Головна сторінка

BMW X6

Роки випуску: 2012 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BMW X6
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
ДП "Об’єднанна Компанія"Укрвуглереструктурізація" - Генеральний директор
Шевченківська районна у м. Дніпрі Рада - Начальник юридичного відділу
Київський районний суд міста Харкова - заступник голови суду, суддя
Вищий господарський суд України - Начальник управління
окружний адміністративний суд міста Києва - суддя
конституційний суд україни - заступник керівника управління правової експертизи - завідувач відділу
Зачепилівське ВП Красноградського ВП ГУНП в Харківській області - Слідчий
Чернігівська обласна рада - Депутат Чернігівської обласної ради
Прокуратура міста Києва - Прокурор Київської місцевої прокуратури номер шість м.Києва
Депутат місцевої ради - Депутат місцевої ради
Усього знайдено - 253

BMW X6 з заводським індексом E71 вийшов на світовий ринок в 2008 році. Концепт був представлений в рамках автосалону у Франкфурті 2007 року. Перше покоління моделі випускалося баварської маркою з 2008 по 2014 рік, і за короткий час розійшлося по світу тиражем більше 200 000 екземплярів. Автомобіль поєднував в собі зовнішні риси купе і прохідність позашляховика: високий дорожній просвіт і повний привід. Кросовер BMW X6 побудований на платформі бестселера німецької компанії - моделі BMW X5. Однак на відміну від "донора" новий автомобіль став трохи крупніше в габаритах і отримав оригінальний кузов. Розміри БМВ Х6 (Е71): довжина - 4 877 мм, ширина - 1 983 мм, висота - 1 690 мм. Розмір колісної бази - 2 934 мм. Автомобіль отримав кліренс в 212 мм і містке багажне відділення, обсягом від 570 до 1 450 літрів. Вантажопідйомність - 525 кг. Споряджена маса автомобіля - від 2 145 до 2 265 кг (в залежності від модифікації).

BMW X6 (E71) оснащується системою інтелектуального повного приводу xDrive, в основі якої лежить міжосьовим багатодискова муфта, здатна передавати до 100% крутного моменту на задню вісь, в залежно від дорожніх умов. У стандартному варіанті тяга передається в співвідношенні 40:60 на користь задніх коліс. Система повного приводу xDrive працює в тандемі з системою DSC (система динамічного контролю курсової стійкості), активним диференціалом задньої осі і системою розподілу крутного моменту Dynamic Performance Control (DPC). Система DPC відповідає за плавний розподіл крутного моменту між задніми колесами і підвищує курсову стійкість автомобіля незалежно від швидкості руху.

 


Опціонально для БМВ Х6 (Е71) була доступна система активного рульового управління і система управління підвіскою Adaptive Drive. Система активного рульового управління працює наступним чином: з набором швидкості кермо стає важче, а при парковці і на низьких швидкостях рульове керування працює дуже легко. Система Adaptive Drive компенсує крени кузова при проходженні поворотів, підвищуючи стійкість і баланс автомобіля. Уже в "базі" BMW X6 оснащувався вентильованими дисковими гальмівними механізмами, незалежної підвіскою (спереду і ззаду) і рейковим рульовим управлінням з гідравлічним підсилювачем.

Оформлення інтер’єру BMW X6 першого покоління E71 запозичена у моделі BMW X5. Значні зміни відбулися в задній частині салону, де встановлені пасажирські крісла для двох пасажирів. Тому заявлена максимальна місткість кросовера БМВ Х6 (Е71) становить чотири пасажири. В якості опції виробник пропонує установку тримісного заднього "дивана". Через конструкції кузова, що нагадує купе, задні пасажири отримують трохи менше вільного простору над головою, ніж в позашляховику BMW X5.

Модель BMW X6 (E71) пропонується з широкою лінійкою бензинових і дизельних силових агрегатів. Базовим бензиновим мотором є 3,0-літровий 6-циліндровий рядний двигун TwinPower Turbo (306 к.с. сил при 400 Нм). Автомобіль з цим силовим агрегатом "вистрілює" з нуля до першої сотні за 6,7 секунди. Максимальна швидкість - 240 км / год (обмежена електронікою). Витрата палива в змішаному циклі - 10,1 л / 100 км. Ще один бензиновий агрегат встановлюється на модифікацію BMW X6 xDrive 50i. Це 4,4-літровий двигун V8 TwinPower Turbo (407 к.с. при 600 Нм). Спринт з 0 до 100 км / год автомобіль робить за 5,4 секунди. Максимальна швидкість - 250 км/год. Витрата в змішаному циклі - 12,5 літра на кожні 100 км шляху.

Лінійка дизельних моторів БМВ Х6 першого покоління Е71 представлена двома двигунами. Це 3,0-літрова 6-циліндрова рядна силова установка TwinPower Turbo (245 к.с. при 540 Нм) і 3,0-літровий рядний шестициліндровий мотор TwinPower Turbo (306 к.с. при 600 Нм). У першому випадку автомобіль розганяється до першої сотні за 7,5 секунди, а його максимальна швидкість - 210 км/год. У змішаному циклі 245-сильний дизельний кросовер споживає 7,4 літра "важкого" палива. Більш потужна модифікація BMW X6 xDrive 40d розганяється з 0 до 100 км / год за 6,5 секунди. Максимальна швидкість - 236 км/год. Заявлений витрата палива - 7,5 л / 100 км.

Також німецька компанія пропонує спортивну версію BMW X6 M50d. Автомобіль оснащується модернізованим 3,0-літровим рядним 6-циліндровим мотором TwinPower Turbo (381 к.с. при 740 Нм). Розгін з 0 до 100 км / год - 5,3 секунди. Максимальна швидкість "душиться" електронікою на позначці в 250 км/год. Середня витрата палива - 7,7 літра на кожні 100 км шляху. Всі двигуни BMW X6 першого покоління E71 поєднувалися з 8-ступінчастим "автоматом" ZF.

В базове оснащення БМВ Х6 першого покоління входило 6 подушок безпеки, активні підголовники передніх крісел, бічні дзеркала з підігрівом і електричними регулюваннями, автоматичний клімат-контроль, інформаційно-розважальна система з 6,5-дюймовим дисплеєм, бортовий комп’ютер і багатофункціональне рульове колесо . В якості опції пропонувалися навігаційна система BMW Professional (з російськомовним інтерфейсом), акустична система Hi-Fi Professional LOGIC7, проекційний дисплей Head-Up Display і розважальний центр для задніх пасажирів.

BMW X6 першого покоління E71 відрізняється зручним салоном, гарною керованістю на рівних дорогах, потужними двигунами і надійної підвіскою. У автомобіля респектабельний зовнішній вигляд і хороша маневреність в місті. Власники BMW X6 (E71) відзначають, що у машини німецької марки немає тієї легендарної надійності, оскільки вона виробляється серійно за межами Німеччини. Як немає і видатних можливостей на бездоріжжі, як у справжніх позашляховиків. Якщо в міських "джунглях" автомобіль практично не має конкурентів, то там, де дороги гірше, "німець", відверто кажучи, пасує. Кросовер дуже дорогий в технічному обслуговуванні.