Головна сторінка

BMW X5

Роки випуску: 2006 - 2011

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X5
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
не працюю - пенсіонер ОВС
Прокуратура Вінницької області - Заступник керівника Калинівської місцевої прокуратури
Митний пост Устилуг Волинської митниці ДФС - старший Державний інспектор
Рахункова палата України - Заступник Голови Рахункової палати
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області - В.о. начальника управління аудиту
Апеляційний суд Дніпропетровської області - помічник судді
Черкаський окружний адмністративний суд - суддя
Шевченківське відділення Личаківської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області - Головний державний ревізор-інспектор
Прокуратура Запорізької області - Начальник відділу
Коростишівська районна рада - депутат районної ради
Усього знайдено - 1423

BMW X5 E70 - друге покоління люксового кросовера X5, яке прийшло на зміну E53 в листопаді 2006 року. E70 оснащується великим набором високотехнологічних новинок, включаючи систему BMW iDrive (серійно), а також вперше в історії BMW - третім рядом сидінь (опція), що збільшує місткість до 7 чоловік. Сучасна система безпеки включає в себе унікальну конструкцію задньої секції, що забезпечує безпеку пасажирів третього ряду в разі удару ззаду. Видатна за своїми характеристиками спортивна версія X5 M надійшла в продаж восени 2009 року. Цей автомобіль, що стоїть особняком в своєму модельному ряду, отримав ту ж силову установку, що і X6 M - V8 турбо-двигун з максимальною потужністю 555 к.с. і обертовим моментом 680 Нм. Крім того, для кращої керованості автомобіль оснащений системою M Dynamic Performance Control. Крім усього, варто відзначити, що BMW X5 - не просто розкішний і багато оснащений автомобіль, але ще й практичний. Обсяг багажного відділення в моделі з двома рядами сидінь становить значні 620 літрів. При складеному задньому ряду в цілому вивільняється 1750 літрів простору. Люксовая приналежність X5 ще з появою першого покоління в 1999 році підтверджувалася високим рівнем оснащення, який став ще вище з приходом другої генерації моделі, а за якістю і вартістю обробки піднявся до рівня BMW 7 Series. Початкова комплектація передбачає наявність наступних функцій: злектропрівод стекол і бічних дзеркал, обігрів бічних дзеркал і форсунок омивача, регульована колонка, запуск з кнопки, мультируль, тканинна оббивка салону, клімат-контроль, кольоровий багатофункціональний дисплей, CD-плеєр, стандартний набір парктроников спереду і ззаду. У більш дорогих комплектаціях доступні біксенонові фари, датчики світла і дощу, обігрів рульового колеса, обігрів задніх сидінь, шкіряний салон, панорамний дах, CD- або DVD-чейнджер, розважальна система для пасажирів, комунікаційна система Bluetooth і т.д. Вдало вирішена і проблема розміщення дрібних предметів - всілякі кишені, полички, шухлядки, підстаканники ідеально розосереджені по всьому салону. У 2011 році було проведено косметичний рестайлінг X5. Були видозмінені передній бампер, воздухозаборники.

Для X5 характерна широка лінійка моторів. Для моделей до рестайлінгу 2011 року російському покупцеві пропонувалися два варіанти бензинових силових агрегату (модифікації 30i, 272 к.с. і 48i, 355 к.с.) і два дизельних (30d, 231 к.с. і 35d, 286 к.с .). Після рестайлінгу атмосферні бензинові двигуни були замінені на турбовані (35i і 50i), потужністю 306 і 407 к.с. відповідно. Крім того, була піднята потужність базової дизельної модифікації до 245 к.с., а натомість версії 30d додалися дві нові - 40d (306 к.с.) і M50d (381 к.с.). Остання має видатну динамікою - розгін до 100 км / год за 5,4 секунди. Це, звичайно, менше, ніж у X5 50i, але всього на 0,1 секунди, що, звичайно, не може не вражати. Та й крутний момент у цій модифікації трилітрового турбодизеля з безпосереднім уприскуванням викликає повагу - 740 Нм в широкому діапазоні оборотів (2000-3000 об / хв) Говорячи про BMW X5, власне, як про всій лінійці X, не можна не згадати систему повного приводу xDrive . При нормальному русі крутний момент ділиться по осях в співвідношенні 40:60, але в залежності від дорожніх умов відбувається перерозподіл крутного моменту багатодисковою муфтою між осями в межах від 0 до 100%. З приходом нового покоління X5 система зазнала ряд змін, відповідно з усе більшим значенням електроніки, де стандартним є забезпечення взаємодії з системою динамічного контролю курсової стійкості. Підвіска може бути оснащена опціонними системами "Dynamic Drive" (Регульована жорсткість стабілізаторів) і "Active Steering" (Активне рульове управління), а також задніми пневмоелементами і регульованою жорсткістю амортизаторів.

В плані безпеки BMW X5 відноситься до числа тих автомобілів, які можна вважати еталоном, про що свідчать численні рейтинги безпеки. До складу оснащення входять 6 подушок безпеки, включаючи передні, бічні і розкриваються шторки захисту, кріплення ISOFIX, ремені з преднатяжителями. Крім того, в стандартне оснащення входять антиблокувальна система (ABS), система розподілу гальмівного зусилля (EBD), допоміжна система гальмування (BAS), система допомоги при спуску з гори (DAC), система контролю тиску в шинах. З опцій доступні асистент збереження смуги руху, адаптивні фари і система управління дальнім світлом.

Не варто очікувати від X5 видатних позашляхових характеристик, все-таки цей кросовер призначений не для екстриму, а для швидкої і комфортної їзди. Відмінно налаштована підвіска і керованість, потужні двигуни, люксовий оснащення - ось його головні козирі. З відходом другого покоління BMW X5 в сегмент старих машин ці автомобілі стають все більш доступними, при цьому зберігаючи достатню ступінь лиску, щоб відповідати оптимальним критеріям між ціною і якістю. Широка моторна лінійка робить вибір ще більш цікавим.