Головна сторінка

BMW M3

Роки випуску: 2013 - т.ч.

Ринок: Україна

BMW M3 - справжній спортивний автомобіль, багато десятиліть залишається "іконою" стилю серед шанувальників. Покоління F80 пропонується тільки в кузові седан (купе і кабріолет виділені в новий модельний ряд BMW M4). Як завжди, автомобілі, відмічені індексом M3, відрізняють хороші динамічні характеристики в поєднанні з розкішшю, властивою баварським седанам компактного класу. З новою генерацією автомобіль встановлює новий стандарт високотехнологічних рішень, прийнятих для BMW 3-ї серії. При створенні чергового покоління інженери дуже серйозно попрацювали над подальшим зниженням маси моделі. Новий седан важить приблизно на 80 кг менше, ніж його спортивний попередник. Знизити масу дозволило широке застосування алюмінію і вуглепластика в деталях кузова і конструкції шасі. Серед опцій для моделі пропонуються повністю світлодіодні фари, карбон-керамічні гальма і 19-дюймові колісні диски (в стандарті вони ковані 18-дюймові). Любителям заїздів по гоночним треках припаде до душі спеціальний додаток для смартфонів під назвою BMW M Laptimer. Під час заїзду додаток записує і дозволяє аналізувати широкий набір даних: швидкість, поздовжнє і поперечне прискорення, обороти двигуна, включену передачу (на версії з "роботом"), кут повороту керма, положення педалі акселератора і витрата палива. Управляти додатком можна прямо з автомобіля за допомогою контролера системи iDrive, а записані дані відправляти по електронній пошті. Що стосується загального оснащення, то в його склад входять адаптивні ксенонові фари, автозатемняющееся дзеркало заднього виду, автоматичних двірники, шкіряний салон, підігрів і електропривод передніх сидінь, адаптивний круїз-контроль і двозонний автоматичний клімат-контроль. Мультимедійні технології включають інтерфейс Bluetooth, навігаційну систему, 8,8-дюймовий дисплей, набір додатків під BMW ConnectedDrive, інтерфейс iDrive і аудіосистему з CD, USB і дев’ятьма динаміками. За бажанням, автомобіль може бути оснащений паркувальними датчиками, системою безконтактного доступу, підігрівом задніх сидінь і рульового колеса і іншими преміум-опціями.

Автомобіль оснащується одним варіантом силового агрегату - це 3,0-літровий 6-циліндровий рядний мотор M TwinPower Turbo, що відповідає нормам євро-6. Оснащений двома турбокомпресорами, двигун розвиває не менше 425 к.с. (На 5 к.с. більше, ніж 4-літровий V8 на колишньому поколінні BMW M3) в діапазоні 5500-7300 об / хв, а його крутний момент досягає 550 Нм (на 40% вище показника попереднього агрегату) при 1850-5500 оборотах . Новий мотор не тільки виграє в характеристиках у 4-літрового попередника, але і легше його на 10 кг. Останнє, зокрема, досягнуто завдяки використанню кованого і легшого колінчастого вала. Також новий мотор на 25% економічніше і екологічніше колишнього V8. Безперебійну роботу деталей двигуна, в тому числі підшипників турбокомпресорів, забезпечують вдосконалені системи охолодження і подачі масла.

В якості коробок передач пропонуються модернізована 6-ступінчаста МКП і 7-ступінчастий "робот" з подвійним зчепленням M-DCT. Нова механічна трансмісія на 12 кг легша за стару, оснащена посиленими синхронізаторами і системою мастила з сухим картером. Також в ній реалізована функція перегазовки при перемиканнях вниз, яка раніше застосовувалася тільки на "роботі". Останній же оснащений системою Drivelogic з трьома режимами перемикань (комфортним, економічним, спортивним), системою Stability Clutch Control (вимикає зчеплення при виявленні недостатньої поворотності автомобіля) і функцією Launch Control. Крутний момент на задню провідну вісь передає карданний вал, який виконаний з вуглепластика і легше металевого на 40%. Одним з найбільш важливих технічних елементів новинки є задній диференціал з електронним управлінням, ступінь блокування якого варіюється від 0 до 100%. У парі з цим вузлом працює електронна система стабілізації DSC. Її можна повністю відключити або ж вибрати режим M Dynamic Mode, що допускає їзду з занесенням і пробуксовкою коліс. Керованість BMW M3 забезпечує електромеханічний підсилювач керма з системою Servotronic, що змінює зусилля на кермі залежно від швидкості руху. Водій може вибрати між трьома режимами роботи: Comfort, Sport, Sport +. Ті ж режими доступні і для підвіски.

Серійно BMW M3 пропонується з антиблокувальною системою гальм, системою електронного контролю стійкості, комплектом подушок безпеки, включаючи передні, бічні, шторки, а також передні подушки для захисту колін. Додаткові функції включають в себе передні і задні паркувальні датчики, системи кругового огляду, моніторингу "мертвих зон", попередження про зіткнення і автоматичне гальмування для пом’якшення попутного зіткнення. Крім того, до складу додаткового обладнання входять проекційний дисплей, адаптивні світлодіодні фари і автоматичний контроль далекого світла.

BMW M3 відноситься до спортивних автомобілів елітного класу. Його відрізняє унікальна продуманість конструкції, використання найсучасніших технологічних рішень і, що важливо, преміальний рівень оснащення. Правда, щодо умов експлуатації в нашій країні, з урахуванням постійно зменшується з поколіннями кліренсу цих представників баварської марки, все складніше говорити про їх практичності. Стихія BMW M3 - відмінні дороги і простір. Без цього навряд чи вдасться розкрити весь потенціал.