Головна сторінка

BMW 3-Series

Роки випуску: 2010 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW 3-Series
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Покровський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області - державний виконавець
Шацька селищна рада - депутат
Харківське обласне управління лісового та мисливського господарства - Начальник управління
Секретаріат Кабінету Міністрів України - консультант
Прокуратура Чернівецької області - Начальник відділу
Секретаріат Кабінету Міністрів - Заступник начальника Управління з питань співробітництва з НАТО, завідуючий відділом Урядового офісу з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області - Начальник Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області
Господарський суд Полтавської області - Голова суду
прокуратура Донецької області - прокурор відділу
Сихівський РВ у м.Львові ГУ ДМС України у Львівській області - головний спеціаліст
Усього знайдено - 334

П’яте покоління компактних автомобілів бізнес-класу BMW 3 Series побачило світ в березні 2005 року. Автомобіль випускався в чотирьох типах кузова. Модель була повністю перепроектована в порівнянні з попереднім поколінням: збільшилися габаритні розміри і колісна база, зміни торкнулися лінійки двигунів, трансмісії, пасажирського простору, підвіски, крім того було додано велику кількість нових високотехнологічних опцій. Модель відрізняють більш агресивні в порівнянні з попередником лінії кузова, більш гострі кути, а також відповідний сучасним стягненням інтер’єр. Продажі купе E92 стартували в серпні 2006 року. У цьому поколінні дизайн купе більш не є похідним від седана - зовні це зовсім інший автомобіль, практично кожен елемент екстер’єру має дизайн, відмінний від седана. Індивідуальний і салон: замість тримісного заднього дивана в купе встановлюється двомісний з центральним підлокітником-консоллю. Крім того, купе має більш багатий список оснащення, наприклад, ксенонові фари тут пропонувалися в стандартній комплектації. У 2010 році відбулося понад серйозне оновлення модельного ряду, що торкнулося в тому числі і технічну начинку.

Для купе модельного ряду 2009 року, що призначалися для російського ринку, встановлювався двигун версії 320i потужністю 156 к.с. (200 Нм) з розгоном 9 сек. Більш серйозні характеристики у моделей 325i і 335i - потужність 218 і 306 к.с., а час розгону 7 і 5 секунд відповідно. Дволітровий дизельний мотор потужністю 177 к.с. поєднує в собі невелика витрата палива (4,8-5,4 літра в порівнянні з 7,4-7,8 л бензинової версії) і хороші динамічні характеристики - задньопривідний BMW 320d з "механікою" розганяється до сотні за 7,9 секунди. На базі 3-Series традиційно проводилися заряджені версії BMW M3, характеристики яких вражають - наприклад, потужність купе версії M3 GTS з 4,4-літровим V8 становить 450 к.с., а в поєднанні з 7-ступінчастою коробкою передач Drivelogic з подвійним зчепленням на прискорення 0-100 км/год потрібно всього 4,4 секунди.

Плавність ходу і керованість, мабуть, найбільш видатні особливості BMW 3-Series. Купе оснащений алюмінієвими стійками MacPherson спереду і сталевий 5-важільної підвіскою ззаду для забезпечення високої міцності і компактності. Така конструкція дозволила встановити дуже потужні передні гальма з набагато більшим гальмівним зусиллям, ніж ззаду. Модифікації 320xd, 325xi і 335xi використовують повнопривідну трансмісію xDrive AWD. Спортивний М пакет для серійних версій включає в себе занижену підвіску, 18-дюймові легкосплавні диски, аеродинамічний комплект, спортивне шкіряне кермо з підрульовими перемикачами.

Особливу увагу інженери з техніки безпеки приділили створенню структури кузова купе BMW 3-Series з вибірковим застосуванням високоміцних сортів сталі і спеціальних елементів деформації, які розсіюють і поглинають енергію удару. Ремені безпеки з автоматичними натяжителями і обмежувачами, шість подушок безпеки, 3-точкові автоматичні ремені і підголовники на всіх сидіннях, кріплення ISOFIX дозволили забезпечити дуже високий рівень захисту. Передні сидіння оснащуються активними підголівниками, що значно знижує ризик пошкодження шийного відділу хребта в разі удару. До складу базового устаткування також входить система гальмування з ABS, EBD і BAS, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система. З додаткового обладнання доступні активний круїз-контроль, система адаптивного освітлення дороги в поєднанні з біксеноновими фарами.

Прогресивні технології, використані при створенні п’ятого покоління BMW 3-Series, дозволяють його представникам і сьогодні виглядати вельми гідно в плані дизайну, комфорту і безпеки.