Головна сторінка

BYD F3

Роки випуску: 2005 - 2014

Ринок: Україна

Особи, що задекларували BYD F3
Прізвище Ім’я По-батькові Місце роботи та посада
Карлівське відділ поліції Головного управління Національної поліції в Полтавській області - Начальник відділу
Старобільська районна державна адміністрація - головний спеціаліст загального відділу
Відділ дільничних офіцера поліції Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Луганській обалсті - старший інспектор з особливих доручень відділу дільничних офіцерів поліції УПД ГУНП в Луганській області
Військова частина А2622 - Заступник начальника ІТВ
Структурний підрозділ "Слов’янська дистанція сигналізації та зв’язку" регіональна філія "Донецька залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" - в.о. заступника начальника дистанції
господарський суд Запорізької області - начальник відділу комп’ютерних мереж та інформаційних технологій господарського суду Запорізької області
Казанківська виправна колонія управління Державної пенітенціарної служби України в Миколаївській області (№93) - молодший інспектор відділу нагляду і безпеки
Головне Управління ДСНС України у місті Києві - Головний інспектор відділу запобігання надзвичайним ситуаціям Голосіївського РУ ГУ ДСНС України у місті Києві
Структурний підрозділ "Луганська дирекція залізничних перевезень" регіональної філії "Донецька залізниця" ПАТ "Українська залізниця" - Головний ревізор з безпеки руху
СФГ "ЛАН" - тракторист-машиніст
Усього знайдено - 1156

Компактний передньопривідний седан BYD F3 виробництва китайської компанії BYD Auto був представлений на Шанхайському мотор-шоу 2005 року. Через рік автомобіль з’явився на вітчизняному ринку. Згодом на базі моделі був побудований хетчбек BYD F3-R. Дизайнерським і технічним "донором" БІД Ф3 є Toyota Corolla Altis дев’ятого покоління. Від японського автомобіля новинка відрізнялася оформленням світлотехніки і решітки радіатора. Інтер’єр седана скопійований з Corolla, включаючи комбінацію приладів. Звичайно, про абсолютно повну подібність мови йти не може: в салоні менше вільного простору, використані дешеві матеріали обробки, далеко не ідеальна ергономіка сидінь. Хоча, при цьому салон відрізняється досить непоганим рівнем збірки. 

У базовому виконанні автомобіль оснащений регульованою по нахилу рульовою колонкою, тканинної оббивкою салону, кондиціонером, центральним замком, сталевими 15-дюймовими колісними дисками і аудиоподготовкой (2 динаміка, AUX). У більш дорогих комплектаціях можна було отримати ручки дверей в колір кузова, шкіряну обробку інтер’єру і вставки "під дерево", автоматичний кондиціонер (клімат-контроль) і парктроник, сигналізацію і люк у даху, дистанційний ключ, регульовану в двох площинах рульову колонку, мультируль з керуванням аудіосистемою, аудіосистему з CD / MP3 і 4 динаміками. Задній "диван" 4-дверного BYD F3 розрахований на людей невисокого зросту, в іншому випадку місця над головою може бути недостатньо. Об’єм багажного відділення - 460 літрів.Спершу BYD F3 оснащувався 1,6-літровим бензиновим двигуном потужністю 100 кінських сил. Згодом цей агрегат був замінений більш економічним мотором Mitsubishi 4G18 з багатоточковим уприскуванням і електронним управлінням, об’ємом 1,5 літра, з двома варіантами потужності: 95 к.с. (120 Нм крутного моменту) і 99 к.с. (134 Нм). Двигун відповідає екологічному стандарту Євро-4 і поєднується з безальтернативній 5-ступінчастою механічною трансмісією. 

Витрата палива АІ-92 варіюється від 6 до 10 літрів на 100 км шляху. Максимальна швидкість - 180 км/год. Час розгону з 0 до 100 км / год - 12,3 секунди.

Ходова частина машини скопійована з моделі Toyota: незалежна пружинна типу McPherson спереду і напівзалежна пружинна торсіонна балка ззаду. BYD F3 отримав гідравлічний підсилювач рульового управління, дискові гальма і привід на передню вісь. Оскільки автомобіль відноситься до С-класу, то і габарити відповідні: 4533 х 1490 х 1705 мм (Д х В х Ш). Розмір колісної бази - 2600 мм. Кліренс - 170 мм. Споряджена маса - 1200 кг. Вантажопідйомність - 300-355 кг.

Із систем безпеки до складу обладнання входять фронтальні подушки (водія і переднього пасажира), триточкові ремені всіх сидінь, антиблокувальна гальмівна система ABS з системою електронного розподілу гальмівного зусилля (EBD). Фахівці оцінили безпеку седана в 10,2 бала з 16 можливих.

Після свого дебюту BYD F3 став бестселером на багатьох ринках. Причини цього - більш ніж доступна ціна, досить комфортний салон і розширений список опцій. У "бюджетника" з Піднебесної є і ряд серйозних мінусів - наприклад, слабка кузовщина та лакофарбове покриття (помітна корозія по кузову не рідкість для багатьох машин), салон не відрізняється хорошою шумоізоляцією. Ще один недолік - сильне падіння вартості вживаного автомобіля. У той же час, BYD F3 порадує невеликою витратою палива, достатньої динамічністю і цілком прийнятною надійністю мотора і ходової частини.