Головна сторінка

BMW X4

Роки випуску: 2014 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X4
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ДП НЕК ’"Укренерго’’ ВП"Державна інспекція енергетичного нагляду України" Інспекція держенергонагляду у Львівській області - заступник начальника інспекції держенергонагляду у Львівській області
ДП "СЕТАМ" - Директор філії у м. Києві та Київській області
Чернігівська обласна державна адміністрація - Голова
Міністерство закордонних справ України - радник Посольства України в Республіці Австрія
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ГОТОВО" - начальник відділу
Солом’янський районний суд міста Києва - Суддя
Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Головний спеціаліст
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ - суддя
Національний банк України - Директор департаменту супроводження кредитів Національного банку України
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ - суддя
Усього знайдено - 151

Незабаром після того, як в BMW оголосили концепцію на розширення модельного ряду кросоверів, слід було очікувати появи більш оригінальних моделей, ніж повнопривідні варіації універсалу. Першою такою новинкою стала модель X6 з дизайном спортивного купе. Природно, те саме мало відбутися і в компактному класі. Офіційна прем’єра нового купе-подібного кросовера BMW X4, схожого на зменшену копію X6 і побудованого на базі компактного позашляховика BMW X3, відбулася на автосалоні в Женеві в березні 2014 року. При зовнішній схожості з версіями купе BMW Gran Turismo, в характері і образі X4 (так само, як і в X6) втілені всі атрибути справжнього спортивного позашляховика: потужні бампери і радіаторна решітка, високий кліренс, недоступний звичайному купе, система повного приводу, що дозволяє пересуватися по пересіченій місцевості. Крім того, X4 стандартно укомплектований системою управління вектором тяги, що регулює крутний момент між колесами обох осей, адаптивним рульовим управлінням та іншими опціями, які, наприклад, в X3 доступні тільки за додаткову плату. У стандартне оснащення BMW X4 входять наступні опції: 17-дюймові легкосплавні диски, біксенонові фари з омивачами високого тиску, протитуманні фари, спортивне шкіряне рульове колесо, передній і задній центральні підлокітники, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, радіо і CD / MP3- програвач з 6,5-дюймовим РК-дисплеєм і шістьма динаміками. З функціональних особливостей: автоматичний привід кришки багажника, система задніх сидінь в пропорції 40:20:40, об’єм багажного відсіку при цьому змінюється від 500 до 1400 літрів. У стандартне оснащення також входять парктроник, функція Auto Start / Stop, рекуперація енергії гальмування, режим ECO PRO, підсилювач керма зі змінним передавальним числом. Передбачені лінії дизайну xLine і M Спорт пакет розширюють можливості індивідуального вибору. Опціонально пропонуються люк з електроприводом, навігаційна система з 8,8-дюймовим дисплеєм, контролер iDrive, аудіосистема Harman Kardon Surround Sound з цифровим підсилювачем потужністю 600 Вт і 16 динаміками.

Лінійка двигунів BMW X4 використовує бензинові і дизельні силові агрегати BMW X3 з чотирма або шістьма циліндрами. Початковий рівень - це модифікації xDrive28i і xDrive20d. У першому випадку пропонується 4-циліндровий бензиновий двигун TwinPowerTurbo потужністю 245 к.с. і обертовим моментом 350 Нм, він забезпечує розгін до 100 км / год за 6,4 с і витрата палива 6,2-9,1 л в залежності від режиму руху. У другому - рядний, 6-циліндровий турбодизель потужністю 190 к.с. і обертовим моментом 400 Нм, з яким витрата палива складе 5,1-5,8 літра. Ще два трилітрових дизеля пропонують істотно більшу потужність - 249 (xDrive30d) і 313 (xDrive35d) кінських сил. З останнім агрегатом, що поєднує в собі безпосереднє уприскування CommonRail новітнього покоління і двоступеневий турбонаддув із змінною геометрією турбіни, розгін до "сотні" займе всього 5,2 секунди. Трохи скромніше буде бензинова модифікація xDrive35i - 306 к.с. і 5,5 секунд розгону 0-100 км/год.

Високі динамічні характеристики BMW X4 поєднуються з відмінною ходовою частиною. Вхідний в штатне оснащення перемикач режимів руху дозволяє на ходу змінювати налаштування - наприклад, в спортивному режимі двигун буде активніше реагувати на натиснення педалі газу, більш гострим стає рульове управління, і "автомат" трохи пізніше перемикається на підвищену передачу, дозволяючи підвищити динаміку. Опціонально передбачена підвіска зі змінною жорсткістю амортизаторів, що дає можливість вибирати між більш комфортними або більш спортивними режимами.

Говорячи про безпеку, слід вказати, що BMW X4 за останнім словом техніки оснащений різними системами і засобами, що забезпечують захист водія і пасажирів, особливо в максимальних комплектаціях , де присутні різноманітні "помічники" водія, такі як активний круїз-контроль з системою Stop & Go, системи попередження про зіткнення, камери огляду. В обов’язкове оснащення входить комплекс з шести подушок безпеки, включаючи передні, бічні і шторки безпеки. Розташований в поле зору водія проекційний дисплей дозволить менше відволікатися. Система автоматичного управління дальнім світлом (в поєднанні з адаптивними фарами) забезпечує чудову видимість в темний час доби, не засліплюючи при цьому інших водіїв.

Звичайно, в плані практичності (якщо не брати до уваги ціну) BMW Х4 трохи програє своєму найближчому "родичами" Х3 - наприклад, похилий дах зменшила корисний внутрішній об’єм, та й посадка, на догоду більшої спортивності, в Х4 трохи нижче - лінія установки сидінь на 20мм нижче спереду і на 23 мм ззаду. З іншого боку, Х4 пропонує більш розкішний дизайн і рівень оснащення, де навіть електропривод дверей багажника входить в стандартне оснащення. Так що з появою ще одного позашляхового купе, баварський концерн посилив свої позиції серед тих споживачів, хто строго націлений на імідж.