Головна сторінка

BMW 3-Series

Роки випуску: 2010 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW 3-Series
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Покровський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області - державний виконавець
Шацька селищна рада - депутат
Харківське обласне управління лісового та мисливського господарства - Начальник управління
Секретаріат Кабінету Міністрів України - консультант
Прокуратура Чернівецької області - Начальник відділу
Секретаріат Кабінету Міністрів - Заступник начальника Управління з питань співробітництва з НАТО, завідуючий відділом Урядового офісу з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області - Начальник Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області
Господарський суд Полтавської області - Голова суду
прокуратура Донецької області - прокурор відділу
Сихівський РВ у м.Львові ГУ ДМС України у Львівській області - головний спеціаліст
Усього знайдено - 394

П’яте покоління компактних автомобілів бізнес-класу BMW 3 Series побачило світ в березні 2005 року. Автомобіль випускався в чотирьох типах кузова. Модель була повністю перепроектована в порівнянні з попереднім поколінням: збільшилися габаритні розміри і колісна база, зміни торкнулися лінійки двигунів, трансмісії, пасажирського простору, підвіски, крім того було додано велику кількість нових високотехнологічних опцій. Модель відрізняють більш агресивні в порівнянні з попередником лінії кузова, більш гострі кути, а також відповідний сучасним стягненням інтер’єр. BMW в кузові E93, запропонований покупцям в 2007 році, став першим в історії BMW кабріолетом, обладнаним трискладового складним твердим дахом (до цього були тільки м’які даху). Новий автомобіль також став "плацдармом" для різних удосконалень. Опціонально яка пропонується система IDrive зводить воєдино управління системами автомобіля для зручного використання водієм.

Для кабріолетів модельного ряду 2009 року, що призначалися для російського ринку, встановлювався двигун версії 320i потужністю 156 к.с. (200 Нм) з розгоном 9 сек. Більш серйозні характеристики у моделей 325i і 335i - потужність 218 і 306 к.с., а час розгону 7 і 5 секунд відповідно. На базі 3-Series традиційно проводилися заряджені версії BMW M3.

Плавність ходу і керованість, мабуть, найбільш видатні особливості BMW 3-Series. Кабріолет оснащений алюмінієвими стійками MacPherson спереду і сталевий 5-важільної підвіскою ззаду для забезпечення високої міцності і компактності. Така конструкція дозволила встановити дуже потужні передні гальма з набагато більшим гальмівним зусиллям, ніж ззаду. Модифікації 320xd, 325xi і 335xi використовують повнопривідну трансмісію xDrive AWD. Спортивний М пакет для серійних версій включає в себе занижену підвіску, 18-дюймові легкосплавні диски, аеродинамічний комплект, спортивне шкіряне кермо з підрульовими перемикачами.

Особливу увагу інженери з техніки безпеки приділили створенню структури кузова кабріолета BMW 3-Series з вибірковим застосуванням високоміцних сортів сталі і спеціальних елементів деформації, які розсіюють і поглинають енергію удару. Ремені безпеки з автоматичними натяжителями і обмежувачами, шість подушок безпеки, 3-точкові автоматичні ремені і підголовники на всіх сидіннях, кріплення ISOFIX дозволили забезпечити дуже високий рівень захисту. Передні сидіння оснащуються активними підголівниками, що значно знижує ризик пошкодження шийного відділу хребта в разі удару. До складу базового устаткування також входить система гальмування з ABS, EBD і BAS, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система. З додаткового обладнання доступні активний круїз-контроль, система адаптивного освітлення дороги в поєднанні з біксеноновими фарами.

Прогресивні технології, використані при створенні п’ятого покоління BMW 3-Series, дозволяють його представникам і сьогодні виглядати вельми гідно в плані дизайну, комфорту і безпеки.