів - ще одна особливість BMW 1-ї серії. Дволітровий для BMW 120i - основа моторного ряду. Оснащений змінним приводом клапанів з безступінчатим регулюванням розподільних валів VANOS на впуску і випуску, а також системою регулювання ходу клапанів VALVETRONIC, він розвиває 150 к.с. при 6200 об / хв, а максимальний крутний момент 200 Нм досягається вже при 3600 об / хв.

Одночасно забезпечуються високі показники розгону, еластичності і економії палива: максимальна швидкість - 217 км/год, розгін до "сотні" - за 8,7 секунди, а прискорення з 80 до 120 км / год на четвертій передачі займає всього 8,4 секунди. Середня витрата палива - 7,4 літра на 100 кілометрів.

Сама заряджена версія BMW 1 Series M з трилітровим мотором потужністю 340 к.с. в поєднанні з 6-ступінчастою МКП розганяється до сотні за 4,9 секунд, а максимальна швидкість складає 250 км/год.

Стандартна 3-літрова версія набагато скромніше - 256 к.с. Пропонуються також дизельні модифікації, які характеризуються високими показниками потужності і економічності.

Динаміка і комфорт купе BMW 1-ї серії знаходяться на надзвичайно високому рівні для автомобілів компактного класу. Передня алюмінієва двухшарнирная підвіска з тяговими розтяжками володіє легкістю і високою міцністю, п’ятиважельна задня підвіска полегшеної сталевої конструкції забезпечує особливу точність направляючої системи підвіски коліс - все це становить унікальну концепцію розробки та оптимальних параметрів ходової частини. Автомобіль характеризується вражаючою стійкістю у всіх діапазонах швидкостей.Ідеальна по осях забезпечує чудову курсову стійкість і високу маневреність.

Нові, особливо міцні сорти сталі надають структурі кузова BMW 1-ї серії надзвичайну жорсткість. Трьохточкові інерційні ремені безпеки та підголовники на всіх сидіннях, фронтальні подушки безпеки, які мають два ступені спрацьовування, передні бічні подушки безпеки, подушки-завіски, що захищають від травм як водія і переднього пасажира, так і задніх пасажирів, - все це основа безпеки BMW 1- ої серії.

Крім того, слід зазначити і значний перелік електронних систем, включаючи систему динамічного контролю стійкості (DSC).

Купивши BMW 1-ї серії може стати ідеальним вибором для тих, кому потрібен невеликий і функціональний автомобіль укупі зі спортивними характеристиками і преміальним оснащенням.

По суті це унікальний продукт, вперше запропонований рамках модельного ряду BMW і володіє дуже високим рівнем комфорту і безпеки, не передбачають будь-яких компромісів, як це часто буває в компактному класі.

Не випадково, що автомобіль став дуже популярним і його перше покоління сьогодні становить значний інтерес у вторинному сегменті ринку.