Головна сторінка

BMW X6

Роки випуску: 2014 - т.ч.

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Южноукраїнська міська рада Миколаївської області - депутат (директор ПП "Укрінтерпостача", директор ПП "Агроном-2005", директор ПП "Укрснаб-2009")
ТОВ"Віктор" - директор,депутат Широківської сільської ради
Миколаївська обласна рада - Депутат
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ - суддя
Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ - суддя
Адміністрація Московського району Харківської міської ради - перший заступник голови адміністрації району
Адміністрація Московського району Харківської міської ради - перший заступник голови адміністрації району
Верховна Рада України - Народний депутат України
пенсіонер СБУ - пенсіонер СБУ
ТОВ АФ "Борщівське" - директор, депутат Балаклійської районної ради
Усього знайдено - 269

Спортивний позашляховик BMW X6 нового покоління (F16) як і раніше побудований на базі моделі X5, від якої він також успадкував основну частину дизайнерських рішень кузова, безумовно вказують на тісний родинний зв’язок. Однак за рахунок нюансів в деталях X6 виглядає агресивніше, як і має виглядати внедорожное спорткупе - саме так позиціонується "ікс-шостий". А ось дизайн інтер’єру повторює X5. Незважаючи на збільшення габаритів і кількості обладнання, новий X6 виявився легшим попередника - в залежності від комплектації різниця на користь новинки коливається від 10 до 40 кг. Кузов нового X6 досягає 4909 мм в довжину (+32 мм в порівнянні з попередником), 1989 мм в ширину (+6 мм) і 1702 мм у висоту (+33 мм). Колісна база моделі залишилася колишньою - вона становить 2933 мм. З інших особливостей автомобіля можна відзначити ексклюзивні, спеціально налаштовані системи трансмісії, підвіски і рульового управління, наявність декількох варіантів двигунів, чотирьох опціональних пакетів адаптивної підвіски, системи повного приводу xDrive. У список устаткування X6 в пакеті Prestige входять біксенонові фари, протитуманні фари, дзеркала з електрорегулюванням і обігрівом, 19-дюймові легкосплавні диски, електрорегулювання передніх сидінь (з пам’яттю водія), електропривод задніх дверей, шкіряна обробка салону, а також двозонний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, мультифункціональний кермо спортивного типу в шкіряній обробці і з пелюстками перемикання передач, стереосистема з шістьма динаміками, навігаційна система Professional, система гучного зв’язку Hands-free Bluetooth з роз’єм м USB. Пакет Luxury додає адаптивні світлодіодні фари, легкосплавні диски іншого дизайну, розширені функції клімат-контролю, комфортні передні сидіння з електроприводом поперекової підтримки, двері з доводчиками і функцію "комфортний доступ", вентиляцію передніх і підігрів задніх сидінь, преміальну аудіосистему з 16 динаміками. Базова дизельна версія xDrive30d оснащується 249-сильним 3,0-літровим дизелем з турбонаддувом (560 Нм). З такою силовою установкою X6 здатний розігнатися до 230 км / год, причому першу "сотню" кросовер набере за 6,7 секунди. Модель xDrive40d має потужністю 313 к.с. (630 Нм) і в динаміці виграє майже секунду. Сама ж потужна дизельна модифікація BMW X6 M50d, оснащена 3,0-літровим дизелем з трьома турбонагнітачами, має в запасі 381 к.с. (740 Нм) і розганяє автомобіль до "сотні" за 5,2 с. Початкова бензинова версія xDrive35i виглядає "живіше" базового дизеля і має в своєму розпорядженні потужністю 306 к.с. (400 Нм), розгін до 100 км / год - за 6,4 с. Бензинова модифікація xDrive50i найпотужніша в лінійці - 4,4-літровий V8 з двома турбонагнітачами розвиває 450 к.с. потужності і 650 Нм тяги. Така версія купе-кроссовера розганяється до 100 км / год за 4,8 секунди, а максимальна швидкість обмежена позначкою в 250 км/год. Всі перераховані мотори працюють в парі з восьмиступінчастим "автоматом".

Ходова частина BMW X6 "збита" по-справжньому міцно. Завдяки спортивній підвісці, жорстким налаштувань, автомобіль має повністю легкові повадки, нехарактерні для більшості кросоверів. Особливо це виражено в модифікаціях, оснащених адаптивною підвіскою M зі спеціальною налаштуванням M Performance - в цій комбінації динамічна система регулювання жорсткості амортизаторів і пневматична задня підвіска дозволяють в повній мірі реалізувати спортивний стиль водіння. Зі значним дорожнім просвітом 211 мм BMW X6 дає можливість більш впевнено долати перешкоди.

До складу систем безпеки стандартно входять: динамічний контроль курсової стійкості DSC; фронтальні і бічні подушки безпеки, надувні шторки безпеки, кріплення ISOFIX, датчик дощу і світла, динамічний круїз-контроль і сигналізація аварійного зближення при парковці (спереду і ззаду), камера заднього виду. В опціях: світлодіодні фари, система управління дальнім світлом. Крім того, "Асистент водіння Plus" додасть системи допомоги водієві: попередження про схід зі смуги руху і попередження про зближення з функцією автоматичної активації гальмівної системи, а також активний круїз-контроль з функцією Stop&Go і систему допомоги при русі в пробці. Крім цього, опції пропонують проекційний дисплей, повністю автоматичний асистент парковці.

На відміну від X5, який є класичним кросовером, X6 - позашляховикове спорткупе. У цій різниці криється основний сенс відмінностей між цими двома моделями. BMW X6 - динамічніше, жорсткіше і не так функціональний, як X5. Втім, останній момент відносний. У новому поколінні обсяг багажника кросовера виріс до 580 літрів (+10 літрів). Спинка задніх крісел трансформується за формулою 40:20:40. Якщо їх скласти, то багажне простір збільшиться до 1525 літрів. Чи не кожен універсал володіє таким запасом, не кажучи вже про звичайні купе.