Головна сторінка

BMW X1

Роки випуску: 2015 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X1
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Київська обласна рада - депутат
ПП Коровай - Заступник директора, депутат Кременчуцької районної ради
Ужгородська місцева прокуратура - прокурор місцевої прокуратури
Комунальне підприємство "Харківжилбуд" - Директор
прокуратура Одеської області - прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення
Волочиська міська рада - Секретар ради
прокуратура Одеської області - прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення
Маріупольская ОДПІ Головного Управління ДФС у Донецькій області - Старший слідчий 1-го відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань Маріупольскої ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області
Запорізький окружний адміністративний суд - суддя
прокуратура Одеської області - прокурор відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення
Усього знайдено - 259

Друге покоління молодшого кросовера BMW X1 (F48) дебютувало на Франкфуртському автошоу у вересні 2015 року. Зміни (їх безліч) торкнулися не тільки дизайну, але також лінійки моторів, коробок передач, конструкції ходової частини, оснащення. Кросовер побудований на новій платформі передньопривідною UKL1, так що в лінійці BMW X це перша модель з переднім приводом і поперечно розташованим двигуном. Але, як і раніше, кросовер доступний в моно- і повноприводному варіантах (sDrive і xDrive). Базова версія BMW X1 sDrive18i оснащується трициліндровим 136-сильним бензиновим турбомотором. Найпотужніші версії - xDrive25i і xDrive25d - оснащені, відповідно, дволітровими бензиновим і дизельним турбомотором з однаковою віддачею 231 к.с., при цьому в динаміці дизельний варіант програє супернику всього 0,1 с. Серійне оснащення нового BMW X1 для російського ринку включає 17-дюймові легкосплавні диски, обігрів дзеркал і форсунок омивача, датчик дощу і світла, клімат-контроль (одна зона), обігрів передніх сидінь, аудіосистему з шістьма динаміками і інтерфейсами USB і AUX, перемикач режимів руху, систему iDrive з окремо встановленими на передній панелі 6,5-дюймовим дисплеєм. В опціях: 18-дюймові диски, повністю світлодіодні фари і задні ліхтарі, шкіряний салон, дисплей системи iDrive 8,8 дюйма, мультируль, двозонний клімат-контроль. В якості альтернативи базової комплектації можна замовити лінії виконання Advantage, Sport Line, xLine або M Sport (з аеродинамічним пакетом, ексклюзивним забарвленням кузова синього кольору, 18- або 19-дюймовими колісними дисками і допрацьованим інтер’єром).

В лінійці двигунів - кілька силових агрегатів. З базовим 136-сильним (220 Нм) 1,5-літровим трициліндровим мотором X1 розганяється до 100 км / год за 9,7 с. Заявлений витрата палива досить скромний - в середньому 5,3 л / 100 км. Однак основна ставка все ж зроблена на дволітрові чотирициліндрові бензинові і дизельні турбомотори. Початковий бензиновий ставиться на sDrive20i і xDrive20i і видає 192 к.с. (280 Нм), а більш потужний агрегат має віддачу 231 к.с. (350 Нм) і ставиться тільки на повнопривідні xDrive25i - це найдинамічніша версія, розгін до "сотні" за 6,5 с. Гаму турбодизелей складають три мотора в модифікаціях sDrive18d (150 к.с., 330 Нм), xDrive20d (190 к.с., 400 Нм) і xDrive25d (231 к.с., 450 Нм). Пропоновані коробки передач - шестиступінчаста "механіка" і восьмідіапазонний "автомат" Steptronic. Втім, "механіка" - тільки для модифікації sDrive18d.

Новий BMW X1 має ходову частину зі стійками McPherson спереду і багаторичажка ззаду. Колісна база машини зменшилася на 9 см, при цьому збільшилися ширина (на 2,3 см) і висота (на 6,7 см). Дорожній просвіт моделі становить 183 мм. Система повного приводу xDrive в звичайному режимі направляє крутний момент на передні колеса, при необхідності електрогідравлічна багатодискова муфта протягом часток секунди може перекинути до 100% крутного моменту на задні колеса. Опціонально BMW X1 може бути оснащений системою динамічного регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control. Крім того, можна замовити адаптивне спортивне рульове керування.

В склад захисного спорядження входить система динамічного контролю курсової стійкості DSC, яка об’єднує безліч активних підсистем. Крім того - шість подушок безпеки (фронтальні, передні бічні і надувні шторки), кріплення ISOFIX, індикатор тиску в шинах, електромеханічний гальмо стоянки. Як годиться хоч і компактному, але люксовому кросоверу, X1 пропонує і просунуті системи, наприклад, HUD-дисплей з проекцією на лобове скло, асистент водіння Driving Assistant Plus (з системою Stop&Go, активним круїз-контролем, спостереженням за розміткою та іншими функціями), асистент парковки.

Досить успішним стало перше покоління X1, хоча і були окремі недоліки (жорсткість підвіски, тісний салон). Новий X1, незважаючи на своє переднеприводное походження, вийшов, як мінімум, не гірше. Він став комфортніше за ходовими якостями, та й зовні більш схожим на "справжній" кросовер, чого не можна було сказати про попередньої генерації, що швидше нагадує легковий універсал. До речі, глобальні зміни відбилися і на функціональності цього компактного кросовера. Салон став більш просторим, а багажник - містким (його обсяг зріс на 85 л, максимально доступний обсяг становить 1550 л).