Головна сторінка

BMW X3

Роки випуску: 2014 - 2017

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Вищий господарський суд України - Суддя
ТОВ "Юрівка" - Директор
Каховська районна державна адміністрація Херсонської області - Голова
Фізична особа підприємець - Фізична особа підприємець
Дніпрорудненська міська рада Василівського району Запорізької області - депутат
ТОВ "ОМЕГА-МОТОРС", (Кіровоградська міська рада) - Директор, (Депутат Кіровоградської міської ради 7 скликання)
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ - начальник відділу забезпечення діяльності Голови та керівництва апарату
Харківський окружний адміністративний суд - голова суду
Харківський окружний адміністративний суд - голова Харківського окружного адміністративного суду
Центральний клінічний госпіталь Державної прикордонної служби України - перший заступник начальника госпіталю - начальник медичної частини
Усього знайдено - 510

BMW X3 другого покоління (F25) був офіційно представлений в 2010 році. У Україні автомобіль пропонується тільки з повним приводом і лінійкою з трьох бензинових і трьох дизельних моторів. 

У 2014 році компанія BMW провела оновлення кросовера X3. Зовнішність автомобіля посвіжів завдяки новим фарам, що надає кросоверу візуальне схожість з моделлю X5 третього покоління, решітці радіатора, бамперів і бічних дзеркалах заднього виду, які оснащені світловими покажчиками поворотів. Були запропоновані нові варіанти кольорів кузова та дизайну легкосплавних дисків. 

У салоні оновленого X3 тепер встановлюється новий контролер системи iDrive, який дозволяє здійснювати сенсорне введення даних на екран інформаційно-розважальної системи. У базовій комплектації для ринку рестайлінговий X3 оснащений 17-дюймовими колісними дисками, що складаються електродзеркалами з підігрівом, біксеноновимі фарами і протитуманними фарами, датчиком дощу і світла, обігрівом форсунок омивача лобового скла. У салоні - оббивка сидінь з матеріалу Sensatec, автоматичний клімат-контроль (одна зона), підігрів передніх сидінь і рульового колеса, сам кермо при цьому спортивний, багатофункціональний, обшитий шкірою. Стандартна аудіосистема оснащена шістьма динаміками, системою гучного зв’язку Hands-free Bluetooth з роз’ємом USB, в поєднанні з радіо BMW Professional, контролером iDrive і дисплеєм 6.5. 

Опції додають: 18-дюймові диски, шкіряний салон, двозонний клімат-контроль, спортивні сидіння, електрорегулювання сидінь з пам’яттю налаштувань для водія, панорамний скляний дах, електропривод задніх дверей, аудіосистему Hi-Fi з дев’ятьма динаміками. Пакет xLine додає металеві накладки на бампери і пороги, ексклюзивні легкосплавні диски 19", оббивку сидінь зі шкіри Nevada кольору Мокка з тисненням і обробку салону декоративними планками Антрацит. У свою чергу, пакет M Спорт підкреслить динамічний вигляд і запропонує ряд технічних рішень для розкриття спортивного потенціала.Доработкам піддалася і агрегатна частина X3. Так, потужність досить затребуваного 2-літрового турбодизеля (версія X3 xDrive20d) збільшилася з 184 до 190 к.с., а його витрата в комбінації з "автоматом" знизився на 7,1%. Крім 190-сильною версією, дизельний X3 можна замовити ще в двох варіантах: xDrive30d (3,0 л, 6 циліндрів, 258 к.с.) і xDrive35d (3,0 л, 6 циліндрів, 313 к.с.). Варіанти з бензиновими моторами включають модифікації X3 sDrive20i (2,0 л, 4 циліндри, 184 к.с.), X3 xDrive28i (2,0 л, 4 циліндри, 245 к.с.) і X3 xDrive35i (3,0 л, 6 циліндрів, 306 к.с.). Для всіх варіантів силового агрегату пропонується 8-діапазонна автоматична коробка передач. Початкові мотори також доступні з 6-ступінчастою "механікою". 

Якщо говорити про різницю в динаміці, то з базовим бензиновим мотором модифікації xDrive 20i на розгін до "сотні" буде потрібно 8,4 секунди з "механікою" і 8,2 секунди з "автоматом" Steptronic. Для найдинамічнішою версії xDrive35d на це буде потрібно всього 5,3 секунди.Шірокая колія передніх і задніх коліс (1616 / тисяча шістсот тридцять дві мм) укупі з пристойною колісною базою (2810 мм) забезпечує BMW X3 оптимальне поєднання комфортних ходових якостей, стійкості і маневреності автомобіля, які також підвищуються за рахунок використання 5-важеля задньої підвіски, системи динамічного контролю, рульового управління із змінним коефіцієнтом і системою Servotronic. 

Система динамічного регулювання жорсткості амортизаторів доповнена режимами Sport і Sport +, останній робить "ходовки" максимально жорсткою і призначений для більш динамічного стилю водіння. Інтелектуальна система повного приводу xDrive адаптується до складних дорожніх умов і оснащена багатодисковою муфтою з електронним управлінням, яка виконує функцію міжосьового диференціала - в звичайному режимі момент розподіляється між осями щодо 40:60, з можливістю перерозподілу моменту між осями до 100% Варто відзначити, що система xDrive працює в тісній зв’язці з системою курсової стійкості, реалізуючи всі можливості повного приводу і роблячи водіння максимально безпечним. 

Наприклад, на відміну від старших моделей (X5 і X6) в BMW X3 немає активного заднього диференціала, але зате є його спрощений електронний аналог - функція Performance Control, вбудована в систему курсової стійкості, яка застосовує різні гальмівні зусилля до зовнішніх і внутрішніх колесам, розподіляючи тягу таким чином, щоб всі колеса зберігали максимальну ступінь зчеплення з дорогою. 

Після поновлення BMW X3 за своїми можливостями і характеристиками нехай і не наблизився впритул до старшої моделі X5, але виразно піднявся на ще більш високу сту пень і як і раніше здатний задовольнити запити більшості потенційних покупців. Втім, на 2017 рік анонсовано вже третє покоління популярного кросовера - виробник обіцяє ще більше комфорту, нову модульну платформу і нові двигуни, включаючи гібридну версію.