Головна сторінка

BMW X5

Роки випуску: 2013 - 2018

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Верховна рада України - Народний депутат України
ДПІ Оболонського району ГУ ДФС у м. Києві - Начальник Оперативного Управління ДПІ Оболонського району ГУ ДФС у м.Києві
ДП "Київтранспарксервіс 1" ПАТ "ХК" Київміськбуд" - керівник
Верховна Рада України - Народний депутат України
Верховна Рада України - Народний депутат України
Луцький міськрайонний суд Волинської області - завідувач архіву
Прокуратура Запорізької області - Начальник відділу
Державне підприємство "Маріупольскький морський торгівельний порт" - головний інженер
Дніпропетровська райдержадміністрація - головний спеціаліст
Міністерство закордонних справ України - Директор департаменту
Усього знайдено - 1602

В X5 третього покоління не впізнати колишню модель. Змінилися абсолютно всі зовнішні кузовні панелі і світлотехніка. Кардинально змінився салон. Проте, про новий кросовер можна говорити як про глобально модернізованому попередньому. 

Розміри шасі залишилися такими ж, а весь незначне зростання габаритів можна списати на обвіс. Принципово збережена схема підвісок - двохважіль спереду і багатоважільна ззаду. 8-ступінчастий "автомат" ZF придбав новий процесор, а повнопривідна система xDrive - активний задній диференціал. 4,4-літровому бітурбомотор V8 дістався бездросельною механізм Valvetronic, від чого його потужність зросла з 407 до 450 к.с. Трилітровому дизелю теж підняли потужність - з 245 до 258 сил (в Україні у нього значаться 249 к.с.). А ось наступну його версію вже можна вважати новою. До двох турбін додали ще один компресор - віддача зросла до 381 к.с. 

У стандартне оснащення автомобіля входить 8-ступінчаста автоматична коробка передач (у версії X5 xDriveM50d - спортивна коробка), протитуманні фари, електропривод багажника, мультируль, система задніх сидінь 40:20:40, світлодіодне підсвічування інтер’єру, Bluetooth, USB, контролер iDrive з кольоровим монітором розміром 6,5 дюйма. 

Оббивка сидінь виконана з тканини, трехспицевий кермо оброблений шкірою, а для M50d пропонується комбінований варіант обробки: поєднання алькантара / шкіра і ексклюзивна оббивка сидінь, включаючи вибивання букви М, шкіряне рульове колесо М, що не осліплюють, що складаються дзеркала заднього виду, спортивні сидіння для водія і переднього пасажира з електрорегулюванням і функцією пам’яті для сидіння водія. Але навіть в молодших комплектаціях стандартний дизайн можна легко поліпшити за рахунок використання відповідних ліній дизайну та елементів оздоблення кузова і салону, включаючи декоративні вставки, рейлінги, аеродинамічний обвіс, ексклюзивну оббивку шкірою, сидіння спортивного типу і т.д., не кажучи вже про додаткові опціях оснащення, таких як багатофункціональний інструментальний дисплей за технологією Black Panel з розміром екрану 10,25 дюйма, чотирьохзонний клімат-контроль, аудіосистема з цифровим підсилювачем потужністю 600 Вт і 16 динаміками, передні кре ла з масажем, розважальна система для задніх пасажирів і третій ряд сидінь.

Про двигуни вже було сказано вище, однак великих подробиць заслуговує найцікавіший в плані потужності і економії палива варіант - це модифікація BMW X5 M50d. Під капотом - рядний шестициліндровий дизельний двигун TwinPower Turbo, який поєднує в собі систему безпосереднього вприскування і унікальний триступеневий турбокомпресор із змінною геометрією турбіни. Крутний момент вражає - 740 Нм в зоні оборотів від 2000 до 3000. Максимальна потужність 381 к.с., а розгін від 0 до 100 км / год всього за 5,3 с. При цьому автомобіль демонструє скромний витрата палива - 6,7 л / 100 км і рівень вихлопу 177 г CO2 на 1 км, являючи собою кращу демонстрацію принципу "менше палива - більше динаміки". 

Разом з потужним дизелем доступний M-пакет: обвіс з іншими бамперами, адаптивна підвіска, інша програма управління коробкою, launch control.Система xDrive - ще один основотвірна елемент автомобіля. Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується до найскладнішим дорожніх умов, забезпечуючи максимум тяги. Працює вона у взаємодії з системою стабілізації DSC, завдяки чому гарантується чудова стійкість і безпеку. Адаптивна підвіска M, яка пропонується опціонально, надає автомобілю справжній спортивний характер. Завдяки системі динамічного регулювання жорсткості підвіски і пневматичної підвісці заднього моста автомобіль відрізняється точними, чітко контрольованими параметрами керованості. А системи Dynamic Performance Control і Dynamic Drive гарантують ще більш високу інформативність рульового управління і знижують бічні крени кузова в поворотах.

Крім системи DSC, з активних "помічників" в BMW X5 присутній широкий набір стандартних активних систем (ABS, EBD, BAS), а також система допомоги при спуску з гори (DAC), контроль тиску в шинах, асистент водіння, який включає в себе камери системи стеження за розміткою, контроль дистанції, стеження за мертвими зонами і попередження про небезпечне зближення з автомобілями і пішоходами. Крім того, X5 пропонує систему нічного бачення з допомогою камери, що передає теплове зображення, систему автоматичного управління неослепляющим дальнім світлом, проекційний дисплей, камери кругового обзору.

Варто помітити, що ще попереднє покоління (E70) запропонувало більше вільного простору в порівнянні з першою генерацією ( E53), більш стійку і динамічну формулу шасі і серйозний розвиток потужності і економії палива. Третє ж покоління F15 - це фактично подальше вдосконалення вже отриманих досягнень. Автомобіль став ще трохи могутніше, розкішніше, сучасніше.