Головна сторінка

BMW 3-Series

Роки випуску: 2008 - 2012

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW 3-Series
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Покровський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області - державний виконавець
Північний офіс Держаудитслужби - провідной державний фінансовий інспектор сектору інспектування у галузі промисловості, енергетики, транспорту та фінансових послуг відділу контролю у галузі промисловості, енергетики, транспорту та фінансових послуг
Регіональна філія "Південно-Західна" залізниця ПАТ "Укрзалізниця" Виробничий підрозділ Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський - Начальник Виробничого підрозділу станції Київ-Пасажирський
Державне підприємство "Маріупольскький морський торгівельний порт" - головний інженер
Секретаріат Кабінету Міністрів України - консультант
Прокуратура Чернівецької області - Начальник відділу
Національна поліція Одеської області - Слідчий національної поліції
Московський ВП ГУНП в Харківській області - заступник начальника слідчого відділу
Секретаріат Кабінету Міністрів - Заступник начальника Управління з питань співробітництва з НАТО, завідуючий відділом Урядового офісу з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
Міністерство економічного розвитку, департамент управління державною власністю, управління діяльності суб’єктів господарювання, підпорядкованих Міністерству, відділ планування та аналізу фінансово-господарської діяльності - заступник начальника відділу
Усього знайдено - 318

П’яте покоління компактних автомобілів бізнес-класу BMW 3 Series побачило світ в березні 2005 року. Автомобіль випускався в чотирьох типах кузова. Модель була повністю перепроектована в порівнянні з попереднім поколінням: збільшилися габаритні розміри і колісна база, зміни торкнулися лінійки двигунів, трансмісії, пасажирського простору, підвіски, крім того було додано велику кількість нових високотехнологічних опцій. Модель відрізняють більш агресивні в порівнянні з попередником лінії кузова, більш гострі кути, а також відповідний сучасним стягненням інтер’єр. У 2008 році був проведений фейсліфтінг E90, видозмінені грати радіатора, передні і задні фари, капот і багажник. У 2010 році відбулося понад серйозне оновлення модельного ряду, що торкнулося в тому числі і технічну начинку.

Для седанів модельного ряду 2009 року, що призначалися для російського ринку, базовим встановлювався двигун N43B20 (модель 318i) потужністю 136 к.с. і обертовим моментом 190 Нм. Він здатний розігнати автомобіль до "сотні" за 9,8 сек. Мотор версії 320i уже має потужність 156 к.с. (200 Нм) і на розгін потрібно 9 сек. Більш серйозні характеристики у моделей 325i і 335i - потужність 218 і 306 к.с., а час розгону 7 і 5 секунд відповідно. Дволітровий дизельний мотор потужністю 177 к.с. поєднує в собі невелика витрата палива (4,8-5,4 літра в порівнянні з 7,4-7,8 л бензинової версії) і хороші динамічні характеристики - задньопривідний BMW 320d з "механікою" розганяється до сотні за 7,9 секунди. На базі 3-Series традиційно проводилися заряджені версії BMW M3.

Плавність ходу і керованість, мабуть, найбільш видатні особливості BMW 3-Series. Седан оснащений алюмінієвими стійками MacPherson спереду і сталевий 5-важільної підвіскою ззаду для забезпечення високої міцності і компактності. Така конструкція дозволила встановити дуже потужні передні гальма з набагато більшим гальмівним зусиллям, ніж ззаду. Модифікації 320xd, 325xi і 335xi використовують повнопривідну трансмісію xDrive AWD. Спортивний М пакет для серійних версій включає в себе занижену підвіску, 18-дюймові легкосплавні диски, аеродинамічний комплект, спортивне шкіряне кермо з підрульовими перемикачами.

Особливу увагу інженери з техніки безпеки приділили створенню структури кузова седана BMW 3-Series з вибірковим застосуванням високоміцних сортів сталі і спеціальних елементів деформації, які розсіюють і поглинають енергію удару. Ремені безпеки з автоматичними натяжителями і обмежувачами, шість подушок безпеки, 3-точкові автоматичні ремені і підголовники на всіх сидіннях, кріплення ISOFIX дозволили забезпечити дуже високий рівень захисту. Передні сидіння оснащуються активними підголівниками, що значно знижує ризик пошкодження шийного відділу хребта в разі удару. До складу базового устаткування також входить система гальмування з ABS, EBD і BAS, система електронного контролю стійкості, антипробуксовочна система. З додаткового обладнання доступні активний круїз-контроль, система адаптивного освітлення дороги в поєднанні з біксеноновими фарами.

Прогресивні технології, використані при створенні п’ятого покоління BMW 3-Series, дозволяють його представникам і сьогодні виглядати вельми гідно в плані дизайну, комфорту і безпеки.