Головна сторінка

BMW M6

Роки випуску: 2012 - 2015

Ринок: Україна

Перше покоління спорткара BMW M6, що представляє собою спортивну инкарнацию 6-ї серії і покликаного розбавити модельний ряд неординарними представниками елітного класу, випускалося з 1983 по 1989 роки і встигло завоювати чимало перемог в автоспорті. Після чого була тривала перерва до 2005 року, коли відбулося відродження моделі. Потім була ще одна, дворічна пауза, після чого була представлена нова концепція сучасного суперкара. Крім тих переваг розміру і розкоші, які несе за собою приналежність до 6-ї серії, новий представник M6 пропонує максимум "драйву" - це гарантують відмінно налаштоване шасі і найпотужніший двигун в моторній гамі BMW. У "шістки" в черговому поколінні, як відомо, три версії кузовів. У стандартне оснащення кабріолета F12 входять 19-дюймові легкосплавні диски, біксенонові фари, аеродинамічний спортивний обвіс, мультифункціональний шкіряне рульове колесо спортивного М-типу, спортивні же сидіння з відмінною бічною підтримкою, електрорегулюванням (з пам’яттю налаштувань для крісла водія) і підігрівом. Царство розкоші і унікального спортивного стилю стверджують шкіряний салон (оббивка сидінь зі шкіри Merino), декоративні вставки з карбонового волокна, пакет комфортного освітлення в салоні. До складу штатного оснащення також входять радіо BMWProfessional з системою iDrive і дисплеєм 7", аудіосистема Hi-Fi, пристрій Hands-free з USB-входом, системи запуску без ключа і рекуперації енергії гальмування, динамічний круїз-контроль і двозонний клімат-контроль, датчик дощу. Все це багатство можна доповнити аудіосистемою Bang & Olufsen класу High End з 16 динаміками (у кабріолета 12), що забезпечує дивно чистий і живий звук; автодоводчиком дверей для м’якого закриття, навігаційною системою Professional з кольоровим 10,2-дюймовим дисплеєм, DVD-приводом і системою голосового управління і т.д.

Необхідні для видатного спорткара потужність і крутний момент демонструє V-образна "вісімка" об’ємом 4,4 л з безпосереднім уприскуванням і подвійним турбонаддувом. Заряд сил вражаючий - 560 к.с. - для порівняння, попереднє покоління з 5-літровим V10 могло запропонувати "тільки" 500 к.с. Двигун оснащений системою зміни фаз на впуску і випуску, додатковим насосом в піддоні, що підкачує масло при бічних навантаженнях. Залежно від кузова M6 з таким агрегатом набирають сотню за 4,2-4,3 с. Багато в чому, звичайно, завдяки коробці - вона 7-ступінчаста, роботизована, з двома зчепленнями і шістьма режимами по швидкості перемикань, і можливістю ручного вибору за допомогою підрульових перемикачів. Автомобіль оснащений також функцією автоматичної зупинки і запуску двигуна для економії палива на світлофорах.

Привід кабріолета BMW M6 виключно задній, але активний міжколісний диференціал допомагає заправляти автомобіль в повороти. У поєднанні з модифікованою підвіскою, пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості, новим гідропідсилювачем з динамічно змінним зусиллям, створюються всі умови для максимальної керованості і надійного зчеплення з дорогою. Ряд вжитих заходів був спрямований на зниження ваги - карбоновий дах і інші нововведення, проте це не перешкодило автомобілю стати майже на 140 кг важчим за свого попередника.

Системи безпеки BMW M6 включають в себе передні і бічні подушки безпеки, кріплення ISOFIX, активні підголовники і т. д. Крім того, передбачений найнеобхідніший мінімум електронних систем: антиблокувальна, розподілу гальмівного зусилля, допоміжного гальмування, контролю стійкості. Кабріолет може бути оснащений системою нічного бачення з розпізнаванням пішоходів, камерою заднього виду, асистентом збереження смуги руху.

Налаштування шасі і потужність BMW M6 створюють необхідний швидкісний потенціал, недоступний звичайним представникам бізнес-класу.